SandTV skriver:
SAND TV søger unge gravide og unge mødre, som vil være med i reportageserien De Unge Mødre.
De Unge Mødre er en populær reportageserie, som sendes på Kanal 4. Seriens mål er at skildre unge mødres hverdag med både de sejre og de udfordringer, den rummer. Når en uforpligtende tilværelse pludselig skiftes ud med en tilværelse, hvor man har ansvaret for et lille barn – hvordan klarer man så både at passe på sig selv og den lille? Med varme og humor følger vi en række piger, som lever vidt forskellige liv.
Er du under 20 år, og har du lyst til at fortælle seerne din historie - eller er du bare nysgerrig efter at høre mere?
Så skriv til os på: um@sandtv.dk eller ring 35 25 00 50 og spørg efter Unge Mødre redaktionen.
Hvis du vælger at skrive, så fortæl lidt om dig selv og vedhæft gerne et vellignende foto af dig selv samt et telefonnummer, hvor vi kan træffe dig.
Nu er jeg selv stor fan af DUM, ser det hver uge, men der er noget jeg ikke helt forstår...
Ved godt at der skal sættes en aldersgrænse for deltagerne i programmet, men i og med aldersgrænsen kun er på 20 år, er der jo ikke rigtig nogen af pigerne, som har mulighed for at vise, at man kan få taget sig en uddannelse og få sig et godt job INDEN man får børn...
Jeg har ingen intentioner om, at ville deltage i programmet, men jeg er lige blevet uddannet revisorassistent, min kæreste er uddannet håndværker og har været det i mange år og vi har hus og bil og en stabil hverdag... Og jeg er altså "kun" 22 og vi prøver at få vores første barn nu her, og kan sagtens nå at føde inden jeg bliver 23...
Og synes også 22 er at være ung mor...
Synes måske bare det er synd I ikke udvider aldersgrænsen med et par år, da MANGE så har fået sig en uddannelse og dermed kan bevise, at UNGE MØDRE KAN HAVE STYR PÅ DERES LIV!!!
Så synd at så mange af jeres deltagere ikke engang har 9. klasse, for det giver et helt forkert syn på unge mødre...!