Jubii, så fik vi den sidste af de "store" ting på plads! Vi har nemlig også købt barnevogn.
Jeg opdagede, at babytrold.dk havde lagersalg i weekenden i Aalborg, hvor man kunne spare op til 80%, men nogle af barnevognene var så demovogne, men det kunne man ikke se!
Vi fik en Trille barnevogn inkl. lift og pusletaske til kr. 2.000,- Så købte vi godt nok også madrasser til både lift og barnevogn, fluenet, regnslag, sengetøj, en musik-uro og en stak stofbleer, så vi endte på kr. 2700,-, men de fleste af tingene var også ca. kr. 100,- billigere end normalt. Jeg synes, vi gjorde en god handel, og jeg er glad for, at jeg kun mangler småtingene efterhånden, men der skal jo også være lidt at lave, når man går på barsel!
Forresten har et par mine veninder fortalt, at Babysam også plejer at have noget tilsvarende mellem jul og nytår, hvor man f.eks. kan få udgåede Odder-barnevogne til kr. 1.000,-
Så hvis man har is i maven og tør vente så længe med at købe barnevogn, skulle det være muligt at gøre en god handel der!
Anmeld