Min mand finder mig ikke tiltrækkende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Lillefe

Jeg er også enig med de andre i det med at du kunne også prøve at forstille dig at din mand tog en masse på... hvis det var min ville jeg nok også have lidt svært ved at tænde på ham, hvilket ikke betyder jeg ikke elsker ham mere.. Håber i finder ud af det! held og lykke Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

betski

Puha ja det var en af de slemme. Kan godt forstå, at du bliver ked af det. Især når du er midt i kampen om vægten. Den vrede du fik efter han sagde handler måske også om, at du i bund og grund er enig med ham. At du ikke selv er tilfreds med min krop. Åh jeg kender det. Lidt ala: det er okay at jeg selv siger det, men andre skal skisme ikke sige det. Jeg synes du skal tage en snak til med ham og fortælle ham, at du blev ked af det der blev sagt, men at du intet andet kan gøre end at fortsætte den sunde linie du har fået på banen. Du skal IKKE fornægte dig mad og du skal IKKE kaste din mad op igen. Og det ved du jo også godt. Så hæng i og kæmp videre. Du må bede din mand om støtte og gøre vægt tabet til et fælles projekt, så der er fokus på det positive fremfor det negative.

Stor kram til dig

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Uhh den er sgu ikke rar at få klasket i hovedet   Det fjerner da bare den sidste rest af selvtillid man nu burde have efter graviditet og fødsel   Jeg vil støtte op om Pias indlæg , selvom han ikke tænder på dig esker han dig stadig   Jeg kan komme med min egen oplevelse her ......

Min dejlige kæreste som jeg blev forelsket i for 4 år siden var en dejlig super veltrænet fit for fight fyr

Nu er tiden ikke rigtigt til træning mere så 13 kg kom der også lige på sidebenene efter rygestop ,, det tændte mig ikke ligefrem   Havde ikke rigtigt lyst til ham   Det irriterede mig når han åd meget eller åd slik fordi jeg kun sad at tænkte at det blev jo kun værre .. Kunne dog slet ikke få mig til at sige det til ham   Hatten af for din mand at han gør ..   Det er skide svært at sige noget man ved ens elskede ville blive trist over .. Min kæreste fik så pludselig nok af sin vægt og har gennem 1 md tabt 5 kg ved kost ændringer og motion ,, han mangler ca 5 kg mere men allerede nu er jeg nærmest ny forelsket

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Nemlig... Hvis ikke der er plads til ærlighed i et parforhold er den jo helt gal... Forstår ikke hvorfor kvinder har det så svært med sandheden... Hellere den end leve på en løgn...

Ja nemlig det er super vigtig det jo med til at styrke ens forhold. 

Hold kæft jeg blev sur på Claus da han sagde det til mig jeg begynde og tude og gik en lang tur efter jeg havde råbt og skreget af ham. Og den eneste grund til jeg regeret sådan var fordi jeg vidste han havde ret det var bare hård at høre en anden sige det pludselig. Så efter en lang tur i fælleparken hvor jeg fik tænkt og afregeret gik jeg hjem og sagde undskyld ha ha. 

Og vi ELSKER hinanden og har en MØG stærkt forhold synes jeg da selv griner men vi også ærlige over for hinanden både med hårde og nemme ting. 

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Uhh den er sgu ikke rar at få klasket i hovedet   Det fjerner da bare den sidste rest af selvtillid man nu burde have efter graviditet og fødsel   Jeg vil støtte op om Pias indlæg , selvom han ikke tænder på dig esker han dig stadig   Jeg kan komme med min egen oplevelse her ......

Min dejlige kæreste som jeg blev forelsket i for 4 år siden var en dejlig super veltrænet fit for fight fyr

Nu er tiden ikke rigtigt til træning mere så 13 kg kom der også lige på sidebenene efter rygestop ,, det tændte mig ikke ligefrem   Havde ikke rigtigt lyst til ham   Det irriterede mig når han åd meget eller åd slik fordi jeg kun sad at tænkte at det blev jo kun værre .. Kunne dog slet ikke få mig til at sige det til ham   Hatten af for din mand at han gør ..   Det er skide svært at sige noget man ved ens elskede ville blive trist over .. Min kæreste fik så pludselig nok af sin vægt og har gennem 1 md tabt 5 kg ved kost ændringer og motion ,, han mangler ca 5 kg mere men allerede nu er jeg nærmest ny forelsket

Dejligt med sådan et posotivt indlæg... Det var nemlig lige præcis det jeg mente

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Diana... skriver:

Ja nemlig det er super vigtig det jo med til at styrke ens forhold. 

Hold kæft jeg blev sur på Claus da han sagde det til mig jeg begynde og tude og gik en lang tur efter jeg havde råbt og skreget af ham. Og den eneste grund til jeg regeret sådan var fordi jeg vidste han havde ret det var bare hård at høre en anden sige det pludselig. Så efter en lang tur i fælleparken hvor jeg fik tænkt og afregeret gik jeg hjem og sagde undskyld ha ha. 

Og vi ELSKER hinanden og har en MØG stærkt forhold synes jeg da selv griner men vi også ærlige over for hinanden både med hårde og nemme ting. 

