Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Lady Marion <3

Nop ikke flere her har vi besluttet , men vi fik også nr 3 da jeg var 36 såå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

JA.. Helt klart... :)

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

jeg har en, . og jeg vil gerne ha 3 eller 4 mere! (:

Anmeld

25. august 2010

loppen82

Jeg har 3, den sidste er m kæresten. Og jeg vil rigtig gerne ha en nr 4. Men nu må vi se om det sker...

Anmeld

25. august 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

Jeg har en søn og en datter og det var mit ønske fra lille pige

Anmeld

25. august 2010

CarinaSB

Vi har Noah på snart 13 mdr .. Og vi vil gerne have 1 mere .. men det må vente et par år endnu da jeg er i gang med HG

Anmeld

25. august 2010

Malene84

Har altid sagt at jeg gerne ville have 2 børn!!! Men sys jeg er blevet  SNYDT for en graviditet, da det jo ikke var meningen de sku komme på en gang  så vi tager en tur mere om nogle år

Anmeld

25. august 2010

Gustavsmor

Vi har to drénge...Gustav på snart 3 år og William på 6 måneder. Jeg vl rigtig gerne have en mere om nogle år....gerne 5 år, det kunne da være hyggeligt at prøve at få en lille pige også.....og så elsker jeg bare at være gravid og have små børn! Min mand syns vi har nok om ørerne ligenu til at han kan overskue at snakke flere børn ligenu hi hi......meeeen er næsten sikker på at vi får en nr. 3!

Anmeld

25. august 2010

Malonde1985

Jeg er undervejs med nr. 2. Jeg har en pige i forvejen, og en babydreng i maven, så får jeg én af hver . Er ik så sikker på at jeg vil ha flere, eftersom jeg tilsyneladende skal lide så ufattelig meget af kvalme og opkastninger ved begge mine graviditeter...   Orker IKKE at sku gå igennem dette en gang til!!!

Nu må vi se hvad der sker.

Anmeld

25. august 2010

2721

Jeg skal ikke have mere en den ene vi har nu og det er kæresten heldigvis 100% enig i. Jeg var syg syg fra uge 8 af og er stadig her 2 mdr efter meget mærket af min bækkenløsning. Så vi holder os til vores ene lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.