Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Laulund87

isabellamor skriver:

jeg kan godt se underholdningsverdien i programmet.. det er ligesom i klovn. jeg syntes det er sjovt at se det. og jeg har ikke det FJERNESTE ondt af de piger der har VALGT at fremstille sig selv på den måde i tv.. for de har nemlig selv VALGT det...  der er ikke nogen der har tvunget dem til det... og det kan sgu godt være at de ikke er helt heldige alle sammen men de har da deres børn endnu.... de er jo ikke taget fra dem alle sammen...  selvom man godt nogengange kunne mene at det var tiltrængt for nogle af dem..

men det er jo underholdnings tv.. og seertallene må jo være gode nok og pigerne er jo helt vilde med at komme i tv...  åbentbart. så lad dem da gøre det...  

Det er jeg helt enig i. Forstår ikke helt at alle har så ondt af dem der vælger at være med i sådan et program, det er jo nemt at sige det hele er opstillet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Magsen

Millesmammi skriver:

ja det er helt klart ungt, .. jeg ved da heller ik hvor jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg fik afvide min søster på 14 var gravid, sevom jeg VED at hun også ville klare den, pga, vi har så mange søskende og ved lidt om det men ja det er meget ungt at få barn.

heh min søster er også 14 år derfor ved jeg hvor stor forskel der er på 14 og 17(18) .. for hvis min søster blev gravid ville hun SLET ikke ku klare den.. hun er virkelig en stor baby

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Maggieh skriver:

heh min søster er også 14 år derfor ved jeg hvor stor forskel der er på 14 og 17(18) .. for hvis min søster blev gravid ville hun SLET ikke ku klare den.. hun er virkelig en stor baby

haha

ej det kommer jo os an på hvor meget erfaring de har, ´

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

Maja88 skriver:

gravid ikke med vilje? sprang kondomet??

men nu sys jeg måske og der er står forskel på at komme ind i det total blå og så komme ud af så stor en søskende flok som du gør.

Men som Mia-Maja fra de ældre udsendelser siger- så er der noget galt når en 14 årig vælger at få børn.

Og igen er ikke dømmende og ved man kun ser en brøkdel af hverdagene i dum, men sys da nogen der er med det måske burde have ventet. så har jeg ingen navne nævnt.

For igen for at citere Mia-Maja så er det hele ikke bare rosenrødt som man tror.

jeg vil så lige sige jeg har altså også 7 mindre søskende!!

Anmeld

7. september 2010

Magsen

Laulund87 skriver:

Det er jeg helt enig i. Forstår ikke helt at alle har så ondt af dem der vælger at være med i sådan et program, det er jo nemt at sige det hele er opstillet

er også fuldstændig enig.

Men vil sige at det er DEM der får os 'unge mødre' til at virke så dumme fordi stortset alle af dem er det ..

Anmeld

7. september 2010

Magsen

Millesmammi skriver:

haha

ej det kommer jo os an på hvor meget erfaring de har, ´

ej, men hun er da god til børn. det er mere personnlighedsmæssigt jeg tænker på hendes holdninger og meninger og hun kan sleeet ikke finde udaf at passe sig selv :p hehe

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Maggieh skriver:

ej, men hun er da god til børn. det er mere personnlighedsmæssigt jeg tænker på hendes holdninger og meninger og hun kan sleeet ikke finde udaf at passe sig selv :p hehe

ja okay

Anmeld

8. september 2010

Kamilla-m

SandTV skriver:

Hej alle. Rigtig dejligt at se, at der er interesse og nysgerrighed omkring programmet.

Programmet “De Unge Mødre” handler om, at vi gerne vil skildre livet som ung mor. Både når det går godt, men også når vores deltagere møder modstand.

Vi er både blevet kritiseret for at fremstille pigernes liv for hårdt og for sukkersødt.

Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse.

”De Unge Mødre” har indtil videre kørt i 11 sæsoner, og det havde været helt umuligt, hvis ikke at vores medvirkende havde tillid til os og syntes, at det er sjovt at medvirke.

De bedste hilsner

De Unge Mødre redaktionen
Sand TV A/S

jeg venter også spændt på der kommer noget godt i !

- vil jeg glæde mig til.

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

jeg venter også spændt på der kommer noget godt i !

- vil jeg glæde mig til.

også her smukke

Anmeld

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SandTV skriver:

Hej alle. Rigtig dejligt at se, at der er interesse og nysgerrighed omkring programmet.

Programmet “De Unge Mødre” handler om, at vi gerne vil skildre livet som ung mor. Både når det går godt, men også når vores deltagere møder modstand.

Vi er både blevet kritiseret for at fremstille pigernes liv for hårdt og for sukkersødt.

Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse.

”De Unge Mødre” har indtil videre kørt i 11 sæsoner, og det havde været helt umuligt, hvis ikke at vores medvirkende havde tillid til os og syntes, at det er sjovt at medvirke.

De bedste hilsner

De Unge Mødre redaktionen
Sand TV A/S

Jeg tilslutter mig lige måbekoret - hvordan kan I IKKE være opmærksomme på at mange af pigerne føler sig utroligt negativt fremstillede??? Og i opstillede situationer som I har bedt dem om at sætte sig I?

Som Caroline86 siger - har I overhovedet undersøgt det ved at se hvad pigerne udtaler om programmet f.eks. herinde og i de mange hundrede debatter der findes rundt omkring på nettet?

Jeg har efterhånden læst rigtig mange indlæg fra pigerne som føler at de er blevet udnyttet af programmet fordi de var for unge og umodne til at forudse konsekvenserne...

Mvh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.