Det er jeg virkelig ked af at læse... Forstår virkelig godt at du bliver ked af at få sådan en kastet i hoved...
Men, nu prøver jeg uden at være dømmende - Selvom din mand ikke tænder på dig (LIGE NU) betyder jo ikke at han ikke elsker dig...
Syntes lige meget hvordan jeg formulere det her lyder det forkert... Men altså mener bare at de ekstra kilo du har på din krop nu havde du ikke før og det er måske svært for ham at tænde på det, han bør selvfølgelig elske dig lige meget hvordan du ser ud og det er jeg også sikker på han gør... Men at tænde på dig er jo en anden sag...
Jeg var selv blevet smadder ked af det ... Men hvis nu man vender det om så ville man jo selv elske sin mand lige højt lige meget hvad men ville vi tænde på ham hvis han lagde sig ud med 30 kilo (bare et eksempel) ...
Håber I får talt det godt igennem og jeg syntes så bestemt du er undskyldt med to fødsler/graviditeter inden for 2 år - men du kæmper jo for dit vægttab og der burde han virkelig støtte dig...
Stort knus og mange tanker fra Pia, som ikke håber du ser mit indlæg som negativt, men nogen gange tror jeg altså ikke de mænd mener det de siger så alvorligt, men derfor såre det jo en alligevel... 
Hej piger,
Jeg er fuldstændig knust og i vildrede.
Min mand og jeg sad og talte i går aftes, da vi lige skulle have snakket om nogle ting i vores forhold, og da jeg så spurgte til vores manglende sexliv (manglende fra hans side) sagde han, at han ville være ærlig, og så sagde han at han ikke fandt mig. tiltrækkende mere efter jeg havde fået barn nr. 2.
Ja, jeg har taget på (jeg er en str. 46 nu, hvor jeg inden jeg fik børn var en str. 42) og fået lidt strækmærker, men jeg har også født 2 børn inden for 2 år.
Men den kommentar knækkede mig fuldstændigt, og jeg har bare tudet lige siden.
Han ved at jeg kæmper med min vægt, og jeg er i fuld gang med at tabe mig på en sund måde vha. kostomlægning og motion. (hvilket han i øvrigt ikke støtter mig i)
Jeg har tidligere han en mild form for anoreksi/bulimi, og nu ved jeg med mig selv at det kommer tilbage, for det var jo en hurtig måde at tabe mig dengang.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg gå fra ham eller ej?
Jeg forstår bare ikke hvordan han kan sige sådan til mig. Mig, hans kone, mor til hans børn. Han sagde fandme JA til at elske mig i medgang og modgang.
Håber at nogen har nogle kloge ord, for lige nu aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal tænke og gøre.
Knus
Ano