Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

ESV

Millesmammi skriver:

selvom man tror man melder sig til programmet for at vise med godt kan være ung mor og klare det rigtig godt, kommer det ALDRIG til at blive vist sådan, de skal nok finde ET ELLER ANDET!

Ja men hvor er det egentlig tragisk.. Tænk at de gør SÅ meget for at udstille unge mødre, ser selv programmet men PRØVER at tænke på der jo er klippet i det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Bare mig..

Jeg må sige, at jeg synes det virker underligt, at de medvirkende bliver ved med at tilmelde sig, hvis det er SÅ forfærdeligt?!

Katharina, som har været med i et utal af sæsoner, siger, at det er alt det negative der kommer frem, og fortæller om hvor negative de gør dem til. - At det slet ikke passer. Men jeg fatter bare ikke, at man så vælger at være med i så mange sæsoner så??

Maloustella gør en masse dumme ting, og fatter ikke altid at tilsidesætte egne behov frem for sønnens, og jeg er sikker på, at det ikke er iscenesat? Nu må i sgu holde..

Og jeg vil også sige, at det kan godt være meget af det er isecenesat og alt muligt, og nok er jeg ung mor (19), men mange af de seancer der er i DUM ville man ALDRIG kunne finde herhjemme, uanset hvor meget man ledte.. -Også selv om man gravede dybt i mit liv..

Så helt ved siden af tror jeg ikke det er, for hvorfor så deltage i flere sæsoner???

Til hvad det egentlig handlede om, så nej tak

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg må sige, at jeg synes det virker underligt, at de medvirkende bliver ved med at tilmelde sig, hvis det er SÅ forfærdeligt?!

Katharina, som har været med i et utal af sæsoner, siger, at det er alt det negative der kommer frem, og fortæller om hvor negative de gør dem til. - At det slet ikke passer. Men jeg fatter bare ikke, at man så vælger at være med i så mange sæsoner så??

Maloustella gør en masse dumme ting, og fatter ikke altid at tilsidesætte egne behov frem for sønnens, og jeg er sikker på, at det ikke er iscenesat? Nu må i sgu holde..

Og jeg vil også sige, at det kan godt være meget af det er isecenesat og alt muligt, og nok er jeg ung mor (19), men mange af de seancer der er i DUM ville man ALDRIG kunne finde herhjemme, uanset hvor meget man ledte.. -Også selv om man gravede dybt i mit liv..

Så helt ved siden af tror jeg ikke det er, for hvorfor så deltage i flere sæsoner???

jeg kan godt se hvad du mener, -

mange af deltagerne bruger rigtig lang tid på at komme ud fordi de bliver ved med at presse. de pressede sabrina da hun meldte sig ud, og de blev ved, til sabrinas mor, meldte dem!

men jeg ved, Katharina, puk og natasja, og mig ikke er med mere.

Malou forstår jeg godt nok ikke, at hun bliver ved!

Anmeld

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

super gode spørgsmål, Caroline!

og så synes jeg måske at sandtv har penge nok til at få betalt Henrik for en rigtig lille bannerreklame/opfordrings ting istedet for at nasse sig til et indlæg  i det mindste er de plusmedlem

Man blir jo stort set gratis plusmedlem til at starte med. Så¨de har nok ikke betalt mange penge for det...

Anmeld

8. september 2010

slettet_7530

~~M.Nielsen~~ skriver:

De få scener jeg har set kan jeg kun give dig ret

Anmeld

8. september 2010

Bare mig..

Millesmammi skriver:

jeg kan godt se hvad du mener, -

mange af deltagerne bruger rigtig lang tid på at komme ud fordi de bliver ved med at presse. de pressede sabrina da hun meldte sig ud, og de blev ved, til sabrinas mor, meldte dem!

men jeg ved, Katharina, puk og natasja, og mig ikke er med mere.

Malou forstår jeg godt nok ikke, at hun bliver ved!

men hvis nogen havde fremstillet mig på den måde, havde jeg ikke tvivlet et sekund..

Ja, det kan sgu bare ikke passe...  Undre mig bare, at det er SÅ dårligt, hvis man er med i så mange sæsoner, og at man bliver fremstillet SÅ dårligt op mod hvordan det egentlig er derhjemme..Nå nok om det....

Som sagt, mange af de ting der foregår i DUM, ville man ALDRIG finde herhjemme, og heller ikke i helt almindelige hjem.. Så et eller andet må der da være!?

Ja, jeg ved I ikke er med mere, og at du fx ikke var med i så mange, men Katharina har været med SÅ længe, at det er ufatteligt, hvis hun først har fundet ud af nu, at det er SÅ dårligt...

Anmeld

8. september 2010

ekzunz

~~M.Nielsen~~ skriver:

Og lige dér slog du jo, med 7-tommer søm, fast, at det bestemt ikke alder der er det vigtigste. Du lyder meget mere fornuftig i din indstilling til DUM end de fleste andre - og du er trods alt temmelig ung (altså i forhold til mig i hvertfald)

Jeg er helt enig med dig, hvis man er så utilfreds, så må man jo melde ud, og uanset hvad, så er det jo ikke SandTV der får forældrene til at ryge ungerne op i hovedet, flytte frem og tilbage mellem kærester osv osv osv. Man kan bestemt diskutere om de måske burde overveje at finde nogle mere ressource-stærke unge mødre til deres program, det synes jeg ville klæde dem, og jeg tror ikke de ville miste seere på det.

Anmeld

8. september 2010

Bare mig..

albertesmor skriver:

De få scener jeg har set kan jeg kun give dig ret

Ja ikke? Det da utroligt

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Znuzke skriver:

Og lige dér slog du jo, med 7-tommer søm, fast, at det bestemt ikke alder der er det vigtigste. Du lyder meget mere fornuftig i din indstilling til DUM end de fleste andre - og du er trods alt temmelig ung (altså i forhold til mig i hvertfald)

Jeg er helt enig med dig, hvis man er så utilfreds, så må man jo melde ud, og uanset hvad, så er det jo ikke SandTV der får forældrene til at ryge ungerne op i hovedet, flytte frem og tilbage mellem kærester osv osv osv. Man kan bestemt diskutere om de måske burde overveje at finde nogle mere ressource-stærke unge mødre til deres program, det synes jeg ville klæde dem, og jeg tror ikke de ville miste seere på det.

det er jo for at få flere seere! der er meget af det der er opstillende, men der er også noget der ikke er - som at ryge sine børn lige ind i hovedet!

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

NatasjaL skriver:

aldrig har jeg haft et kæmpe behov for at gå i byen?

og ingen skulle kalde mig et barn da jeg var 17.

var jeg et barn, havde jeg ikke været klar til at flytte hjemmefra

der er ingen der skal samligne mig med andre unge mennesker, for ingen er ens, og jeg vil ikke sættes i bås, fordi jeg er ung.

jeg var godt nok 19 da jeg valgte at få Noah men ja kan ikke være mere enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.