Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

NatasjaL

Maja88 skriver:

siger jo ikke kun det har noget med byen at gøre. Har jeg nu aldrig selv gjort.

Og sætter dig ikke i bås. men er vel legalt at spørge til jeres valg, da det altså er et andet menneskes liv man står til ansvar for inden man selv er myndig.

Sys det er fint i har træffet den beslutning i har gjort og er da glad for i klarer det godt.

mange mennesker som ER myndige er bestemt ikke klar til at få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

NatasjaL

Millesmammi skriver:

samme her, har heller aldrig haft det store behov for at gå i byen, heller ikke nu. har været fuld 2 gange i mit liv altså .

ja, det utrolige så hurtig på aftrækkeren folk kan være fordi man er ung!

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Maja88 skriver:

siger jo ikke kun det har noget med byen at gøre. Har jeg nu aldrig selv gjort.

Og sætter dig ikke i bås. men er vel legalt at spørge til jeres valg, da det altså er et andet menneskes liv man står til ansvar for inden man selv er myndig.

Sys det er fint i har træffet den beslutning i har gjort og er da glad for i klarer det godt.

det må du i hvert fald spørge om

-. jeg blev gravid, ikke med vilje - og jeg kunne ikke slå et levene væsen ihjel, og jeg vidste at jeg var voksen nok til at klare sådan et stort ansvar - derfor valgte jeg det .

Anmeld

7. september 2010

Maja88

Millesmammi skriver:

det må du i hvert fald spørge om

-. jeg blev gravid, ikke med vilje - og jeg kunne ikke slå et levene væsen ihjel, og jeg vidste at jeg var voksen nok til at klare sådan et stort ansvar - derfor valgte jeg det .

gravid ikke med vilje? sprang kondomet??

men nu sys jeg måske og der er står forskel på at komme ind i det total blå og så komme ud af så stor en søskende flok som du gør.

Men som Mia-Maja fra de ældre udsendelser siger- så er der noget galt når en 14 årig vælger at få børn.

Og igen er ikke dømmende og ved man kun ser en brøkdel af hverdagene i dum, men sys da nogen der er med det måske burde have ventet. så har jeg ingen navne nævnt.

For igen for at citere Mia-Maja så er det hele ikke bare rosenrødt som man tror.

Anmeld

7. september 2010

SandTV

Hej alle. Rigtig dejligt at se, at der er interesse og nysgerrighed omkring programmet.

Programmet “De Unge Mødre” handler om, at vi gerne vil skildre livet som ung mor. Både når det går godt, men også når vores deltagere møder modstand.

Vi er både blevet kritiseret for at fremstille pigernes liv for hårdt og for sukkersødt.

Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse.

”De Unge Mødre” har indtil videre kørt i 11 sæsoner, og det havde været helt umuligt, hvis ikke at vores medvirkende havde tillid til os og syntes, at det er sjovt at medvirke.

De bedste hilsner

De Unge Mødre redaktionen
Sand TV A/S

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Maja88 skriver:

gravid ikke med vilje? sprang kondomet??

men nu sys jeg måske og der er står forskel på at komme ind i det total blå og så komme ud af så stor en søskende flok som du gør.

Men som Mia-Maja fra de ældre udsendelser siger- så er der noget galt når en 14 årig vælger at få børn.

Og igen er ikke dømmende og ved man kun ser en brøkdel af hverdagene i dum, men sys da nogen der er med det måske burde have ventet. så har jeg ingen navne nævnt.

For igen for at citere Mia-Maja så er det hele ikke bare rosenrødt som man tror.

fordi jeg var rigtig dårlig til at huske mine p piller og ja det er ikke normalt at vælge at få barn som 14 årig, og slet ikke hvis man ik kan finde ud af det. men såvidt jeg husker er jeg ikke 14.

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

SandTV skriver:

Hej alle. Rigtig dejligt at se, at der er interesse og nysgerrighed omkring programmet.

Programmet “De Unge Mødre” handler om, at vi gerne vil skildre livet som ung mor. Både når det går godt, men også når vores deltagere møder modstand.

Vi er både blevet kritiseret for at fremstille pigernes liv for hårdt og for sukkersødt.

Samarbejdet med vores deltagere afhænger altid af tillid, og vi kender ikke til, at der er nogle af de medvirkende, der har været utilfredse.

”De Unge Mødre” har indtil videre kørt i 11 sæsoner, og det havde været helt umuligt, hvis ikke at vores medvirkende havde tillid til os og syntes, at det er sjovt at medvirke.

De bedste hilsner

Sand TV A/S

må jeg så lige høre , hvornår bliver der vidst noget godt at nogens liv, det venter jeg stadig på ..

Anmeld

7. september 2010

Maja88

nej siger jo også at du måske har lidt anden erfaring.

Ja men 14 år er jo også ung mor er det jeg mener..

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SandTV skriver:

De bedste hilsner

Sand TV A/S

Prøv at søge på DUM eller De Unge Mødre herinde og så start fra en ende af med at læse de mange debatter omkring emnet.

Vi har flere af Jeres medvirkende som brugere herinde så vi har da fået lidt indblik i hvordan de mener de bliver fremstillet!?

Knus Caroline

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Maja88 skriver:

nej siger jo også at du måske har lidt anden erfaring.

Ja men 14 år er jo også ung mor er det jeg mener..

ja det er helt klart ungt, .. jeg ved da heller ik hvor jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg fik afvide min søster på 14 var gravid, sevom jeg VED at hun også ville klare den, pga, vi har så mange søskende og ved lidt om det men ja det er meget ungt at få barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.