Min mand finder mig ikke tiltrækkende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

Hej,

Nej tråden er ikke for hård, jeg har bare haft en masse ting at se til i dag (syg baby mm.)

Dejligt at læse din historie, og at du reagerede på samme måde som mig.

Knus

Godt at høre den ikke er for hård God bedring med den lille

Men ja, reagerede  som dig. Håber at min fortælling vil give lidt positivt lys over situationen og at du ikke forlader din kære mand pga. hans udtagelse For måske ender i ud i atfå det endnu bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

fnuggi

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

Jeg er også inderst inde glad for at han var ærlig, selvom det har gjort så ubeskriveligt ondt.

Jeg burde nok kontakte min læge mht. spiseforstyrrelsen, for jeg har intet indtaget i dag ud over en kop grøn the.

Men jeg bilder mig selv ind at jeg kan styre det, og så lige tabe 10 kg. med det, og så genoptage den sunde kost og motion - for det er jo en nem måde at tabe sig på.

Og ja, jeg er udemærket godt klar over at det er helt vandvittigt det jeg skriver, men nu er JEG bare ærlig.

Jeg ved godt at det er forkert, men det er bare så nemt for mig at gøre.

Men tak for alle jeres svar.

kære søde ano

du må ikk gøre det på den mårde jeg lider selv af det og mente jeg kunne gøre det samme som du skriver og det var jeg helt sikker på da jeg ikke har haft tilbage fald i 10 år og ville tabe 6 kg meget hurtig mente jeg at jeg havede styr nok på mig selv og sygdommen men nej jeg tabte mig fra 69 kg til 49 kg på 1 månede og har indset nu at jeg skal indlægges igen får at komme op på 55 kg så søden ven gør det ikke på denne måde men på den rigtige måde sund kost og motion

knus mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.