Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Magsen

Znuzke skriver:

Og lige dér slog du jo, med 7-tommer søm, fast, at det bestemt ikke alder der er det vigtigste. Du lyder meget mere fornuftig i din indstilling til DUM end de fleste andre - og du er trods alt temmelig ung (altså i forhold til mig i hvertfald)

Jeg er helt enig med dig, hvis man er så utilfreds, så må man jo melde ud, og uanset hvad, så er det jo ikke SandTV der får forældrene til at ryge ungerne op i hovedet, flytte frem og tilbage mellem kærester osv osv osv. Man kan bestemt diskutere om de måske burde overveje at finde nogle mere ressource-stærke unge mødre til deres program, det synes jeg ville klæde dem, og jeg tror ikke de ville miste seere på det.

heeeeelt enig !!!

også dem der sidder og ryger en pakke om dagen og har en lille baby i maven, føj !!!

var selv storryger før jeg blev gravid og nu går jeg hvis der er nogen der ryger ved siden af mig .. man behøves ikke være dum bar fordi man er ung er selv kun 17 ((:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

sofie85

Millesmammi skriver:

ja, det har ikke en skid med alderen at gøre! en ung mor kan være ligeså god som dem der er ældre. og de ældre er sku heller ikke perfekte.

helt enig, det er meget individuelt for hver enkel person! Nogle kan i en alder af 16-17 år, nogle er først klar når de er i 20erne og andre bliver ALDRIG klar til det.

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

NatasjaL skriver:

nej, ALLE uasnet alder skal " lære " være forældre. aarg altå hehe.

lige netop... om du er 16, 17, 18 eller 25 skal du lære at være mor (forælder) nu er jeg det lidt ældre (22) og de fleste af mine venner og veninder er omk. 30 og ja har en veninde på 27 som bestemt ikke er klar til at blive mor og som slet ikke burde over veje at få børn..

så det har ikke en dyt fis med alderen at gøre om man er klar til at blive mor.. det har noget med din personlighed at gøre.. noget med din opdragelse at gøre..

da jeg fik Noah som 19 årig anede jeg da ikke noget som helst om at være mor... vidste bare hvilken slags mor jeg ikke ville være.. også startede jeg der fra..

vi lære hele livet..

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Maggieh skriver:

heeeeelt enig !!!

også dem der sidder og ryger en pakke om dagen og har en lille baby i maven, føj !!!

var selv storryger før jeg blev gravid og nu går jeg hvis der er nogen der ryger ved siden af mig .. man behøves ikke være dum bar fordi man er ung er selv kun 17 ((:

nemlig

- jeg har ikke noget imod rygere, men der er ikke nogen der skal ryge mig ind i hovedet, om jeg har barn i maven eller ej. og heller ikke min datter! (-:

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

sofie85 skriver:

helt enig, det er meget individuelt for hver enkel person! Nogle kan i en alder af 16-17 år, nogle er først klar når de er i 20erne og andre bliver ALDRIG klar til det.

ja nemlig

Anmeld

8. september 2010

Magsen

vingummibamse skriver:

lige netop... om du er 16, 17, 18 eller 25 skal du lære at være mor (forælder) nu er jeg det lidt ældre (22) og de fleste af mine venner og veninder er omk. 30 og ja har en veninde på 27 som bestemt ikke er klar til at blive mor og som slet ikke burde over veje at få børn..

så det har ikke en dyt fis med alderen at gøre om man er klar til at blive mor.. det har noget med din personlighed at gøre.. noget med din opdragelse at gøre..

da jeg fik Noah som 19 årig anede jeg da ikke noget som helst om at være mor... vidste bare hvilken slags mor jeg ikke ville være.. også startede jeg der fra..

vi lære hele livet..

det minder rigtig meget om det jeg selv har skrevet lidt længere fremme..

så jeg ku ikke være mere enig hehe 8D

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Millesmammi skriver:

nemlig

- jeg har ikke noget imod rygere, men der er ikke nogen der skal ryge mig ind i hovedet, om jeg har barn i maven eller ej. og heller ikke min datter! (-:

Precis !

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

vingummibamse skriver:

vi lære hele livet..

nemlig, og jeg kommer fra en familie med 7 mindre søskende, jeg vidste skam godt hvad jeg gik ind til

og da begge vores børn er planlagt, har vi jo også selv valgt det..

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

men som svar på hvorfor jeg valgte at blive mor under 20..

har altid gerne ville være ung med mine børn..

og da jeg fandt ud af at jeg var gravid var jeg meget i tvivl om hva jeg skulle gøre.. for var meget i tvivl om jeg var klar til at tage mig af et andet mennesker..

men fik en lang snak med mine forældre som sagde at de nok skulle støtte mig alt det de kunne..

og fik en snak med min læge som meldte mig i en ung mor grupper..

så under hele min graviditet arbejde jeg i en vuggestue.. hvor jeg lærte utrolig meget..

da jeg havde født havde jeg sundhedsplejerske 1 gang i ugen plus min kontakt person fra min ungmor gruppe også 1 gang i ugen.. som hjalp mig meget med ALLE de spørgsmål jeg havde..

men nu til dig som stillede det spørgsmål...

hvorfor har du valgt at få børn/barn..?

(det svar du har er højst sandsynlig det samme som mange af dem under 20 også har.. )

Anmeld

8. september 2010

oo

Zafir skriver:

Man blir jo stort set gratis plusmedlem til at starte med. Så¨de har nok ikke betalt mange penge for det...

nej, det skrev Caroline godt...så er det jo bare endnu mere grimt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.