Et skridt frem og to tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Pige2009

Som nogle af jer allerede ved, har Lauras far hele tiden valgt gerne at ville se Laura og have et forhold til hende, og han var også med til fødslen, selvom vi ikke var sammen. Nu er der imidlertid sket det, at han de sidste 3 mdr. kun har set hende ca. 3 gange og meget kort varighed alle gange, og Laura kan ikke kende ham, når han er her Han har, synes jeg, lige fra fødslen haft verdens bedste ordning med at se hende, da han har nøgle til vores lejlighed og kan komme og gå som det passer ham og se Laura så tit han har haft lyst.

Han har så ikke set hende i 3 uger nu, og vil ikke tale med mig eller besvare mine mails, sms'er og opringninger. Jeg har sendt ham en mail, hvori jeg beder ham om at tage stilling til samværet med Laura og har skrevet at bolden ligger på hans side nu, men har intet hørt.

For Lauras skyld ønsker jeg bare der kommer ro på og at vi får lavet en fast ordning, så han kan se hende, for jeg synes ikke det er optimalt, at hun ikke kender ham når han kommer.

Hvad ville I gøre? Skal jeg kontakte ham yderligere eller vente på, han tager initiativ?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sarahb

synes du skal vente på han skrider til handling. Det er hans ansvar som far.

HAr du fuld forældre myndighed?

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Synes absolut du skal vente til han tager ansvar for sin handling.

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

sarahb skriver:

synes du skal vente på han skrider til handling. Det er hans ansvar som far.

HAr du fuld forældre myndighed?

Ja, det er også min tanke. Vi har fælles forældremyndighed.

Anmeld

7. september 2010

sarahb

Baagøe skriver:

Ja, det er også min tanke. Vi har fælles forældremyndighed.

jeg synes du skal søge fuld forældre myndighed så kan det være han tager sig sammen.

Anmeld

7. september 2010

LouiseNielsen

sarahb skriver:

jeg synes du skal søge fuld forældre myndighed så kan det være han tager sig sammen.

Helt enig.....

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

sarahb skriver:

Det har jeg nu ikke tænkt mig, for vi fik den lavet om fra fuld til fælles, og jeg tror ikke det rykker noget det andet.

Anmeld

7. september 2010

klmf

Bum bum... Hvis døren så at sige står pivåben for ham, så må det være hans beslutning om han træder ind ad den og ind i hendes liv. Du har givet ham så mange opfordringer... Kan godt forstå du gør det, for du vil jo det bedste for den lille Laura-fis...

Men lad ham om at komme til jer nu. Det ville jeg gøre. Men ville dæleme også være ked af det på hendes vegne - hvor vildt, at hun ikke kan kende sin far! Lars ville DØ hvis det var sket for ham!!

Anmeld

15. september 2010

betski

Baagøe skriver:

Som nogle af jer allerede ved, har Lauras far hele tiden valgt gerne at ville se Laura og have et forhold til hende, og han var også med til fødslen, selvom vi ikke var sammen. Nu er der imidlertid sket det, at han de sidste 3 mdr. kun har set hende ca. 3 gange og meget kort varighed alle gange, og Laura kan ikke kende ham, når han er her Han har, synes jeg, lige fra fødslen haft verdens bedste ordning med at se hende, da han har nøgle til vores lejlighed og kan komme og gå som det passer ham og se Laura så tit han har haft lyst.

Han har så ikke set hende i 3 uger nu, og vil ikke tale med mig eller besvare mine mails, sms'er og opringninger. Jeg har sendt ham en mail, hvori jeg beder ham om at tage stilling til samværet med Laura og har skrevet at bolden ligger på hans side nu, men har intet hørt.

For Lauras skyld ønsker jeg bare der kommer ro på og at vi får lavet en fast ordning, så han kan se hende, for jeg synes ikke det er optimalt, at hun ikke kender ham når han kommer.

Hvad ville I gøre? Skal jeg kontakte ham yderligere eller vente på, han tager initiativ?

K.h. Linda

Hej Linda - det er så super ærgeligt at Lauras far ikke snart kan tage en beslutning og så holde ved den. Både for Lauras skyld men så sandelig også for din. Det må være rigtig svært at være i din situation. Jeg synes ikke du skal kontakte ham mere end du har gjort. Nogle gange virke den kolde skulder bedre end at "plage" Jeg håber at han snart vågner op og ser, at det er NU han skal skabe et bånd til Laura for hun bliver hurtig stor og fornemmer det svigt han er i gang med.

Du får lige et kæmpe kram fra mig

Anmeld

15. september 2010

Pige2009

duddi. skriver:

Hej Linda - det er så super ærgeligt at Lauras far ikke snart kan tage en beslutning og så holde ved den. Både for Lauras skyld men så sandelig også for din. Det må være rigtig svært at være i din situation. Jeg synes ikke du skal kontakte ham mere end du har gjort. Nogle gange virke den kolde skulder bedre end at "plage" Jeg håber at han snart vågner op og ser, at det er NU han skal skabe et bånd til Laura for hun bliver hurtig stor og fornemmer det svigt han er i gang med.

Du får lige et kæmpe kram fra mig

Tak søde Sender en update snarest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.