Min mand finder mig ikke tiltrækkende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Miamaja

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Ano.....

Jeg kan så ganske godt forstå det er en trist en at få smidt i hovedet, det ville jeg helt uden tvivl også selv syntes....

Jeg tror bare at vi kvinder tager den meget mere til os, end vores mænd egentlig regner med..... Jeg kan godt sætte mig ind i hans tanker, og hans måde at se dig på nu... Men husk at han jo ikke elsker dig for hvordan du ser ud, men for den du er, for de dejlige børn du har givet ham og fordi du er hans kone..... Han giftede sig ikke med din krop!!!

Når det så er sagt, så vend den og brug det til noget positivt. Fortsæt med at lev som du gør nu, lev sundt, dyrk motion og ved du hvad?? Inden du får set dig om har du igen en smækker lækker krop. Du skal bare ikke forvente den bliver som før, og det skal din mand også være indstillet på, du har trods alt to graviditeter bag dig....

Jeg er heller ikke lige frem af den lækre støbning efter min 2 fødsel for 4 mdr siden. Men så gør jeg mig selv lidt lækker på andre måder... Pænt tøj, god parfume og en flot make up og den selvtillid du så forhåbenlig vil udstråle, vil også tænde din mand....

Håber du kan bruge mit svar!

Kram Louise

Mener det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

anna-jonas

Enayia skriver:

Kære Ano.

Først og fremmest vil jeg give dig et kæmpe klem og en  til dig. Du har båret og givet liv til 2 børn!

Det kan naturligvis være svært at give et tilstrækkeligt svar, da jeg ikke kender dig og din mand. Men jeg vil prøve så godt jeg formår alligevel.

Først vil jeg sige at jeg egentlig synes det er møg hamrende dårligt af din mand, at han ikke støtter dit i at leve en sund livsstil da det jo også er fra ham kritikken med vægten kommer fra.

Det er pisse hårdt arbejde at smide de overflødige kilo, og det trækker dig ned at han ikke kan hjælpe og støtte dig i det!

Nu kan det godt være jeg får høvl, men jeg er et af de mennesker som ikke kan forstå hvorfor nogle mennesker har så svært ved at gengælde kærlighed og sex, fordi deres partner har taget nogle kilo på. Man er vel i dybte set stadig den samme person?

Idet, skal det da også sige at jeg udemærket ved at vi alle er forskellige og at nogle bare tænder af på ekstra kilo, og når man tænker, som jeg, er det lidt svært at se det fra deres side.

Kan ikke sætte mig ind i den tankegang da det strider mod alt det som jeg står for som menneske.

Som andre også har sagt tænker jeg lidt på, han har været ærlig og siger at han ikke "tænder" på dig, efter du har født jeres andet barn.

Okay, den er dælme ikke rar at få slynget i hovedet, men jeg går ud fra at det ikke betyder at han ikke elsker dig!

Men som jeg også sagde før, så burde han dælme også støtte DIG i at tabe det ekstra vægt, så DU kan få det bedre med dig selv, IKKE for at han skal tænde på dig! For jeg synes virkelig ikke han er særlig fair

Hvis det var min mand der sagde sådan noget til mig, så ville jeg også blive sønderligt knust.

Jeg ville helt klart tage samtalen op igen, for hvis han ville have jeg skulle ændre min krop, så skulle han da bestemt også være villig til at give den støtte der skulle til, for en husholdning og en livsstil er man altså 2 om i min verden.

Om du skal gå fra ham, eller ikke, det kan jeg ikke hjælpe dig med, for det kan kun du finde ud af, mærke efter inderst inde og tænke om dette kan få en løsning.

Isåfald synes jeg det kunne være en ide at snakke med din mand igen og fortæl ham hvor såret du er blevet, og at han altså er nødt til at støtte dig i dit vægttab.

Angående din tidligere spiseforstyrrelse som muligvis er begyndt at vende tilbage, synes jeg du skulle tage en snak om det med din læge, måske han også kunne hjælpe dig med en plan, så du kan få lidt af vægten af og blive glad for dig selv igen.

Men husk også på, du er god nok som du er, og jeg er sikker på du også er rigtig smuk, det er bare en skam hvis din mand ikke kan se det!

De bedste ønsker fra Enayia, ja som også er en 46

Præcis...................god livsindstilling at have.

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Men vægt burde bare ikke være så vigtigt.

Som jeg skrev til en anden. Vi skal nok bare være enige om at være uenige. Du synes det er helt fint, jeg synes det er respektløst.

Det bare træls at man heller vil lyves for end at høre sandheden. Men ja du har ret vi bliver aldrig enige  og heldigvis for det, det ville da være kedeligt hvis man altid var enige. 

Rigtig god aften.

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Diana... skriver:

Det bare træls at man heller vil lyves for end at høre sandheden.

