Der var jo møde den 31 ved sand tv,en dejlig dag hvor mig og peter desværre måtte gå inden det vi havde set frem til skulle komme. Vi havde nået at tage snakken hvis ikk camilla og chritian ,hannah og max var over en time forsinket!
Jeg ved at Louise (fra kolding),Nadja (fra bønnerup strand) og Mia maja (sønderjylland) har medvirket i en artikel i ekstrabladet hvor artiklen hed "De Sure Mødre".
Jeg ved at kaare var klar over artiklen,-så forstår ikke hvordan der kan blive skrevet "Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse."
Det var bare 3,- Jeg ved at jeg har talt med jer tidligere,-og jeg ved at mange andre fra serien har gjort det samme. Hvis nu i havde inviteret alle fra seriens begyndelse og så til nu til det møde den 31 ville i have fået bekræftet det der bliver benægtet i sætningen "vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse".
Bare send invitationer ud til et nyt møde. Er sikker på at de der har noget at sige nok skal sige det 
Anmeld