barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

maj2011

IAH skriver:

Hej

Vi planlægger at købe en kombivogn af mærket ABC design model Cobra. Den har fået topkarakter i Tænk og prisen er rimelig.

Jeg må indrømme at jeg bliver irriteret over at andre kører rundt i byen med kæmpebrede barnevogne. (Sorry, ved det er rimelig intolerant). Det er nemmere at komme rundt i Netto klokken 17 og på gaden pga det tredje hjul.. Desuden kan autostol-testvinderen (Maxicosi) klikkes på.

Til gengæld vil vi købe/arve en gammel puttevogn, som kan stå i baggården og kan bruges til at sove udenfor.

Iben

Sådan en har vi også købt, da det skal være nemt, men vi har også en emma fra barn nr. 1 så når lille fisen bliver for stor til abc, kan den komme over i emmaen :-)

men det er da en jungel hvad man skal købt, det er da helt sikkert en smags sag

klem majbrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Lene76

Det er godt nok også en jungle at finde rundt i!

Havde egentlig haft kig på en emmaljunga i den der fede lilla farve, men så fik jeg tudet ørerne fulde om at kassen ikke er fuldt understøttet og den derfor kan blive skæv og bla bla bla,og selvom jeg kender mange der har en og er rigtig glade for den så tror jeg nu ikke det bliver den alligevel... selvom farven var fantastisk.

Lige nu kigger jeg lidt på en Odder victory, da jeg godt kan lide den gammeldags spændte kalache, men om det bliver den ved jeg ikke. Jeg tror jeg skal ud og prøve og kører lidt med dem i butikken før jeg vælger...

Men jeg kan got følge dig der er vidst lige så mange meninger som der er barnevogne...

Må jeg gætte på at du var i baby sam og fik den besked med at den ik er fuld understøttet

Hvid du ik ved det så ejer de Odder vognen, derfor bruger de nogengange de andre vogne til at fremhæve deres egen.

Emmaljungavogen er bedre stivet af i bundet af barnevognekassen end en oddervogn og er Klikket fast på en andet måde end Odder. Jeg ska bruge min Emmaljunga til barn nr. 3 og den fejler intet..... så jeg syntes hvis det er den du vil ha så luk ørene for hva andre syntes......

Anmeld

24. august 2010

Svane83

Lene76 skriver:

Må jeg gætte på at du var i baby sam og fik den besked med at den ik er fuld understøttet

Hvid du ik ved det så ejer de Odder vognen, derfor bruger de nogengange de andre vogne til at fremhæve deres egen.

Emmaljungavogen er bedre stivet af i bundet af barnevognekassen end en oddervogn og er Klikket fast på en andet måde end Odder. Jeg ska bruge min Emmaljunga til barn nr. 3 og den fejler intet..... så jeg syntes hvis det er den du vil ha så luk ørene for hva andre syntes......

"Heldigvis" var det ikke babysam, men min søster som havde hørt det fra nogen af hendes venner, som havde fået byttet deres emmaljunga 3 gange fordi den blev skæv, og til sidst havde fået den ombytttet til en Odder som de bare var så glade for...

men man kan jo alle sammen være uheldige uanset mærke tænker jeg... så det er ikke sikkert det bliver en odder.

Og jeg køber nok den vogn jeg bedst kan lide når jeg står i butikken. Hvilken har du?

Anmeld

24. august 2010

IAH

Hej og god formiddag

I besøgte vi en nyåbnet barnevognsforhandler, som ligger 300 meter herfra. Vores overbo (mor til to) havde anbefalet butikken og det var helt klart en positiv oplevelse. Sælgeren hjalp os fint og forsøgte ikke at sælge mig mere, end det vi havde planlagt.

Hun viste os en Jedo Fyn, som er en stor kombivogn. Sådan lidt midt i mellem den jeg oprindeligt havde set på (ABC Cobra) og en traditionel barnevogn. Den er rigtig fint affjedret og ret kompakt selvom dens liggemål er 80 cm. Min mand synes vist mest at det var fedt at der er "soltag" i...

Jedo Fyn

Vi har ikke købt den.. Der er jo rigelig tid. Og mon ikke den kommer på tilbud.

Hav en god dag allesammen

Iben

Anmeld

24. august 2010

Lene76

Svane83 skriver:

"Heldigvis" var det ikke babysam, men min søster som havde hørt det fra nogen af hendes venner, som havde fået byttet deres emmaljunga 3 gange fordi den blev skæv, og til sidst havde fået den ombytttet til en Odder som de bare var så glade for...

men man kan jo alle sammen være uheldige uanset mærke tænker jeg... så det er ikke sikkert det bliver en odder.

