Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

LinLin

Jeg har to indenfor max en måned; to forskellige fædre og regner ikke med jeg skal have flere! Min kæreste har to børn i forvejen...

Jeg har altid sagt to eller tre børn og jeg skulle have dem inden jeg blev 30! Nu synes jeg to er HELT fint, selvom jeg sagtens kunne nå en eller to til inden de 30 (er 26 lige om lidt) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mor-til-asta-09

Jeg vil meget gerne have 1, 2 eller 3 mere... Men max 4...

Anmeld

25. august 2010

Nemesis

uhh jeg skal ikke have flere. JEg har så også 3 og det er nok. Jeg er også blevet steriliseret så det er helt slut.

Manden har jo også en så alt i alt har vi 4 unger og det er nok her.

:-) Sisse

Anmeld

25. august 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

Nu igen med dig

Hvem er han så denne gang? (lyder som om du har haft viiiiildt mange kærester at fortælle os om LOL)

Og for nu at svare på dit spørgsmål.... Jeg er (vidst nok) 27, og jeg har jo tid til børn endnu.... Jeg mangler dog manden og især overskuddet rent mentalt lige nu......

men hold nu kæft hvor er jeg bare pisse hamrende skruk hele tiden... Jeg ELSKER at være gravid og jeg ELSKER at føde børn....

Jeg vil gerne have to mere, lige i rap igen... Men ikke for enhver pris... Så det er noget tiden, kærligheden, og mentalt overskud må vise.....

Anmeld

25. august 2010

Svei

mariamiss6 skriver:

Nu igen med dig

Hvem er han så denne gang? (lyder som om du har haft viiiiildt mange kærester at fortælle os om LOL)

Og for nu at svare på dit spørgsmål.... Jeg er (vidst nok) 27, og jeg har jo tid til børn endnu.... Jeg mangler dog manden og især overskuddet rent mentalt lige nu......

men hold nu kæft hvor er jeg bare pisse hamrende skruk hele tiden... Jeg ELSKER at være gravid og jeg ELSKER at føde børn....

Jeg vil gerne have to mere, lige i rap igen... Men ikke for enhver pris... Så det er noget tiden, kærligheden, og mentalt overskud må vise.....

Jeg har kun haft en eneste kæreste siden jeg gik fra min x for 4 år siden...og ham her er den samme som ham jeg mødte i vinters kan du nok regne ud.

Anmeld

25. august 2010

bette

jeg har mikkel og en på vej derinde.  

så to er det vi altid har ønsket os.. 

en til hver hånd.. 

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Jeg skal kun have Runa...er for gammel og for single til flere

Men ihh hvor har jeg været heldig at få Runa-prutten

Anmeld

25. august 2010

AnneBJ

Herhjemme ønsker vi os 2 eller 3.. det må tiden vise. Nr. 1 er undervejs

Anmeld

25. august 2010

mullesmith2

Jeg skal have mine to tvillingedrenge her engang om et par måneder, og så vil jeg gerne have en mere om 4-5års tid når jeg er færdig med uddannelse og sådan. Føler lidt jeg er blevet frarøvet det kun at få et barn nu hvor vi skal have tvillinger, så det skal jeg helt sikkert også prøve bare med en baby.  jeg er nok lige omkring de 30år når vi skal have min nummer 3 (min kærestes nummer 4)

Anmeld

25. august 2010

Svei

dorthemus skriver:

Jeg skal kun have Runa...er for gammel og for single til flere

Men ihh hvor har jeg været heldig at få Runa-prutten

Nej, du er da ikek for gammel... og kan man blive for singel, da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.