Min mand finder mig ikke tiltrækkende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Jeg har ikke skrevet noget om at det ikke er vigtigt at være ærlig i et forhold? Ærlighed er meget vigtigt, hvis ikke det vigtigste.

Nej det ved jeg godt men man tør jo ikke være ærlig når der skal regeres på den måde for det jo ikke fordi de ikke elsker jer. Du skrive at han kan rende dig hvis han sagde sådan og så kan man da ikke være ærlig for tror da helt klart ikke de siger det for at miste jer men fordi det sådan de har det. 

Altså jeg kan godt blive lidt skræmt af at der så mange kvinder der vil reger sådan burde et forhold ikke kunne tåle det. Hmm det kan da også være det bare er mig der er mærkelig ;) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

*Toffee*

Diana... skriver:

Nej det ved jeg godt men man tør jo ikke være ærlig når der skal regeres på den måde for det jo ikke fordi de ikke elsker jer. Du skrive at han kan rende dig hvis han sagde sådan og så kan man da ikke være ærlig for tror da helt klart ikke de siger det for at miste jer men fordi det sådan de har det. 

Altså jeg kan godt blive lidt skræmt af at der så mange kvinder der vil reger sådan burde et forhold ikke kunne tåle det. Hmm det kan da også være det bare er mig der er mærkelig  

Grunden til at jeg skriver som jeg gør, bunder nok i, at i min verden, så burde det simpelthen ikke være at behov at sige som han gjorde.

Når man er i et forhold, har barn sammen, bor sammen (går jeg ud fra), er måske endda gift, så burde det ikke være så vigtigt om man går fra en 42 til 46.. SLET ikke når man er igang med at tabe sig, fordi man selv ønsker det.

Så det er ikke så meget at han har sagt det, men mere at han har behovet. Synes faktisk det er en anelse respektløs.

Anmeld

17. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa Ano.....

Jeg kan så ganske godt forstå det er en trist en at få smidt i hovedet, det ville jeg helt uden tvivl også selv syntes....

Jeg tror bare at vi kvinder tager den meget mere til os, end vores mænd egentlig regner med..... Jeg kan godt sætte mig ind i hans tanker, og hans måde at se dig på nu... Men husk at han jo ikke elsker dig for hvordan du ser ud, men for den du er, for de dejlige børn du har givet ham og fordi du er hans kone..... Han giftede sig ikke med din krop!!!

Når det så er sagt, så vend den og brug det til noget positivt. Fortsæt med at lev som du gør nu, lev sundt, dyrk motion og ved du hvad?? Inden du får set dig om har du igen en smækker lækker krop. Du skal bare ikke forvente den bliver som før, og det skal din mand også være indstillet på, du har trods alt to graviditeter bag dig....

Jeg er heller ikke lige frem af den lækre støbning efter min 2 fødsel for 4 mdr siden. Men så gør jeg mig selv lidt lækker på andre måder... Pænt tøj, god parfume og en flot make up og den selvtillid du så forhåbenlig vil udstråle, vil også tænde din mand....

Håber du kan bruge mit svar!

Kram Louise

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Grunden til at jeg skriver som jeg gør, bunder nok i, at i min verden, så burde det simpelthen ikke være at behov at sige som han gjorde.

Når man er i et forhold, har barn sammen, bor sammen (går jeg ud fra), er måske endda gift, så burde det ikke være så vigtigt om man går fra en 42 til 46.. SLET ikke når man er igang med at tabe sig, fordi man selv ønsker det.

Så det er ikke så meget at han har sagt det, men mere at han har behovet. Synes faktisk det er en anelse respektløs.

Men det er jo det han føler hun undre sig over den manglende sex og hun svare hvorfor. Og nej det betyder nok ikke så meget men han elsker hende jo stadig han tænder bare ikke så meget på hende. altså jeg er gået fra en 40 til en 42 og tro mig jeg kan virkelig se stor forskel og jeg forstår godt hvis min mand ikke tænder så meget på mig som han gjorde før. Men det har ikke en betydning for kærligheden. 

Og hvis man selv har svært ved sin krop vægt jamen hvordan kan man så forvente at ens mand så er tilfreds? Han havde sikker heller ikke sagt noget hvis hun ikke havde spurgt ind til det men det gjorde hun og skal han så lyve? 

