barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Lene76

Æblekage skriver:

har i ikke et billed af den og hvorfor i sin tid valgte den ?

eg valgte Emmaljunga fordi jeg har arb i en babyudstyrsbutik og det var helt klart den vogn med den højeste kvalitet, desuden var havde den dansk varefakta, og havde bestået div sikkerhedstests..... også var den pæn, let at pakke i bilen osv

men i dag kan du jo få mange med alle de ting, så tror det er en smags sag hva man er til. Syntes den Hvide trille vogn er vildt flot, den som mettemus har valgt, håber bare overlæderet er impræneret så det ik blir misfarvet.....

Tror det er vigtigt at man sætter sig ind i hva det er man vil ha og hva behov man har???  fx har man en lille bil så er det minus fedt at man kun kan ha vognen med og intet andet...... der vil en combivogn nok være bedre..... også evt en sovevogn hjemme, i haven el på altanen..... fx går man meget i skoven vil jeg nok overveje hvilken hjultype jeg vil vælge

Håber ik jeg har forvirret dig endnu mere..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

oerbaek

Æblekage skriver:

Den har jeg også luret lidt og har hørt fra en kollega at det mærke skulle være udemærket hertfald den gang hun havde den vogn for 8 år siden

den er jo også prøvet af her og jeg er rigtig glad for den den er nem at pakke sammen hvis man skal have den med og den har et langt liggemål så barnet kan ligge længe i den, min 3 årige søn bruger den stadig

Anmeld

20. august 2010

Moaaar <3

Lene76 skriver:

eg valgte Emmaljunga fordi jeg har arb i en babyudstyrsbutik og det var helt klart den vogn med den højeste kvalitet, desuden var havde den dansk varefakta, og havde bestået div sikkerhedstests..... også var den pæn, let at pakke i bilen osv

men i dag kan du jo få mange med alle de ting, så tror det er en smags sag hva man er til. Syntes den Hvide trille vogn er vildt flot, den som mettemus har valgt, håber bare overlæderet er impræneret så det ik blir misfarvet.....

Tror det er vigtigt at man sætter sig ind i hva det er man vil ha og hva behov man har???  fx har man en lille bil så er det minus fedt at man kun kan ha vognen med og intet andet...... der vil en combivogn nok være bedre..... også evt en sovevogn hjemme, i haven el på altanen..... fx går man meget i skoven vil jeg nok overveje hvilken hjultype jeg vil vælge

Håber ik jeg har forvirret dig endnu mere..........

Hvilke hjul skal man gå efter når man bor ude ved skov og grusvej f.eks?

Anmeld

20. august 2010

Lene76

Æblekage skriver:

Hvilke hjul skal man gå efter når man bor ude ved skov og grusvej f.eks?

ikke lufthjul, med mindre du er vild med at lukke huller

Anmeld

21. august 2010

Molly8

Min mand er vild med "Tænk og Test", hvor man kan finde svar på meget ang. kvalitet, sikkerhed og priser. Jeg tror det bliver en "Trille"..

Kh Molly

Anmeld

21. august 2010

Lene76

må indrømme at jeg gir ik ret meget for "tænk og test", efter jeg engang læste at de vendt bunden i en stokke seng forkert og derfor havde dumpet den....... hmmm og sat det i bladet. men de er vel osse mennesker og laver fejl

Anmeld

21. august 2010

Moaaar <3

Lene76 skriver:

ikke lufthjul, med mindre du er vild med at lukke huller

Har bare hørt at luft hjul var det bedste , hm

Anmeld

21. august 2010

Riksen

Vi har forelsket os i denne Teutonia Monsoon S, men vi har også set lidt på en Emmaljunga Duo Combi... nu må vi se, hvad det ender med.

Teutonia Monsun S

Anmeld

21. august 2010

Lene76

Æblekage skriver:

Har bare hørt at luft hjul var det bedste , hm

det syntes jeg osse de er..... men ok jeg har kun lappet huller ca 5 gange og det er ialt med 2 børn siden 2004 så mund ik det går  personligt syntes jeg de ruller bedre med luft hjul

Anmeld

22. august 2010

Angelspot

Vi har i dag købt en Emmaljunga. Vi har haft kig på flere, men da min kæreste har god erfaring med mærket, var vi glade da der var en fin god brugt en billigt til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.