Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.696 visninger
83 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Svei

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg vil gerne have en mere Men så har jeg fået dem jeg skal have. To er nok til mig

Anmeld

25. august 2010

smokin

Neeeeeeej hvor spændende altså - jeg har smugkigget på den hotte fyr! Det kan da kun blive et lækkert barn!

Anmeld

25. august 2010

Svei

Zette skriver:

Neeeeeeej hvor spændende altså - jeg har smugkigget på den hotte fyr! Det kan da kun blive et lækkert barn!

Hihi....du SÅ sød... og ja, mon ikke det går med en gammel mor når far nu er ung og smækker...

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

Jeg skal ha hende jeg har i maven nu..

så har jeg 2 og manden 1.

manden vil gerne ha en mere efter hende her..

men jeg skal bestemt ha tabt mig først.. da jeg lider utrolig meget af bækkenløsninger

Anmeld

25. august 2010

ZamanogDania

Jeg skal nok have 2 mere, men først om lang tid

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil bare have 2 unger. Idun og Frigg. Jeg har hele tiden ønsket at Idun skulle få sig en søster eller bror og det får hun. Desuden har det været alt alt for fysisk og psykisk hårdt, at jeg ville gå igennem en graviditet mere, når jeg allerede har opnået mit mål.

Jeg glæder mig til at have mine egne 2 piger

Anmeld

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg vil gerne have 4... Men manden er vist ikke helt med på den. Nu skal vi så også bare lige have den første. Men jeg er ikke bleg for, at adoptere alle sammen, hvis det ikke lykkes naturligt.

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Ellers tak - jeg stopper ved den ene jeg har Har altid sagt 1 eller 3... Og 3 er svenskefanden ikke lige frisk på, så vi stopper her

Anmeld

25. august 2010

Moderator

du er da overhovedet ikke for gammel! Sikke noget pjat

Vi skal nok have et par stykker mere... Men ikke endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.