Det super flot hun er ved at tabe sig for sin eget skyld og det er ikke i orden han ikke bakker hende op omk dette for det skal han bare. Men jeg kan slet ikke se noget forkert i at han har sagt som han har. 

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Diana... skriver:

Men det er jo det han føler hun undre sig over den manglende sex og hun svare hvorfor. Og nej det betyder nok ikke så meget men han elsker hende jo stadig han tænder bare ikke så meget på hende. altså jeg er gået fra en 40 til en 42 og tro mig jeg kan virkelig se stor forskel og jeg forstår godt hvis min mand ikke tænder så meget på mig som han gjorde før. Men det har ikke en betydning for kærligheden. 

Og hvis man selv har svært ved sin krop vægt jamen hvordan kan man så forvente at ens mand så er tilfreds? Han havde sikker heller ikke sagt noget hvis hun ikke havde spurgt ind til det men det gjorde hun og skal han så lyve? 

Det super flot hun er ved at tabe sig for sin eget skyld og det er ikke i orden han ikke bakker hende op omk dette for det skal han bare. Men jeg kan slet ikke se noget forkert i at han har sagt som han har. 

Hvilken form for kærlighed er det at man ikke vil være sammen med sin kone, der efter to fødsler, er gået fra en 42 til 46 (som jo altså ikke engang er vanvittig stort).

Anmeld

17. august 2010

Ox.

Toffi skriver:

Hvilken form for kærlighed er det at man ikke vil være sammen med sin kone, der efter to fødsler, er gået fra en 42 til 46 (som jo altså ikke engang er vanvittig stort).

Sex imellem ægtefolk skulle gerne være en postitiv oplevelse, og hvis han ikke kan blive tændt, eller finder hende særlig attraktiv pt, jamen så bliver det da ikke rart, så er det da bedre at få det sagt, hvilket han har gjort, fordi HUN spurgte ind til det ..

Jeg må indrømme at jeg INTET galt ser i det han har gjort  Hun stillede et spørgsmål, og han svarede ...

Til Ano: Synes virkelig du skal søge lidt hjælp mht dine spiseforstyrrelser hvis du kan søde, du skal fortsætte med din sunde livsstil og ikke tabe dig på anden vis ..

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Sex imellem ægtefolk skulle gerne være en postitiv oplevelse, og hvis han ikke kan blive tændt, eller finder hende særlig attraktiv pt, jamen så bliver det da ikke rart, så er det da bedre at få det sagt, hvilket han har gjort, fordi HUN spurgte ind til det ..

Jeg må indrømme at jeg INTET galt ser i det han har gjort  Hun stillede et spørgsmål, og han svarede ...

Til Ano: Synes virkelig du skal søge lidt hjælp mht dine spiseforstyrrelser hvis du kan søde, du skal fortsætte med din sunde livsstil og ikke tabe dig på anden vis ..

Helt enig. 

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Toffi skriver:

Altså jeg tog 10 kilo på før jeg rykket fra 40 til 42 så det er altså noget der kan ses. Nu det lige meget med hvor mange kilo personen har taget på. Men når min mand taber 5 kilo bryder jeg mig heller ikke om at være sammen med ham fordi han er for tynd og det er sgu da en ærlig sag og har intet med kærligheden til ham at gøre. 

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Sussie&Lilje skriver:

Det er ikke det at han har sagt det, det er det at han har behovet for at sige det, som jeg har skrevet før. Læs evt. svaret til Diana.

Og så tror jeg at vi skal blive enige om at være er uenige. Du synes det er helt fint, jeg synes det er respektløst.

Anmeld

17. august 2010

*Toffee*

Diana... skriver:

Altså jeg tog 10 kilo på før jeg rykket fra 40 til 42 så det er altså noget der kan ses. Nu det lige meget med hvor mange kilo personen har taget på. Men når min mand taber 5 kilo bryder jeg mig heller ikke om at være sammen med ham fordi han er for tynd og det er sgu da en ærlig sag og har intet med kærligheden til ham at gøre. 

Men vægt burde bare ikke være så vigtigt.

Som jeg skrev til en anden. Vi skal nok bare være enige om at være uenige. Du synes det er helt fint, jeg synes det er respektløst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.