Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

hvorfor skal man IKKE vælge at få børn når man er under 20 ?

Det spørg jeg også om...

Om man er 20 eller 40 er vel det samme, ingen ved jo hvordan det er at være mor før de har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Shibby

Der var jo møde den 31 ved sand tv,en dejlig dag hvor mig og peter desværre måtte gå inden det vi havde set frem til skulle komme. Vi havde nået at tage snakken hvis ikk camilla og chritian ,hannah og max var over en time forsinket!

Jeg ved at Louise (fra kolding),Nadja (fra bønnerup strand) og Mia maja (sønderjylland) har medvirket i en artikel i ekstrabladet hvor artiklen hed "De Sure Mødre".

Jeg ved at kaare var klar over artiklen,-så forstår ikke hvordan der kan blive skrevet "Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse."

Det var bare 3,- Jeg ved at jeg har talt med jer tidligere,-og jeg ved at mange andre fra serien har gjort det samme. Hvis nu i havde inviteret alle fra seriens begyndelse og så til nu til det møde den 31 ville i have fået bekræftet det der bliver benægtet i sætningen "vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse".

Bare send invitationer ud til et nyt møde. Er sikker på at de der har noget at sige nok skal sige det

Anmeld

8. september 2010

Bare mig..

Znuzke skriver:

Og lige dér slog du jo, med 7-tommer søm, fast, at det bestemt ikke alder der er det vigtigste. Du lyder meget mere fornuftig i din indstilling til DUM end de fleste andre - og du er trods alt temmelig ung (altså i forhold til mig i hvertfald)

Jeg er helt enig med dig, hvis man er så utilfreds, så må man jo melde ud, og uanset hvad, så er det jo ikke SandTV der får forældrene til at ryge ungerne op i hovedet, flytte frem og tilbage mellem kærester osv osv osv. Man kan bestemt diskutere om de måske burde overveje at finde nogle mere ressource-stærke unge mødre til deres program, det synes jeg ville klæde dem, og jeg tror ikke de ville miste seere på det.

Jeg ville have skrevet det, men så blev det for langt

Og tak for de pæne ord..

Jeg mener også, at man burde få fat i nogen ressourse-stærke og nogen helt almindelige unge mødre, for det her sætter sgu os andre i bås.. (men den har i jo nok hørt mange gange)

Ja jeg ved ikke hvad jeg egentlig skal sige, andet end det er ufatteligt man bliver ved med at være med i et så "latterligt og negativt-iscenesat program" hvis det hele bare er en løgn! Jeg tror jeg havde krævet erstatning hvis min familie var blevet fremstillet sådan og det slet ikke passede (eller hvad man nu kræver )

Anmeld

8. september 2010

sofie85

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg må sige, at jeg synes det virker underligt, at de medvirkende bliver ved med at tilmelde sig, hvis det er SÅ forfærdeligt?!

Katharina, som har været med i et utal af sæsoner, siger, at det er alt det negative der kommer frem, og fortæller om hvor negative de gør dem til. - At det slet ikke passer. Men jeg fatter bare ikke, at man så vælger at være med i så mange sæsoner så??

Maloustella gør en masse dumme ting, og fatter ikke altid at tilsidesætte egne behov frem for sønnens, og jeg er sikker på, at det ikke er iscenesat? Nu må i sgu holde..

Og jeg vil også sige, at det kan godt være meget af det er isecenesat og alt muligt, og nok er jeg ung mor (19), men mange af de seancer der er i DUM ville man ALDRIG kunne finde herhjemme, uanset hvor meget man ledte.. -Også selv om man gravede dybt i mit liv..

Så helt ved siden af tror jeg ikke det er, for hvorfor så deltage i flere sæsoner???

Til hvad det egentlig handlede om, så nej tak

Det har du ret i

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

vingummibamse skriver:

jeg var godt nok 19 da jeg valgte at få Noah men ja kan ikke være mere enig..

jeg er så træt af folks kommentar, fordi EN ikke kan finde ud af at være mor, er det bare os allesammen!

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

NatasjaL skriver:

jeg er så træt af folks kommentar, fordi EN ikke kan finde ud af at være mor, er det bare os allesammen!

ja, det har ikke en skid med alderen at gøre! en ung mor kan være ligeså god som dem der er ældre. og de ældre er sku heller ikke perfekte.

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Millesmammi skriver:

ja, det har ikke en skid med alderen at gøre! en ung mor kan være ligeså god som dem der er ældre. og de ældre er sku heller ikke perfekte.

nej, ALLE uasnet alder skal " lære " være forældre. aarg altå hehe.

Anmeld

8. september 2010

Kb

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg må sige, at jeg synes det virker underligt, at de medvirkende bliver ved med at tilmelde sig, hvis det er SÅ forfærdeligt?!

Katharina, som har været med i et utal af sæsoner, siger, at det er alt det negative der kommer frem, og fortæller om hvor negative de gør dem til. - At det slet ikke passer. Men jeg fatter bare ikke, at man så vælger at være med i så mange sæsoner så??

Maloustella gør en masse dumme ting, og fatter ikke altid at tilsidesætte egne behov frem for sønnens, og jeg er sikker på, at det ikke er iscenesat? Nu må i sgu holde..

Og jeg vil også sige, at det kan godt være meget af det er isecenesat og alt muligt, og nok er jeg ung mor (19), men mange af de seancer der er i DUM ville man ALDRIG kunne finde herhjemme, uanset hvor meget man ledte.. -Også selv om man gravede dybt i mit liv..

Så helt ved siden af tror jeg ikke det er, for hvorfor så deltage i flere sæsoner???

Til hvad det egentlig handlede om, så nej tak

Super godt skrevet  

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

NatasjaL skriver:

nej, ALLE uasnet alder skal " lære " være forældre. aarg altå hehe.

nemlig!

Anmeld

8. september 2010

Bare mig..

Men det er der jo heller ikke nogen herinde der har skrevet??

Der er bare blevet spurgt til hvorfor man vælger det?? Var der blevet skrevet at man var bedre mor som ældre (i ved) så var jeg sgu også blevet en kende stødt!

( og jeg er selv ung mor, så jeg ser det nok også lidt fra jeres side&nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.