Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

twinboys

Nej jeg har de to ønskebørn/ kærlighedsbørn jeg vil have... Så ikke flere her...

Casper har også fået det gyldne snit... Så der kommer ikke flere her...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Lulle25

Kunne godt tænke mig 4 og har altid kunnet tænke mig 4  men har 3 dejlige børn nu og dem er jeg jo uendeligt stolt af. Så om vi skal have en nr. 4 en dag er op til manden

Kan godt forstå din kæreste og synes ikke du er for gammel. Betina Aller er 48 og venter tvillinger, så du er ikke for gammel

Anmeld

25. august 2010

Munder

Har en pige på snart 4 år og er ganske tilfreds, så jeg tror ikke der kommer flere her

I dag er det jo nærmest tabu kun at producere et barn, så jeg føler tit vi skal forsvare vores beslutning. Men lige nu føler jeg ikke, at der er plads i vores dejlige lille familie til en til.

Anmeld

25. august 2010

FrkT

Ja nu må den første jo gerne lige komme på vej først... men vi vil gerne have mange børn - vi har snakket om 5 eller 7. Men nu må vi jo se om vi overhovedet får 1 i første omgang.

Anmeld

25. august 2010

Mathilde

Eva du kan da godt få en lille bebs mere 

Puh jeg ved det ikke helt. Jeg har altid sagt, at jeg ikke ville have et enebarn og har gerne villet have 3stk....men tror måske vi stopper her. Jeg skal læse til næste år og så 3½ år frem. Så er jeg 31år og Celina er 6år og jeg skal jo også gerne ud og have job efter endt udd. Så jeg ved ikke helt hvornår nr. to skulle komme... Men inderst inde er jeg bare ikke færdig med at få børn Jeg tror tiden vil vise hvad der sker...Allerhelst ville jeg have en mere om et par år, så der ville være 3-4år imellem, men det er ikke muligt

Ellers skulle jeg bare tage 2 efter hinanden når jeg er færdig men hvis de har samme behov som Celina, vil det ikke være muligt med 2 tæt på hinanden...i hvert fald ikke optimalt for dem!

Knus

Anmeld

25. august 2010

smokin

Eva. skriver:

Hihi....du SÅ sød... og ja, mon ikke det går med en gammel mor når far nu er ung og smækker...

og det SKAL være en tøs!!! Og gerne snart - så Malou har en at hive lidt i håret...

Anmeld

25. august 2010

Maise

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

Har en pige på 8 mdr. Vi vil gerne have flere, men vil gerne nyde hende og hinanden lidt endnu. Vi vil minimum gerne have en mere og har da også snakket om at op til 3 eller 4. meeeeeeeen en af gangen, det er sgu hårdt nok til tider, men vi er 30 så skal nok ikke vente for mange år af gangen. og jeg har pco, men fik AKS, så har snaket om tidligst at starte med at prøve at blive gravid når hun er ca 2-3 år.

Anmeld

25. august 2010

klmf

Vi øsnker os begge en mere hvis det er muligt. Vores søskende har hver 3 og det er så lige en for meget til os

Anmeld

25. august 2010

JulieE

Umiddelbart... nej! jeg har to fantastiske, dejlige og gudesmukke unger og det er egentlig nok ttil mig. To er for mig et godt antal

Men, jeg kan godt blive total skruk og bare være så klar til baby3. men jeg tror ikke det sker... vi har rent fysisk ikke plads og det ville altså også blive presset økonomisk. Men skulle der ske en upser... Så så er den mere end velkommen!!! 

Anmeld

25. august 2010

FruEllingsen

Vi skal helt klart have flere børn.

Jeg vil gerne have 2 mere. Michael vil gerne have 1. så nu må vi se hvad det ender med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.