Min mand finder mig ikke tiltrækkende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Afgjort   Ville da ønske han ville fortælle mig hvis han ikke tændte på mig men omvendt det kunne jeg ikke få mig selv til   Ville syntes det var så synd ,,

Ja men jeg tror heller ikke jeg ville kunne. Men er pisse glad for min mand kan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja men jeg tror heller ikke jeg ville kunne. Men er pisse glad for min mand kan. 

He he ja   Da jeg syntes han var for tyk prøvede jeg at komme med små hints til ham ,,  Spurgte faktisk om han ville sige til mig hvis han syntes jeg var for tung .. Det sagde han ja til

Anmeld

17. august 2010

mrsMary

Jeg har været ude i det samme med min kæreste og blev først rigtig ked af det, men siden RASENDE!!!! Ingen mand skal f****** køre det trip på os kvinder!

Hvis et par kilo betød så meget - så kunne han sgu rende mig! Vi gik ikke fra hinanden, men han blev lagt lidt på køl.

Jeg havde aldrig vejet for meget før efter graviditeten, så jeg anede ikke hvordan jeg skulle gribe et vægttab an, og selv synes jeg ikke det var den store katastrofe.....men mænd er åbenbart meget visuelle.

Jeg fandt INGEN motivation ved at tabe mig på dårlig vibes fra kæresten. Det er jeg sikker på du heller ikke kan - find det i dig selv!

Jeg fandt positiv opmærksomhed/ oplevelser udefra sammen med venner - kort sagt - fik energi fra mit sociale liv UDEN kæresten, og først der fik jeg lyst til at komme i form og passe 'by-tøjet' igen.

Ja altså nu er det + 20 kg igen med nr. 2 i maven, men det skal han SLET ikke påpege og det ved han godt. Så fast sidder han heller ikke på taburetten.

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Ja selvfølgelig bliver man såret hi hi jeg ville nu heller ikke høre det fra min søster men synes nu stadig det er noget andet når det ens mand. 

Hi hi hvor er hun sød din søster og Pia for pokker 12 kg det er fanme flot!!!!!!!! Skal vi snart se billeder 

Mangler 10-12 kilo så skal du nok få lov at se billeder... havde jo desværre taget 600 gram på i ferien i de 4 uger så jeg er jo små 4 kilo bagud HE HE.... men glæder mig til min vejning i morgen... for har givet den en skalle efter ferien... men jeg er hoppet fra 80'erne ned i 60'erne nu...

Jeg skal nok sende lidt fotos til dig lige så snart jeg har nået mit mål...

Men jeg har fået meget nyt tøj - dejligt.. igen er jeg tilbage til at elske at købe tøj... det bære mit stakkels dankort og præg af...

Knus og tak.

Anmeld

17. august 2010

Heidi85

Sender dig et stortog så skal du bare huske at tænke på dig selv

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Mangler 10-12 kilo så skal du nok få lov at se billeder... havde jo desværre taget 600 gram på i ferien i de 4 uger så jeg er jo små 4 kilo bagud HE HE.... men glæder mig til min vejning i morgen... for har givet den en skalle efter ferien... men jeg er hoppet fra 80'erne ned i 60'erne nu...

Jeg skal nok sende lidt fotos til dig lige så snart jeg har nået mit mål...

Men jeg har fået meget nyt tøj - dejligt.. igen er jeg tilbage til at elske at købe tøj... det bære mit stakkels dankort og præg af...

Knus og tak.

600 g på 4 ugers ferie det er altså ikke meget super flot de er hurtig smidt igen det har du jo bevist du kan. 

Jeg synes sgu du sej og er møg misundelig ha ha. Håber jeg kan klare det lige så godt når jeg har født en gang. 

Men ind til vider under graviditeten har jeg tabt 6 kg og ikke taget noget af det på igen så det er jo bare super så det sgu ok at være gravid hvis jeg skal tabe mig af det  

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Jeg vil gå modsat nogle af de andre og sige at det er nu du skal mande dig op!

Han er ærlig, ja ja, og det er da også mægtig fint. Men i min verden, så burde vægten bare ikke være det der er det vigtigste i et forhold. Som du siger, i medgang og modgang. Hvis det at jeg tog nogle kilo på, endda efter et par fødsler, gjorde en så stor omvæltning i forholdet, så kunne manden ærlig talt rende mig. Hvad bilder han sig egentligt ind? Vil han finde det iorden at du taber dig ved at sulte dig selv, eller kaste alt maden op igen, bare for at få en tyndere version?

