barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

IAH

Sofia skriver:

Nej det kan jeg selvfølgelig godt se.. Nu stiller jeg lige et formentligt dumt spørgsmål, men er uvidende på området.. Vi bor i lejlighed, og vores barn kommer ikke til at ligge ude at sove. (måske hvis vi får en altan, men så bliver det i en anden alm. altan-barnevogn vi køber ud over kombivognen). Derfor skal kombivognen kun bruges sådan til gåture, når vi er på indkøb osv. Efter det første år, eller når liggemålet bliver for småt, mon vi så vil kunne gå over til "bare" at lade barnet sidde i klapvognsdelen når vi går tur osv... ??? Eller er det simpelthen normalt at dem der køber en kombivogn, skifter den ud til en almindelig barnevogn efter det første år...? 

Ang. brugen af kombivogn efter babyen er over 80 cm.. Jeg fik det forklaret nede i butikken.

- Barnevognsdelen skiftes ud med en fx. voksipose/duniduo med flad bund, som stilles ned i klapvognen.

- Over voksiposen spændes et overlæder, som beskytter mod regn, vind etc.

- Det er meget vigtigt at fordækkene er stabile, hvis de er bevægelige og at de kan låses til kun at køre lige ud..

Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

Så fik vi bestilt vores barnevogn nu alligevel hi hi det var ellers meningen vi ville vente til januar men så fandt jeg jo lige den RIGTIGE og manden gik sgu med til den hi hi. 

Det er en emmaljunga bare med det nye stel. Vi har betalt halvdelen nu også betaler vi resten nå vi henter den, når jeg har født så det er jo kanon når nu vi får masse gavekort til den i julegave. 

Her er lige et billed af lille pigens nye vogn :) Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal ud og trille med den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

L-Mortil3

Vi har en Brio fra Liam bamsen så den bruger vi bare til den næste, og skulle det knibe fordi de begge skal sove middagssøvn, har vi klapvognen og voksiposen

Vi valgte Brio fordi den var lidt mere "løs" i stellet, så vi synes den affjedrede mere, og vuggede ham bedre i søvn, og den har HELT klart været et stort hit!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

Så fik vi bestilt vores barnevogn nu alligevel hi hi det var ellers meningen vi ville vente til januar men så fandt jeg jo lige den RIGTIGE og manden gik sgu med til den hi hi. 

Det er en emmaljunga bare med det nye stel. Vi har betalt halvdelen nu også betaler vi resten nå vi henter den, når jeg har født så det er jo kanon når nu vi får masse gavekort til den i julegave. 

Her er lige et billed af lille pigens nye vogn Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal ud og trille med den. 

Den er flot! Jeg kan godt forstå at du ikke kunne vente længere, men så er det jo fedt at I kan betale i rater og ikke det hele på en gang.

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Den er flot! Jeg kan godt forstå at du ikke kunne vente længere, men så er det jo fedt at I kan betale i rater og ikke det hele på en gang.

Ja det med at slå til når man nu finder den man kan lide :) 

Så mangler vi bare dig  

Knus

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

Ja det med at slå til når man nu finder den man kan lide  

Så mangler vi bare dig  

Knus

Ja, det gør vi jo Det varer forhåbentligt ikke så længe endnu.

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Line&Liam skriver:

Vi har en Brio fra Liam bamsen så den bruger vi bare til den næste, og skulle det knibe fordi de begge skal sove middagssøvn, har vi klapvognen og voksiposen

Vi valgte Brio fordi den var lidt mere "løs" i stellet, så vi synes den affjedrede mere, og vuggede ham bedre i søvn, og den har HELT klart været et stort hit!

ahh smart i har jo også den dækken over klapvognen så den bliver varm nok. Vi har en emmaljunga og den er helt åben foran, for vi tænkte nemlig også at vi bare kunne bruge klapvognen men tror sgu den bliver for kold at sove i om vinteren.

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Ja, det gør vi jo Det varer forhåbentligt ikke så længe endnu.

Nej og vi glæder os til at se hvad i beslutter jer for  Har du fundet en du er lidt vild med? 

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

Nej og vi glæder os til at se hvad i beslutter jer for  Har du fundet en du er lidt vild med? 

Ja, vi har to i kikkerten. En barnevogn fra Teutonia, der hedder Monsun S og en kombivogn fra Emmaljunga, der hedder noget jeg ikke kan huske Vi er lidt splittede mht. barnevogn eller kombivogn... men vi ser på det i butikken.

Anmeld

4. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Her er lige et billed af lille pigens nye vogn Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal ud og trille med den. 

Waaauw den er fin - nu er jeg ret misundelig! Og smart med betaling i to omgange. Det er altså en ret stor udskrivning på én gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.