Hejsa Ano.....
Jeg kan så ganske godt forstå det er en trist en at få smidt i hovedet, det ville jeg helt uden tvivl også selv syntes....
Jeg tror bare at vi kvinder tager den meget mere til os, end vores mænd egentlig regner med..... Jeg kan godt sætte mig ind i hans tanker, og hans måde at se dig på nu... Men husk at han jo ikke elsker dig for hvordan du ser ud, men for den du er, for de dejlige børn du har givet ham og fordi du er hans kone..... Han giftede sig ikke med din krop!!!
Når det så er sagt, så vend den og brug det til noget positivt. Fortsæt med at lev som du gør nu, lev sundt, dyrk motion og ved du hvad?? Inden du får set dig om har du igen en smækker lækker krop. Du skal bare ikke forvente den bliver som før, og det skal din mand også være indstillet på, du har trods alt to graviditeter bag dig....
Jeg er heller ikke lige frem af den lækre støbning efter min 2 fødsel for 4 mdr siden. Men så gør jeg mig selv lidt lækker på andre måder... Pænt tøj, god parfume og en flot make up og den selvtillid du så forhåbenlig vil udstråle, vil også tænde din mand....
Håber du kan bruge mit svar!
Kram Louise
Anmeld