Du skal se om du kan få hanket op i din selvtillid/selvværd. Du skal ikke blive syg igen, for at leve op til hans, egne eller andres idealer!! Han burde elske dig som du er, og så iøvrigt støtte op om den måde du havde valgt at tabe dig på. Vigtigst af alt, at ønsket om at tabe sig, er dit eget valg.

Håber i får løst problemerne og alt går i orden. Mange tanker herfra

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Jeg vil gå modsat nogle af de andre og sige at det er nu du skal mande dig op!

Han er ærlig, ja ja, og det er da også mægtig fint. Men i min verden, så burde vægten bare ikke være det der er det vigtigste i et forhold. Som du siger, i medgang og modgang. Hvis det at jeg tog nogle kilo på, endda efter et par fødsler, gjorde en så stor omvæltning i forholdet, så kunne manden ærlig talt rende mig. Hvad bilder han sig egentligt ind? Vil han finde det iorden at du taber dig ved at sulte dig selv, eller kaste alt maden op igen, bare for at få en tyndere version?

Du skal se om du kan få hanket op i din selvtillid/selvværd. Du skal ikke blive syg igen, for at leve op til hans, egne eller andres idealer!! Han burde elske dig som du er, og så iøvrigt støtte op om den måde du havde valgt at tabe dig på. Vigtigst af alt, at ønsket om at tabe sig, er dit eget valg.

Håber i får løst problemerne og alt går i orden. Mange tanker herfra

Altså undskyld jeg spørg men siden hvornår er det blevet en dårlig ide ikke at være ærlig i et forhold. Han er ikke gået fra hende han elsker hende stadig hen tænder bare ikke så meget på hende mere efter hun har taget på det er sgu da en ærlig sag og det skal man da kunne sige uden af man kan forvente et svar så at de kan rende mig! 

Selvfølgelig skal hun ikke blive syg og hvis det skal til at bære der hen og hun ved at hun bliver syg nu som hun skriver så skal hun søge hjælp men manden skal da ikke have skylden for at være ærlig især når de sidder og snakker om deres forhold der er jo netop der man skal være ærlig! 

Jeg har selv været syg af spiseforstyrrelser da jeg var barn. og der er noget dybere i det en bare at manden har været ærlig. Man skal kunne tåle at få sandheden at vide i et forhold. 

Til ts. Hvis du ved du er ved at blive syg igen så skal du kontakte din læge og få snakket med en psykolog så du ikke ender med at blive syg for det vigtigt for dig og din families skyld især dig. 

Anmeld

17. august 2010

Trine-jk

Det gøre mig ondt at høre det svar du fik.

Du skal måske prøve at fortsætte med den sunde livsstil og måske tage på tur med veninderne, så han for mulighed for at savne dig. Jeg tror ikke at tabe nogle kg vil hjælpe. Hvis man har været sammen længe så vil det problem opstå. Du skal sørge for at komme meget ud uden din mand og hygge have det sjovt med vennerne og ikke sidde og ynke dig selv for det hader de fleste mand. Klæde dig fræk på og gå ud, være stolt af den du er..

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Diana... skriver:

Altså undskyld jeg spørg men siden hvornår er det blevet en dårlig ide ikke at være ærlig i et forhold. Han er ikke gået fra hende han elsker hende stadig hen tænder bare ikke så meget på hende mere efter hun har taget på det er sgu da en ærlig sag og det skal man da kunne sige uden af man kan forvente et svar så at de kan rende mig! 

Selvfølgelig skal hun ikke blive syg og hvis det skal til at bære der hen og hun ved at hun bliver syg nu som hun skriver så skal hun søge hjælp men manden skal da ikke have skylden for at være ærlig især når de sidder og snakker om deres forhold der er jo netop der man skal være ærlig! 

Jeg har selv været syg af spiseforstyrrelser da jeg var barn. og der er noget dybere i det en bare at manden har været ærlig. Man skal kunne tåle at få sandheden at vide i et forhold. 

Til ts. Hvis du ved du er ved at blive syg igen så skal du kontakte din læge og få snakket med en psykolog så du ikke ender med at blive syg for det vigtigt for dig og din families skyld især dig. 

Jeg har ikke skrevet noget om at det ikke er vigtigt at være ærlig i et forhold? Ærlighed er meget vigtigt, hvis ikke det vigtigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.