Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

82Miraklet

Vi har Naija på 4 år og Noah på 18 mdr og jeg kunne da godt nuppe en mere om 3 års tid.... Men manden vil gerne holde her...

Men nu må vi se hvad tiden bringer os...

Bare klø på Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

ekzunz

Jeg gad rigtigt godt være gravid igen - det er fantastisk, men jeg gider ikke starte forfra med små børn.... så det må være et nej til flere børn....

Men man skal aldrig sige aldrig, man ved jo ikke hvad fremtiden bringer...

Anmeld

25. august 2010

Bellinda89

Ja vil meget gerne have flere

Anmeld

26. august 2010

MariaJ

Jeg vil gerne have en eller to mere, og jeg er da ligeså gammel som dig, Eva .

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Jeg har mistet 32 fostre, har bækkenløsning og div. andre ting - men vi kæmper stadig. Vi har fået 1 dejlig søn, på naturlig vis. Siden har sygehuset opgivet, de kan ikke hjælpe.

I september starter vi på akkupunktur. Jeg ved ikke om det kan hjælpe sådan nogen som os. Men kunne det give et barn mere, ville jeg være lykkelig

Anmeld

26. august 2010

Mbk

JA TAK!!!

Vi har Mathilde fra juni 2009, og jeg glæder mig til, at skulle have nummer 2, 3 og måske 4... Ej, jeg vil rigtig gerne have 3...

Synes pludselig, efter man har fået et barn, at livet giver mere mening...

Anmeld

26. august 2010

Tulle28

Vi skal have en mere, men først om nogle år. Vil gerne have at nr. 1 er mere eller mindre blefri og "selvkørende";-) inden nr. 2 melder sin ankomst:-)

Anmeld

26. august 2010

siw84

vi har vores dejlige søn på 6 mdr men han skal da en dag have en lille bror eller søster.. men så holder vi også der.. vi er begge enige om 2 børn.. så må vi håbe det ikke bliver tvillinger 2 gang..

Anmeld

26. august 2010

JonTri

Vi har en og venter nr to til februar... har en dreng nu oh venter jeg en pige bliver vi sikkert kun en familie på 4... venter jeg en lille dreng kan manden vist nok overtales til en treer... Synes dog jeg er mere mærket af kvalme og svimmelhed denne gang, så måske er det mig der siger nej til en treer... Vi tager en af gangen...

Og Eva... synes det lyder som en go ide med een mere... meen chancen eller risikoen for tvillinger stiger jo med alderen.

Anmeld

26. august 2010

Hansen97

Nej...

Har 1 dreng og 1 pige... er 30 år gammel og blev steriliseret sidste år.

2 er nok til os, og at det så blev en dreng og en pige er jo bare perfekt.

Kunne nu godt tænke mig at være gravid igen, men ikke mere en baby med skrig og skrål og ingen søvn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.