Som nogle af jer allerede ved, har Lauras far hele tiden valgt gerne at ville se Laura og have et forhold til hende, og han var også med til fødslen, selvom vi ikke var sammen. Nu er der imidlertid sket det, at han de sidste 3 mdr. kun har set hende ca. 3 gange og meget kort varighed alle gange, og Laura kan ikke kende ham, når han er her
Han har, synes jeg, lige fra fødslen haft verdens bedste ordning med at se hende, da han har nøgle til vores lejlighed og kan komme og gå som det passer ham og se Laura så tit han har haft lyst.
Han har så ikke set hende i 3 uger nu, og vil ikke tale med mig eller besvare mine mails, sms'er og opringninger. Jeg har sendt ham en mail, hvori jeg beder ham om at tage stilling til samværet med Laura og har skrevet at bolden ligger på hans side nu, men har intet hørt.
For Lauras skyld ønsker jeg bare der kommer ro på og at vi får lavet en fast ordning, så han kan se hende, for jeg synes ikke det er optimalt, at hun ikke kender ham når han kommer.
Hvad ville I gøre? Skal jeg kontakte ham yderligere eller vente på, han tager initiativ?
K.h. Linda
Anmeld