Penge gør folk griske - tsk tsk 
Jeg tror at I får yderst svært ved at finde nye unge mødre, for de bliver jo mere og mere udstillet som de dumme mødre, og det tror jeg bestemt ikke nogen har lyst til... Eller jo, nogen af jeres gengangere gider åbenbart - men mig bekendt, så er der også blevet lokket med penge og årsforbrug af Neutral produkter!
Nu skriver I også at det ikke er opstillet, men det er noget fis, for nu kender jeg flere af deltagerne i programmet, og har også selv været med til optagelser 2 gange - så jeg ved hvordan det foregår... Og som kusine til 17 årige Line, så ved jeg at Line ikke frivilligt går ud og hjælper sin mor med at skrælle kartofler eller lave frugtfad. Og så stille som der er under optagelserne hos dem, så stille er der ikke normalt - de sidder steder som de ikke normalt gør osv., så det ér opstillet!
De fleste af jeres seere er jo karrierekvinder over 30 år, måske I skulle satse på at lave en nye serie, "Karrieremødrene", lad os se hvordan de klarer hverdagen med 7-17 job, madlavning, rengøring, børnepasning, kvalitetstid osv., så er jeg sgu sikker på at hele Danmark pludselig vil synes at de unge mødre er super gode mødre (dermed ikke sat at nogen af jer ikke er det i forevejen).
Man bliver klogere jo mere erfarring man har, men man kan intet lære om at være forældre, før man står i opgaven - så om man er 18 eller 38 år det kan være lige meget, man skal lære fra 0-punktet uanset hvad, hvad angår forældrerollen!
Anmeld