barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Waaauw den er fin - nu er jeg ret misundelig! Og smart med betaling i to omgange. Det er altså en ret stor udskrivning på én gang

Ja det er sgu smart :) Og jeg er vild med den glæder mig til den kommer hjem og jeg skal ud og trille med lille pigen  

Havde du ikke fundet en barnevogn eller husker jeg forkert. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Ja det er sgu smart Og jeg er vild med den glæder mig til den kommer hjem og jeg skal ud og trille med lille pigen  

Havde du ikke fundet en barnevogn eller husker jeg forkert. 

Jo det er vist efterhånden længe siden. Allerede i uge 14-15 stykker så vidt jeg husker? Den står hjemme hos mine forældre og venter på at blive taget i brug. Glæder mig!
Den var rigtig billig så vi skyndte os at slå til, derfor det tidlige køb. Det er en Trille Gigant, samme slags som på billedet. Dog sandfarvet og med alu stel.
Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

5. oktober 2010

L-Mortil3

Diana... skriver:

ahh smart i har jo også den dækken over klapvognen så den bliver varm nok. Vi har en emmaljunga og den er helt åben foran, for vi tænkte nemlig også at vi bare kunne bruge klapvognen men tror sgu den bliver for kold at sove i om vinteren.

Præcis, forlæderet gør altså bare forskellen, for selv om de ligger i en uldpose, så er en klapvogn unægtelig ret åben fremfor en barnevogn, men med forlæderet på så er (Liam's i hvertfald) den godt lukket til

Liam har sovet rigtig godt i den, både i de sidste kolde måneder, og forhåbentlig også i de kommende

Kan man ikke købe forlæder til jeres Emmaljunga?

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Line&Liam skriver:

Præcis, forlæderet gør altså bare forskellen, for selv om de ligger i en uldpose, så er en klapvogn unægtelig ret åben fremfor en barnevogn, men med forlæderet på så er (Liam's i hvertfald) den godt lukket til

Liam har sovet rigtig godt i den, både i de sidste kolde måneder, og forhåbentlig også i de kommende

Kan man ikke købe forlæder til jeres Emmaljunga?

Altså jeg må ærligt indrømme at jeg slet ikke har undersøgt det eller tænkt over at det kunne være en løsning. Men jeg mener ikke jeg har set en emmaljunga med det. 

Anmeld

12. oktober 2010

blomst84

Så vil jeg også vise min nye vogn frem  Det er en Odder og hedder Enjoy, den er fra deres nye katalog 2011   Det er en gave fra mormor og bedstefar, havde nok fundet en lidt anden pris-klasse hvis jeg selv skulle betale.. men min mor instisterede på at det SKULLE være en Odder for alle hendes børn havde haft én og bla bla bla   men glæder mig til den kommer hjem til butikken om 12 uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2010

Molly8

Så er barnevognen i hus  Trille Gigant som manden har tjekket ud i Tænks test. Da vi fik den til en særdeles god pris, måtte jeg "nøjes" med den sorte frem for den brune jeg havde udset mig. Det er jeg nu ikke videre ked af..

Kh Molly

Anmeld

16. oktober 2010

Lene76

Diana... skriver:

Altså jeg må ærligt indrømme at jeg slet ikke har undersøgt det eller tænkt over at det kunne være en løsning. Men jeg mener ikke jeg har set en emmaljunga med det. 

jeg har en emmanjunga klapvogn med overlæder du kan købe det ekstra til de fleste modeller.....

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Lene76 skriver:

jeg har en emmanjunga klapvogn med overlæder du kan købe det ekstra til de fleste modeller.....

Hi hi tys tys ikke sige noget til min mand vel ;) Nu har jeg forelsket mig i den barnevogn griner 

Anmeld

16. oktober 2010

Lene76

Diana... skriver:

Hi hi tys tys ikke sige noget til min mand vel Nu har jeg forelsket mig i den barnevogn griner 

hehe okay det ska jeg nok lade vær med hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.