Og jeg køber nok den vogn jeg bedst kan lide når jeg står i butikken. Hvilken har du?

jeg (vi) har en Emmaljunga fra 2004  dejlig vogn.

ja tror alle mærker har det jeg vil kalde en mandags vogn, men efter at ha arb i en sådan butik så ved jeg osse at det ik er alle der passer lige godt på sine ting. fx ser så jeg tit folk komme og klage over at ryggen på deres klapvogn er knækket, når man så spørger til hvorfor siger de at den burde da ku holde til at det sidder 2 børn i klapvognen.....

Husk at hvis vi får sne og der blir saltet så ska i passe på jeres vogns hjul da de kan danne overflade rust, så et godt råd er at skylde dem evt en  gang om ugen

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

bummelummer..

vi har valgt at købe Emmaljungas Big star UniQ.. i farven silver check.. og vi valgte den da vi synes den havde nogen smarte ting som det er termo underlag og udluftning og så ville jeg gern ha en stor enmed langt liggemål så vores søn kan sove ude så længe som muligt..... lækkert..

vi har samtidlig købt en klapvogn.. også emmaljunga den der hedder Nitro city.. i en speciel udgave... og den valgte vi fordi den er nem at bruge og den har 2 flytbare forhjul der gør den let at komme rundt med.. super deeejlig..

men en dyr fornøjelse.. vi valgte at købe det hele med det sammew da vi har pengene nu og aner ik hvad tiden bringer såå.

lidt billeder skal vi da oz lige se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2010

IAH

karina pigen skriver:

bummelummer..

vi har valgt at købe Emmaljungas Big star UniQ.. i farven silver check.. og vi valgte den da vi synes den havde nogen smarte ting som det er termo underlag og udluftning og så ville jeg gern ha en stor enmed langt liggemål så vores søn kan sove ude så længe som muligt..... lækkert..

vi har samtidlig købt en klapvogn.. også emmaljunga den der hedder Nitro city.. i en speciel udgave... og den valgte vi fordi den er nem at bruge og den har 2 flytbare forhjul der gør den let at komme rundt med.. super deeejlig..

men en dyr fornøjelse.. vi valgte at købe det hele med det sammew da vi har pengene nu og aner ik hvad tiden bringer såå.

lidt billeder skal vi da oz lige se

Vi var forbi Babysam i dag. Kiggede også på Nitro City som kombivogn. Det er rigtigt, den er rigtig lækker.

Anmeld

25. september 2010

Riksen

Tillykke med alle jeres fine vogne!

Er jeg mon den eneste, der stadig ikke har købt en? Jeg skal først føde i januar, men bliver da helt stresset af at se alle jeres fine vogne... hm... måske man skulle finde en dato snarest, så manden og mine forældre og jeg kan se på vogne og forhåbentlig finde en, vi vil have.

Nå, men tillykke igen! Jeg håber I bliver glade for dem

Anmeld

25. september 2010

IAH

Riksen skriver:

Tillykke med alle jeres fine vogne!

Er jeg mon den eneste, der stadig ikke har købt en? Jeg skal først føde i januar, men bliver da helt stresset af at se alle jeres fine vogne... hm... måske man skulle finde en dato snarest, så manden og mine forældre og jeg kan se på vogne og forhåbentlig finde en, vi vil have.

Nå, men tillykke igen! Jeg håber I bliver glade for dem

Nej, nej. Bare rolig. Jeg har ikke købt endnu heller. Kigger på det, men går ikke længere. Jeg føder også i januar.
Jeg har sat en dato på, hvornår jeg vil begynde det helt store indkøb. Det er den dag mit 3.trimester starter.. Lige nu er jeg ved at undersøge om det kan betale sig at tage en tur til Sverige... og det kan det vistnok.
Iben 

Anmeld

25. september 2010

DK

Vi har jo købt en Brio Sing. Det er en kombivogn og såååå fiks fordi den bare liiige passer præcist til vores behov! Derudover så ææælsker jeg at autostolen kan klikkes direkte på stellet, så jeg ikke skal slæbe rundt på autostolen men bare kan køre den rundt. Hvis nu man kun lige skal ind og have 2 liter mælk, og barnet sover osv osv. SMART!

I kan se billeder af den i mit fotoalbum med Bimmer udstyr her: https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.aspx?UserAlbumID=2838

Og så har jeg forresten stadig Kirstines barnevogn en Brio Sport. Den skal bruges til sovevogn herhjemme. En stor solid og god vogn, der er perfekt til det formål. Den er sådan grå med sorte detaljer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.