barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Moaaar <3

Angelspot skriver:

Vi har i dag købt en Emmaljunga. Vi har haft kig på flere, men da min kæreste har god erfaring med mærket, var vi glade da der var en fin god brugt en billigt til salg

jeg kan ikke se dit billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Rigtig flot vogn. Tillykke med den

AG

Tak tak  Er også rigtig glad for den - savner den helt, den står nemlig hjemme hos mine forældre indtil den skal i brug

Anmeld

23. august 2010

Angelspot

Æblekage skriver:

jeg kan ikke se dit billed

Jeg har ikke fået taget et billede og lagt ind, håber det går alligevel

Anmeld

23. august 2010

IAH

Hej

Vi planlægger at købe en kombivogn af mærket ABC design model Cobra. Den har fået topkarakter i Tænk og prisen er rimelig.

Jeg må indrømme at jeg bliver irriteret over at andre kører rundt i byen med kæmpebrede barnevogne. (Sorry, ved det er rimelig intolerant). Det er nemmere at komme rundt i Netto klokken 17 og på gaden pga det tredje hjul.. Desuden kan autostol-testvinderen (Maxicosi) klikkes på.

Til gengæld vil vi købe/arve en gammel puttevogn, som kan stå i baggården og kan bruges til at sove udenfor.

Iben

Anmeld

23. august 2010

Mettemus

IAH skriver:

Hej

Vi planlægger at købe en kombivogn af mærket ABC design model Cobra. Den har fået topkarakter i Tænk og prisen er rimelig.

Jeg må indrømme at jeg bliver irriteret over at andre kører rundt i byen med kæmpebrede barnevogne. (Sorry, ved det er rimelig intolerant). Det er nemmere at komme rundt i Netto klokken 17 og på gaden pga det tredje hjul.. Desuden kan autostol-testvinderen (Maxicosi) klikkes på.

Til gengæld vil vi købe/arve en gammel puttevogn, som kan stå i baggården og kan bruges til at sove udenfor.

Iben

Ork man hvor kan jeg også hidse mig op over folk med barnevogne som simpelthen ikke har tænkt sig at flytte sig en milimeter for andre mennesker på fortovet/i netto/i bussen/alle andre steder. Vi overvejede derfor også en kombivogn, men måtte indse at vi ikke havde råd til at skifte efter et år, da de jo desværre er noget mindre i liggemål end barnevogne og derfor ikke kan bruges til at sove i så længe. Så jeg har tænkt mig at være lidt mere fleksibel på fortovene og behøver måske ikke lige handle ind i "myldretiden"

Anmeld

23. august 2010

IAH

Mettemus skriver:

Ork man hvor kan jeg også hidse mig op over folk med barnevogne som simpelthen ikke har tænkt sig at flytte sig en milimeter for andre mennesker på fortovet/i netto/i bussen/alle andre steder. Vi overvejede derfor også en kombivogn, men måtte indse at vi ikke havde råd til at skifte efter et år, da de jo desværre er noget mindre i liggemål end barnevogne og derfor ikke kan bruges til at sove i så længe. Så jeg har tænkt mig at være lidt mere fleksibel på fortovene og behøver måske ikke lige handle ind i "myldretiden"

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste sure moster, der ikke vil gå rundt i rendestenen eller lignende fordi folk med brede barnevogne ikke vil rykke til siden.

Når bebsen er blevet for stor er kobivognen er min storebrors mindste færdig med deres superlækre Emmaljunga, så hvis det blir nødvendigt kan vi købe den billigt/gratis/låne..

Går det ellers godt?

Knus Iben

Anmeld

23. august 2010

Malonde1985

Vi har en Odder Classic fra min datter, som skal tages i brug igen her ved nr. 2  Den er stadig super flot og ser ud som ny, så glæder mig til at trille med den igen. Min store pige ser vidst også frem til at rende rundt med den - hun har gået lidt ture med den, med sine dukker i .. Den har lige stået ude 1 måneds tid for at blive luftet, da den har stået i kælder i mange år, så den lugtede lidt. Men nu er lugten væk efter utallige vaske og gå-ture med dukkerne i, så nu er den pakket lidt væk igen, og kommer først frem igen når det er tid.

Men den er mørkeblå med bamser indeni  - kan sætte billede på en af dagene.

Anmeld

23. august 2010

Moaaar <3

Angelspot skriver:

Jeg har ikke fået taget et billede og lagt ind, håber det går alligevel

ok,troed der var billed da der under din tekst var en kasse med et rødt kryds som om den ikke ville vise billed.

Anmeld

23. august 2010

Svane83

Det er godt nok også en jungle at finde rundt i!

Havde egentlig haft kig på en emmaljunga i den der fede lilla farve, men så fik jeg tudet ørerne fulde om at kassen ikke er fuldt understøttet og den derfor kan blive skæv og bla bla bla,og selvom jeg kender mange der har en og er rigtig glade for den så tror jeg nu ikke det bliver den alligevel... selvom farven var fantastisk.

Lige nu kigger jeg lidt på en Odder victory, da jeg godt kan lide den gammeldags spændte kalache, men om det bliver den ved jeg ikke. Jeg tror jeg skal ud og prøve og kører lidt med dem i butikken før jeg vælger...

Men jeg kan got følge dig der er vidst lige så mange meninger som der er barnevogne...

Anmeld

23. august 2010

HDA2311

Vi har en Brio Sport og er super glade for den, så den skal bebse helt sikkert også sove i.

Ville til hver en tid vælge luft hjul selvom de skal lappes en gang i mellem (det må manden ordne...)

Fandt lige et billede på nettet, vores er bare sort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.