michella88 skriver:
Tak for alle jeres meninger 
Jeg vil gerne lige svare tilbage til jer der spørger hvorfra jeg ikke kan se mit barn har taget skade-
I har jo ret, det ved jeg faktisk ikke, men jeg håber da ikke hun har- Min mor røg som en skorsten med mig, jeg fejler sku ingenting- Hverken asta, lungeproblemer, eller ja, at producere børn kan jeg skam os. Jeg er fin og rask- Så den holder ikke helt stik med at ALLE børn bliver syge hvis man ryger under en grviditet- Ved stadig godt det ikke er sundt..
Jeg sidder selvfølgelig ikke og forsvarer rygere, da jeg selv er blevet anti ryger, men det jeg vil frem med, som også nogle andre har skrevet, er jo at det er op til en selv. Det er ens valg om man vil ryge, føde børn osv- Vores valg er måske ikke altid så kloge, men igen, det er jo vores eget valg-
Min graviditet var slet ikke planlagt, så at jeg skulle have stoppet inden, var ret umuligt.. Ville da ha' ønsket jeg kunne stoppe under den, men det var simpelthen bare for svært- Desværre..
Og selvfølgelig er det ens eget valg vi siger ikke det modsatte men bare vores mening til det som der blev spurgt om