Kære ano..
Kan se du slet ikke har svaret mere i dit eget indlæg. Jeg håber ikke det er fordi det er alt for hårdt. Jeg starter lige med at sende dig et kram
..
For ca. 1 år siden stod jeg lidt i samme situation. Jeg har PCO og tog 20 kg. på på et halvt år - uden på nogen måde at kunne gøre noget, idet min læge ikke kunne finde ud af hvad det var..
Min kæreste gik fra at elske at være sammen med mig til slet ikke at være tiltrukket af mig på nogen måde, og det sagde han direkte til mig. Jeg var så sønderknust at jeg ikke vidste hvilket ben jeg skulle stå på.
Jeg begyndte at skjule min krop for ham, fordi jeg skammede mig over den. Jeg ønskede jo at have den pæne krop jeg havde før, men kunne ikke gøre noget.
Jeg trænede derhjemme når jeg havde overskuddet. Men ihh hvor jeg ofte græd, og ikke følte han elskede mig mere.
Jeg tror det ramte ham hårdt, at min reaktion blev så voldsom, men jeg viste jo godt at jeg ikke var lige så attraktiv.
Jeg trænede mig selv op så meget jeg kunne. Men gal, det var svært og hårdt. Men tiden indså jeg dog at han stadig elskede mig (og stadig gør den dag i dag) han kunne bare ikke være fysisk tiltrukket af mig, og han var faktisk ret ked af at han ikke kunne være det.
Mit fokus blev fjernet fra sex, og det gjorde faktisk at vi snakkede mere sammen og fandt ud af hvad vi så kunne gøre sammen, og forbedrede på den måde vores forhold.
Så måske i skulle prøve at lave noget sammen, bare en gåtur f.eks. og hyggesnakke?
Med tiden så han jeg fik strammet lidt op, og jeg havde det bedre, forid jeg vidste han elskede mig som den person jeg er, og nu så jeg min krop blev pænere.
Så det blev faktisk i det lange løb til noget positivt. Men er du gal det var hårdt, og sikke det tog på os.
Men det gør også at vores forhold er som det er i dag - vi er meget ærlige ved det mindste og taler om virkelig alt!
Det er enormt let at køre over i den anden groft (jeg undgik også at spise en masse og gemme kroppen væk, til at starte med) og let at komme til at lide af anoreksien igen. Men søde, det må du ikke..
Selvom det er hårdt så syntes jeg du skal fortælle ham at du er ked af at han ikke længere er tiltrukket af dig, og at du forsøger at gøre noget ved det da du savner ham. Og fortæl ham at du er bange for at han ikke længere elsker dig. Du ønsker derfor at i laver nogle ting sammen, så du kan forstå og føle dig elsket.
Håber mit svar kunne hjælpe dig lidt...
Du må ikke lade det ødelægge dig, selvom du måske allerede føler det har gjort / gør det.