Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Jeg synes også det kræver lidt overvindelse at smide dem på ryggen i starten, og jeg er faktisk ikke vild med at rygbære fær de bliver 6 mdr - netop fordi turen op og ned er lidt sværere.

Men hvis stropperne føles korte kan du prøve at binde tibetansk ved rygbæring (det gør du måske allerede). Det plejer at virke ret godt for mig

Ved rygbæring kører jeg først stropperne under armene og om og krydser dem under numsen på Runa og binder dem så på maven...så er de ikke for korte. Synes de er for korte når jeg bærer på maven og skal binde på ryggen...føler ikke stropperne generer når de hænger foran for jeg kan bare skubbe dem ind i siden.

Ved ikke hvad tibetansk er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst hele tråden .. Men blev du taget i tolden ? :p
Overvejer selv at bestille en , men det kan jo blive en dyr affære så

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden .. Men blev du taget i tolden ? :p
Overvejer selv at bestille en , men det kan jo blive en dyr affære så

Nope  Lidt tilbage i tråden er der et svar fra Zette om toldregler.

Jeg er meget glad for vores

Anmeld

16. september 2010

Thalia

dorthemus skriver:

Ved rygbæring kører jeg først stropperne under armene og om og krydser dem under numsen på Runa og binder dem så på maven...så er de ikke for korte. Synes de er for korte når jeg bærer på maven og skal binde på ryggen...føler ikke stropperne generer når de hænger foran for jeg kan bare skubbe dem ind i siden.

Tibetansk er det jeg har lavet på mit profilbillede, men der kan man vist ikke se det så godt. Det er også den metode der demonstreres her -->

http://www.kleinsmekker.dk/group.asp?group=24

Fordelen ved at binde tibetansk frem for bare at binde under numsen og om maven, er at du med sidstnævnte metode godt kan vride dine skuldre på en skidt måde, og at du placerer for meget af bærevægten på dine skuldre. Det kan godt blive hårdt og smertefuldt i længden.

Det er lidt ligesom når man skal bære en tung rygsæk. Så er det også bedst at den har sådan et spænde mellem bærestropperne så man ikke vrider skuldrene bagover

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Tibetansk er det jeg har lavet på mit profilbillede, men der kan man vist ikke se det så godt. Det er også den metode der demonstreres her -->

http://www.kleinsmekker.dk/group.asp?group=24

Fordelen ved at binde tibetansk frem for bare at binde under numsen og om maven, er at du med sidstnævnte metode godt kan vride dine skuldre på en skidt måde, og at du placerer for meget af bærevægten på dine skuldre. Det kan godt blive hårdt og smertefuldt i længden.

Det er lidt ligesom når man skal bære en tung rygsæk. Så er det også bedst at den har sådan et spænde mellem bærestropperne så man ikke vrider skuldrene bagover

Aha!!! Ja det kan jeg godt se...jeg prøvede også idag og havde trunten med i vaskehuset...vi bor på 4. sal så det er tungt at slæbe hende op og ned i armene. Synes ikke hun sad optimalt, og prøver helt sikkert den tibetanske i morgen  Men ja kan bedst lide at bære hende foran mens hun er så lille.

Anmeld

16. september 2010

Thalia

Det kan jeg godt forstå. Jeg bærer kun mine unger på ryggen hvis vi skal ting der gør det svært at have dem på maven. Fx er vandreture ikke altid nemme med et stort barn på maven (hvis man skal gå sådan lidt foroverbøjet), og madlavning kan også nogle gange være et problem.

Til gengæld kan selv Sebastian på 3 år nemt snuppe sig en lur i slyngerne uanset om han sidder på maven eller på ryggen

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg bærer kun mine unger på ryggen hvis vi skal ting der gør det svært at have dem på maven. Fx er vandreture ikke altid nemme med et stort barn på maven (hvis man skal gå sådan lidt foroverbøjet), og madlavning kan også nogle gange være et problem.

Til gengæld kan selv Sebastian på 3 år nemt snuppe sig en lur i slyngerne uanset om han sidder på maven eller på ryggen

Hvor skønt..det glæder jeg mig til

Anmeld

16. september 2010

roenlund

dorthemus skriver:

Men synes du ellers at stropperne er for korte????? det ser ud som om man kan købe den i en xl og det overvejer jeg lidt for at være sikker på at stropperne er lange nok...

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

roenlund skriver:

Men synes du ellers at stropperne er for korte????? det ser ud som om man kan købe den i en xl og det overvejer jeg lidt for at være sikker på at stropperne er lange nok...

Det synes jeg du skal gøre..de er 30 cm længere og det er godt givet ud, synes jeg. Jeg ved jo ikke hvor stor du er, men jeg er en M og jeg synes de er liiiiidt for korte desværre  hvis jeg binder den på ryggen  Men altså, Runa sidder rigtig godt nu og jeg kan gemme stropperne når den bindes foran...så det er vel også en smagssag. Men næste gang bestiller jeg én med lidt længere stropper...synes BabyHawk´en er fantastisk!

Anmeld

16. september 2010

roenlund

dorthemus skriver:

Det synes jeg du skal gøre..de er 30 cm længere og det er godt givet ud, synes jeg. Jeg ved jo ikke hvor stor du er, men jeg er en M og jeg synes de er liiiiidt for korte desværre  hvis jeg binder den på ryggen  Men altså, Runa sidder rigtig godt nu og jeg kan gemme stropperne når den bindes foran...så det er vel også en smagssag. Men næste gang bestiller jeg én med lidt længere stropper...synes BabyHawk´en er fantastisk!

Jeg tror også at jeg har besluttet mig for at det må være sådan en jeg skal have med lomme og strop i nogle sorte farver med xl stropper... Så ved jeg bare ikke om jeg skal have noget andet til at starte med når han er spæd, synes bare ikke pengene er til at købe flere forskellige...

Hvor mange dollars endte du med at betale???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.