Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

bullerbassen

Her har vi 3 stk og skal bestemt ikke have flere.

Har tvillinger på 9 år og bette trolden på 10 måneder.

Har fået 3 skønne skønne unger  så det må være nok.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

luckas-mor

Eva. skriver:

hvorfor eller hvorfor ikke...og hvor mange vil I gerne have...

Jeg skal ikke have flere, men min kæreste vil gerne have en...så måske jeg alligevel må bøje mig, men kun hvis han lover mig jeg kan blive repareret bagefter... men kan nu godt forstå han bare vil have et biobarn, men jeg er sgu da for gammel..

Jer der ikke skal have flere, fik I dem I ønskede jer

jeg vil gerne have flere,, meen nu skal lillemanden lige være liiidt ældre heh meen hvorfor ikke få en lille flok

ville da gern ha 4

natascha med luckas

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Eva. skriver:

Nej, du er da ikek for gammel... og kan man blive for singel, da...

Jo...og JO  Gider ikke flere kærester i mit liv...en elsker/knaldeven ja tak...engang

Anmeld

25. august 2010

Moar2011

vi ville gerne have 3 , men nu skal den 1 lige bide fast

Anmeld

25. august 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Jeg har kun haft en eneste kæreste siden jeg gik fra min x for 4 år siden...og ham her er den samme som ham jeg mødte i vinters kan du nok regne ud.

Ja okay... Men så er det bare minimum 2. runde hehehehe.... Sorry jeg kunne ikke lade være

Men det er da fint det er den samme, så kan man jo ikke ligefrem påstå du render med for mange mænd

Anmeld

25. august 2010

mor_sabina

Her er nummer to på vej, har altid sagt to, men er nu blevet i tvivl om nummer tre også kunne finde på at dukke op. Manden siger nej, men nu må vi se om et par år om overskuddet og lysten er der der

Anmeld

25. august 2010

L-Mortil3

Vi har Liam og så 1 på vej.

Og det er vist det for denne gang. Mandne vil så sindsygt gerne ca. 5 år ude i fremtiden have 2 "i rap" igen, men nu må vi se om graviditeten helt tager pippet fra mig, for så er 2 nok til mig (tror jeg ) .

Det er sku aldrig til at vide om man render rundt og blir skruk igen

Anmeld

25. august 2010

wamse

NO WAY, ikke flere børn til mig Det passer mig fint med de 3 jeg har og den alder de har i forhold til hinanden, synes jeg har været dejligt. Så hvis der skal fødes flere børn, så overlader jeg det gladeligt til et andet menneske.

Anmeld

25. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har 2 - en dreng og pige - tæt på hinanden

Vi har talt om vi skal have en 3'er, men har vi ikke helt besluttet os for det endnu. Men hvis vi skal det være indenfor 3 år

Anmeld

25. august 2010

LauraLW

Åh... Vil gerne have flere om nogel år, men har virkelig ikke lyst til at være gravid igen... Har spurgt om manden ikke tager de 9 måneder næste gang, men den er han nok ikke helt med på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.