Har 2007 modellen af den her:
http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_City-558.html
Jeg var rundt og høre om de forskellige vogne og ikke mindst sikkerheden. Der var nogle enkelte elementer omkring sikkerheden som Emmaljunga var den eneste barnevogn der havde. Kan ikke huske præcist hvad, men bl.a var den den eneste barnevogn godkendt til søskendesæde, mener jeg det var. Men skyd mig ikke for kan ikke huske det da det er over 3 år siden 
Og så havde jeg hørt meget godt om Emmaljunga, så den valgte vi.
Men det at vælge barnevogn er en stor jungle, og man vil jo som forælder det BEDSTE for sit barn, så man er jo et nemt "offer" når sælgeren begynder med sine salgstricks omkring sikkerhed. For man er jo en "dårlig" forælder hvis ikke man vil ha' den højeste sikkerhed for sit barn - hvis du forstår hvad jeg mener.
Men BabySam ejer jo selv ODDER barnevogne så der vil de helt sikkert sige det er den bedste og i nogle af de andre babybutikker vil de sige Emmaljungen er den bedste. Og så er det jo op til én selv at filtrere i de oplysninger man får, og fra hvem man får dem fra, og så vælge den barnevogn man "stoler" mest på, den man føler kører bedst, men ikke mindst den man (som kvinde) synes ser bedst ud. For om vi vil det eller ej, så er det self. også en vigtig faktor. 
God jagt på din barnevogn 
AG
Anmeld