Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Isabella_mor

jeg kan godt se underholdningsverdien i programmet.. det er ligesom i klovn. jeg syntes det er sjovt at se det. og jeg har ikke det FJERNESTE ondt af de piger der har VALGT at fremstille sig selv på den måde i tv.. for de har nemlig selv VALGT det...  der er ikke nogen der har tvunget dem til det... og det kan sgu godt være at de ikke er helt heldige alle sammen men de har da deres børn endnu.... de er jo ikke taget fra dem alle sammen...  selvom man godt nogengange kunne mene at det var tiltrængt for nogle af dem..

men det er jo underholdnings tv.. og seertallene må jo være gode nok og pigerne er jo helt vilde med at komme i tv...  åbentbart. så lad dem da gøre det...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

NatasjaL

Det her skal slet ikke lyde fordømmende. Men er bare nysgerrig.

Hvorfor vælger man at få børn når man er under 20?

jeg har valgt af få børn tideligt da jeg sætter familielivet højere end uddannelse. og gerne vil være ung med mine børn, som min mor altid har været med mig. jeg er på barsel nu, og min kæreste har et godt betalt job som han er rigtig glad for..

jeg har ikke i tankerne at starte med en uddanelse, når min barsel slutter, da jeg har skæv ryg, og skal igang med en masse genoptræning.

så skal have et arbejde der tager meget hensyn til min ryg. og jeg fik mine børn som 17 og 18 årig. vi er ikkke et sekund i tvivl om det var det rigtige at gøre. vi føler os mere voksne end nogensinde før. og alle siger vi klarer det SÅ godt!

og da jeg ikke vil have flere børn en de to vi har. har jeg hele mit liv foran mig til at få en uddannelse.

Anmeld

7. september 2010

Magsen

Maja88 skriver:

Det her skal slet ikke lyde fordømmende. Men er bare nysgerrig.

Hvorfor vælger man at få børn når man er under 20?

hvorfor skal man IKKE vælge at få børn når man er under 20 ?

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

Maggieh skriver:

Anmeld

7. september 2010

Maja88

Maggieh skriver:

som sagt var det ikke for at være fordømmende.

Men jeg tænker bare at nu er jeg selv 22 og bliver mor lige inden jeg blir 23 sys da det er tidligt og føler selv jeg er ung med mit barn.

Tænker bare at man som 14-17 stadig selv er et barn og ja man har behov for at være ung og ikke have det ansvar, man har jo også lang tid til at få børn. Men som ung er der bare andre ting i hovedet og man er altså bare det lidt mere moden som ældre- siger ikke man ikke kan være moden i en tidlig alder men det er på en anden måde.

Og det er derfor jeg spørger hvorfor man vælger det. det er ren og skær nysgerrighed- og hver mand sit valg

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

selvom man tror man melder sig til programmet for at vise med godt kan være ung mor og klare det rigtig godt, kommer det ALDRIG til at blive vist sådan, de skal nok finde ET ELLER ANDET!

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

Maja88 skriver:

Men jeg tænker bare at nu er jeg selv 22 og bliver mor lige inden jeg blir 23 sys da det er tidligt og føler selv jeg er ung med mit barn.

Tænker bare at man som 14-17 stadig selv er et barn og ja man har behov for at være ung og ikke have det ansvar, man har jo også lang tid til at få børn. Men som ung er der bare andre ting i hovedet og man er altså bare det lidt mere moden som ældre- siger ikke man ikke kan være moden i en tidlig alder men det er på en anden måde.

Og det er derfor jeg spørger hvorfor man vælger det. det er ren og skær nysgerrighed- og hver mand sit valg

aldrig har jeg haft et kæmpe behov for at gå i byen?

og ingen skulle kalde mig et barn da jeg var 17.

var jeg et barn, havde jeg ikke været klar til at flytte hjemmefra

der er ingen der skal samligne mig med andre unge mennesker, for ingen er ens, og jeg vil ikke sættes i bås, fordi jeg er ung.

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

NatasjaL skriver:

der er ingen der skal samligne mig med andre unge mennesker, for ingen er ens, og jeg vil ikke sættes i bås, fordi jeg er ung.

samme her, har heller aldrig haft det store behov for at gå i byen, heller ikke nu. har været fuld 2 gange i mit liv altså .

Anmeld

7. september 2010

Maja88

NatasjaL skriver:

siger jo ikke kun det har noget med byen at gøre. Har jeg nu aldrig selv gjort.

Og sætter dig ikke i bås. men er vel legalt at spørge til jeres valg, da det altså er et andet menneskes liv man står til ansvar for inden man selv er myndig.

Sys det er fint i har træffet den beslutning i har gjort og er da glad for i klarer det godt.

Anmeld

7. september 2010

Magsen

Maja88 skriver:

der er MEGET større forskel på 14 og 17 end 17 og 22 bare for det første

jeg bliver 18 få dage efter jeg har født .. og så kan man slet ikke sige hvilken alder det passer til at få børn. Alle dem jeg går sammen med er ældre end mig selv, er meget mere moden end dem på min egen alder. og selv dem, som fx en af mine venninder som der så er 22 er meget mindre moden end mig selv og hun ville ooverhovedet ikke være klar til at få et barn endnu. Men ved godt hvad du mener ved at man stadig er et barn og at man heller skal nyde det. jeg er bare kommet over den tid. og vil gerne have et barn med min dejlige kæreste nu. Man kan da stadig nyde livet om man har et barn !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.