Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

oo

super gode spørgsmål, Caroline!

og så synes jeg måske at sandtv har penge nok til at få betalt Henrik for en rigtig lille bannerreklame/opfordrings ting istedet for at nasse sig til et indlæg  i det mindste er de plusmedlem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

og så synes jeg måske at sandtv har penge nok til at få betalt Henrik for en rigtig lille bannerreklame/opfordrings ting istedet for at nasse sig til et indlæg  i det mindste er de plusmedlem

Pludmedlemskabet er gratis de første 3 dage men ja.. de burde vist købe sig til lidt reklametid...

Anmeld

7. september 2010

*A*

Tjuhl skriver:

Hørt

Anmeld

7. september 2010

Maalene

SandTV skriver:

SAND TV søger unge gravide og unge mødre, som vil være med i reportageserien De Unge Mødre.

De Unge Mødre er en populær reportageserie, som sendes på Kanal 4. Seriens mål er at skildre unge mødres hverdag med både de sejre og de udfordringer, den rummer. Når en uforpligtende tilværelse pludselig skiftes ud med en tilværelse, hvor man har ansvaret for et lille barn – hvordan klarer man så både at passe på sig selv og den lille? Med varme og humor følger vi en række piger, som lever vidt forskellige liv.

Er du under 20 år, og har du lyst til at fortælle seerne din historie - eller er du bare nysgerrig efter at høre mere?

Så skriv til os på: um@sandtv.dk eller ring 35 25 00 50 og spørg efter Unge Mødre redaktionen.

Hvis du vælger at skrive, så fortæl lidt om dig selv og vedhæft gerne et vellignende foto af dig selv samt et telefonnummer, hvor vi kan træffe dig.

Nu er jeg selv stor fan af DUM, ser det hver uge, men der er noget jeg ikke helt forstår...

Ved godt at der skal sættes en aldersgrænse for deltagerne i programmet, men i og med aldersgrænsen kun er på 20 år, er der jo ikke rigtig nogen af pigerne, som har mulighed for at vise, at man kan få taget sig en uddannelse og få sig et godt job INDEN man får børn...

Jeg har ingen intentioner om, at ville deltage i programmet, men jeg er lige blevet uddannet revisorassistent, min kæreste er uddannet håndværker og har været det i mange år og vi har hus og bil og en stabil hverdag... Og jeg er altså "kun" 22 og vi prøver at få vores første barn nu her, og kan sagtens nå at føde inden jeg bliver 23...

Og synes også 22 er at være ung mor...

Synes måske bare det er synd I ikke udvider aldersgrænsen med et par år, da MANGE så har fået sig en uddannelse og dermed kan bevise, at UNGE MØDRE KAN HAVE STYR PÅ DERES LIV!!!

Så synd at så mange af jeres deltagere ikke engang har 9. klasse, for det giver et helt forkert syn på unge mødre...!

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Det er jo så opsat som det kan være. Spørg evt LineK, som var med i DUM sidste Sæson. Hun har ihvertfald skrevet om nogle af de scener man så med hende, var opsatte. Især den hvor hende og hendes mor står og skræller kartofler sammen

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

aldrig i mit liv kunne jeg finde på at deltage i programmet, jeg meldte mig til første gang jeg var gravid som 16 årig, og er evigt lykkelig over  vi var for " normale " til at komme med i programmet var bare ung, dum og naiv :b hehe.

mange har efterfølgende spurgt om jeg ikke vil være med, nu hvor jeg har fået nummer to, og er lige blevet 19 men kunne ikke i min vildste fantasi finde på at melde mig til det, jeg ved jeg er en god mor, og behøver ikke få det bekræftet af andre end venner og familie. jeg har ikke behov for at vise hele danmark MIT liv

og unge mødre er IKKE altid enlige mødre, jeg har begge børn med min kæreste, som jeg har været sammen med i 3 år

Anmeld

7. september 2010

Magsen

er selv 17 (årgang 92 har bare fødselsdag sent) og venter mit første barn. man kan ikke sige det var planlagt ligefrem men det var bestemt heller ikke, ikke planlagt for vi tænkte bare at sker det så sker det fordi vi begge godt ville

og ja jeg er UNG men jeg har da masser af styr på det hele.

Elsker min kæreste over alt på jorden. har 9. og 10. og et års handelsskole og skal starte som fotograf til næste år ) glæææder mig til drømmebabyen kommer <3

Anmeld

7. september 2010

Maja88

Det her skal slet ikke lyde fordømmende. Men er bare nysgerrig.

Hvorfor vælger man at få børn når man er under 20?

Anmeld

7. september 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

Jeg er ikke aktuel til programmet da jeg er "gammel" (24) , men jeg er egentlig lidt interesseret i at høre mere hvis det er i orden?

Jeg synes tit og ofte vi hører om at de mødre der tilmelder sig programmet føler sig udstillet og forkert fremsvist på tv... Jeg er udmærket klar over at De Unge Mødre er et underholdningsprogram, men det undrer mig, når I hævder det er for at vise hverdagen for familierne, at så mange af familierne føler sig "uretfærdigt behandlet"...

Forsøger I, bevidst, at fremstille nogle af familierne/mødrene dårligere, eller bedre, end de i virkeligheden er?

Jeg håber I forstår min interesse

Med Venlig Hilsen Caroline

Helt enig søde  

Anmeld

7. september 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.