Med den kommentar er det tydeligt at du ikke har forstået hvad jeg har prøvet at sige.

Out..

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Med den kommentar er det tydeligt at du ikke har forstået hvad jeg har prøvet at sige.

Out..

Jo jo det gør jeg skam du skrive du ikke kan forstå han har behov for at sige det men hun spurgte selv altså så skulle han jo lyve hvis han ikke skulle sige det? 

Anmeld

17. august 2010

Ox.

Toffi skriver:

Det er ikke det at han har sagt det, det er det at han har behovet for at sige det, som jeg har skrevet før. Læs evt. svaret til Diana.

Og så tror jeg at vi skal blive enige om at være er uenige. Du synes det er helt fint, jeg synes det er respektløst.

Jamen selvfølgelig "har han da behovet" for at sige det, når nu han bliver spurgt ...

Jeg vil da hellere have min mand er ærlig end at han går og lyver overfor mig ..

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Sussie&Lilje skriver:

Jamen selvfølgelig "har han da behovet" for at sige det, når nu han bliver spurgt ...

Jeg vil da hellere have min mand er ærlig end at han går og lyver overfor mig ..

Mit tidligere svar:

"Grunden til at jeg skriver som jeg gør, bunder nok i, at i min verden, så burde det simpelthen ikke være at behov at sige som han gjorde.

Når man er i et forhold, har barn sammen, bor sammen (går jeg ud fra), er måske endda gift, så burde det ikke være så vigtigt om man går fra en 42 til 46.. SLET ikke når man er igang med at tabe sig, fordi man selv ønsker det.

Så det er ikke så meget at han har sagt det, men mere at han har behovet. Synes faktisk det er en anelse respektløs."

Og vi er uenige, lad den ligge der.

Out..

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Nej det ved jeg godt men man tør jo ikke være ærlig når der skal regeres på den måde for det jo ikke fordi de ikke elsker jer. Du skrive at han kan rende dig hvis han sagde sådan og så kan man da ikke være ærlig for tror da helt klart ikke de siger det for at miste jer men fordi det sådan de har det. 

Altså jeg kan godt blive lidt skræmt af at der så mange kvinder der vil reger sådan burde et forhold ikke kunne tåle det. Hmm det kan da også være det bare er mig der er mærkelig  

nope!! du er ik mærkelig, nu har jeg læst alle dine svar og kunne faktisk ikke være mere enig selvom jeg ville græde snot hvis min kæreste sagde jeg var for stor, så ville jeg sgu hellere vide det, end han lige pludselig en dag bare ik ku ha synet af mig længere  

personligt ville jeg ski heller ik ha en overvægtig kæreste, det er jo hverkan charmerende eller sundt - og det lyder måske hårdt, men sådan har jeg det

Anmeld

17. august 2010

Diana...

BlyViol skriver:

nope!! du er ik mærkelig, nu har jeg læst alle dine svar og kunne faktisk ikke være mere enig selvom jeg ville græde snot hvis min kæreste sagde jeg var for stor, så ville jeg sgu hellere vide det, end han lige pludselig en dag bare ik ku ha synet af mig længere  

personligt ville jeg ski heller ik ha en overvægtig kæreste, det er jo hverkan charmerende eller sundt - og det lyder måske hårdt, men sådan har jeg det

Ja præcis det er PISSE hård at få at vide jeg har selv prøvet det men for pokker da han ville jo ikke sige det hvis det ikke var rigtig. Men rart at vide det ikke bare er mig der har det sådan. Det kan godt være mine indlæg lyder lidt hårde men det jo bare min mening til det. 

Nej vel det ville jeg sgu heller ikke lige som jeg heller ikke vil have en alt for tynd kæreste nu min mand meget tynd og han har svært ved at holde vægten oppe selv om han ÆDER så når han bare taber små 3 til 5 kg jamen så han skind og ben og det kan jeg altså bare heller ikke have. 

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Ja præcis det er PISSE hård at få at vide jeg har selv prøvet det men for pokker da han ville jo ikke sige det hvis det ikke var rigtig. Men rart at vide det ikke bare er mig der har det sådan. Det kan godt være mine indlæg lyder lidt hårde men det jo bare min mening til det. 

Nej vel det ville jeg sgu heller ikke lige som jeg heller ikke vil have en alt for tynd kæreste nu min mand meget tynd og han har svært ved at holde vægten oppe selv om han ÆDER så når han bare taber små 3 til 5 kg jamen så han skind og ben og det kan jeg altså bare heller ikke have. 

nej det kan jeg heller ikke så godt lide... hellere for meget end for lidt. Jeg prøvede VIRKELIG at tænde på en eks kæreste efter han tog på, men jeg KUNNE bare ikke, jeg blev nødt til at sige til ham at jeg ikke havde lyst til sex, og han var knust, lige som TS, men det ville jo ende med et brud, for jeg havde det virkelig dårligt under sex... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.