Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Kb

112233 skriver:

Nej...

Har 1 dreng og 1 pige... er 30 år gammel og blev steriliseret sidste år.

2 er nok til os, og at det så blev en dreng og en pige er jo bare perfekt.

Kunne nu godt tænke mig at være gravid igen, men ikke mere en baby med skrig og skrål og ingen søvn..

Kunne lyde ligesom mig, men det der med at blive stirilisert kunne jeg dog ikke finde på.

Selvom jeg ved med mig selv at jeg ikke skal have flere skrigemaskiner så syntes jeg at jeg er for ung til at kunne udelukke det. Man ved jo aldrig hvad livet vil bringe og at jeg af den ene eller anden grund skulle blive gravid igen - så spiral er nok til at sætte en stopper for flere små hoveder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

quity

Jeg skal helt sikkert have flere børn, to stk er bare ik nok for mig. Godt nok er jeg alene, så det kræver lige lidt planlægning omkring hvordan og hvorledes, men færdig med at få børn er jeg ik. Tror ik jeg kan få mig selv til at sige , nogensinde, at det er sidste barn.

Anmeld

26. august 2010

Silas&Mille

Vi har jo den første på vej, men skal helt sikkert have 1 mere! Jeg har altid ønsket mig 3 børn, men kæresten siger han 'kun' vil have 2. Men nu må vi se hvad han tænker efter den førstes ankomst

Jeg vil rigtig gerne i gang med Projekt Baby 2 når den første er omkring et år og så håber jeg det går lidt hurtigere end med den første, for vil rigtig gerne have dem med et par års mellemrum

Anmeld

26. august 2010

sus34

Jeg har 3 halvstore drenge og da jeg havde fået dem kunne jeg bestemt ikke sige jeg var færdig med at få børn... og det er jeg så heller ikke, for nu er jeg gravid med en lille pige. Det hele har dog været meget rodet og jeg er ikke sammen med hendes far mere, så det er bestemt ikke, som jeg regnede med det ville blive og havde jeg vist det på forhånd, havde vi ikke lavet hende... men nu kan jeg jo bare glæde mig til hun kommer om 2 mdr... men jeg er nu ret sikker på hun blivet mit sidst barn.

Susanne

Anmeld

26. august 2010

Lullaby

Ja hvis det står til mig så 2 til. Mathias mener dog kun en meeennn

Anmeld

26. august 2010

misslea

Jeg er 26 år, og venter vores første barn om ca. 5 uger (hvis jeg kan holde på hende så længe)

Vi SKAL helt sikkert have flere børn... mindst én, måske også gerne to

Anmeld

26. august 2010

Liljesilas

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

Jeg har en dejlig dreng på 2 måneder, og efter min hårde fødsel sagde jeg til alle, at der aldrig kom flere. Jeg elsker min søn helt vildt, og jeg elsker ham mere og mere for hver dag - og på trods af det, kan jeg nu bedre forstå at de fleste får flere børn. Men jeg vil kun være gravid igen hvis jeg må føde ved kejsersnit, og så skal der lige gå 3-4 år...  

Anmeld

26. august 2010

Dansker i England

Jeg vil rigtig gerne have flere børn snart, men mangler en ny mand/far, hvilket jeg faktisk slet ikke vil have, så det er jo lidt et problem Vil gerne have 3 eller 4 børn ialt.

Anmeld

26. august 2010

Misa

Venter mit 4 barn.. jeg skal ikke have flere.. (må heller ikke pga det er mit 4 kejsersnit, kan ikke føde selv nemlig.)

Har snart de 4 piger jeg skal have

Anmeld

26. august 2010

Chamomile

Vi skal ikke have flere børn pga. mine kroniske sygdomme, så Celina bliver enebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.