Ja vi vil jo allerhelst høre at alle andre syntes vi er lækre lige meget hvor tykke vi er... Vi ved det jo godt selv... !!! Min søster sagde faktisk til mig da jeg havde tabt 12 kilo - ja pia, nu tør jeg altså godt sige jeg syntes du var blevet for tyk, dine arme var så store HE HE... havde hun nu sagt til mig 12 kilo før - Pia, du er tyk, så var jeg jo blevet såret, selvom jeg godt selv vidste at jeg var tyk og stadig er... men ingen skal komme og fortælle mig det

Knus.

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Dejligt at høre. 

Det kan godt være den er hård at få i hoved men er det ikke bedre at vide hvad ens mand synes om en end man går og tror at han bare tænder for vild på en det giver jo en masser forklaringer i ens forhold. 

Jeg vil da personligt heller vide hvis min mand ikke tænde på mig fordi jeg var lidt for stor frem for at han skjuler det og jeg tror det modsatte. 

Kram til dig. 

Anmeld

17. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg er fuldstændig knust og i vildrede.

Min mand og jeg sad og talte i går aftes, da vi lige skulle have snakket om nogle ting i vores forhold, og da jeg så spurgte til vores manglende sexliv (manglende fra hans side) sagde han, at han ville være ærlig, og så sagde han at han ikke fandt mig. tiltrækkende mere efter jeg havde fået barn nr. 2.

Ja, jeg har taget på (jeg er en str. 46 nu, hvor jeg inden jeg fik børn var en str. 42) og fået lidt strækmærker, men jeg har også født 2 børn inden for 2 år.

Men den kommentar knækkede mig fuldstændigt, og jeg har bare tudet lige siden.

Han ved at jeg kæmper med min vægt, og jeg er i fuld gang med at tabe mig på en sund måde vha. kostomlægning og motion. (hvilket han i øvrigt ikke støtter mig i)

Jeg har tidligere han en mild form for anoreksi/bulimi, og nu ved jeg med mig selv at det kommer tilbage, for det var jo en hurtig måde at tabe mig dengang.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg gå fra ham eller ej?

Jeg forstår bare ikke hvordan han kan sige sådan til mig. Mig, hans kone, mor til hans børn. Han sagde fandme JA til at elske mig i medgang og modgang.

Håber at nogen har nogle kloge ord, for lige nu aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal tænke og gøre.

Knus

Ano

Kære Ano.

Først og fremmest vil jeg give dig et kæmpe klem og en  til dig. Du har båret og givet liv til 2 børn!

Det kan naturligvis være svært at give et tilstrækkeligt svar, da jeg ikke kender dig og din mand. Men jeg vil prøve så godt jeg formår alligevel.

Først vil jeg sige at jeg egentlig synes det er møg hamrende dårligt af din mand, at han ikke støtter dit i at leve en sund livsstil da det jo også er fra ham kritikken med vægten kommer fra.

Det er pisse hårdt arbejde at smide de overflødige kilo, og det trækker dig ned at han ikke kan hjælpe og støtte dig i det!

Nu kan det godt være jeg får høvl, men jeg er et af de mennesker som ikke kan forstå hvorfor nogle mennesker har så svært ved at gengælde kærlighed og sex, fordi deres partner har taget nogle kilo på. Man er vel i dybte set stadig den samme person?

Idet, skal det da også sige at jeg udemærket ved at vi alle er forskellige og at nogle bare tænder af på ekstra kilo, og når man tænker, som jeg, er det lidt svært at se det fra deres side.

Kan ikke sætte mig ind i den tankegang da det strider mod alt det som jeg står for som menneske.

Som andre også har sagt tænker jeg lidt på, han har været ærlig og siger at han ikke "tænder" på dig, efter du har født jeres andet barn.

Okay, den er dælme ikke rar at få slynget i hovedet, men jeg går ud fra at det ikke betyder at han ikke elsker dig!

Men som jeg også sagde før, så burde han dælme også støtte DIG i at tabe det ekstra vægt, så DU kan få det bedre med dig selv, IKKE for at han skal tænde på dig! For jeg synes virkelig ikke han er særlig fair

Hvis det var min mand der sagde sådan noget til mig, så ville jeg også blive sønderligt knust.

Jeg ville helt klart tage samtalen op igen, for hvis han ville have jeg skulle ændre min krop, så skulle han da bestemt også være villig til at give den støtte der skulle til, for en husholdning og en livsstil er man altså 2 om i min verden.

Om du skal gå fra ham, eller ikke, det kan jeg ikke hjælpe dig med, for det kan kun du finde ud af, mærke efter inderst inde og tænke om dette kan få en løsning.

Isåfald synes jeg det kunne være en ide at snakke med din mand igen og fortæl ham hvor såret du er blevet, og at han altså er nødt til at støtte dig i dit vægttab.

Angående din tidligere spiseforstyrrelse som muligvis er begyndt at vende tilbage, synes jeg du skulle tage en snak om det med din læge, måske han også kunne hjælpe dig med en plan, så du kan få lidt af vægten af og blive glad for dig selv igen.

Men husk også på, du er god nok som du er, og jeg er sikker på du også er rigtig smuk, det er bare en skam hvis din mand ikke kan se det!

De bedste ønsker fra Enayia, ja som også er en 46

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja vi vil jo allerhelst høre at alle andre syntes vi er lækre lige meget hvor tykke vi er... Vi ved det jo godt selv... !!! Min søster sagde faktisk til mig da jeg havde tabt 12 kilo - ja pia, nu tør jeg altså godt sige jeg syntes du var blevet for tyk, dine arme var så store HE HE... havde hun nu sagt til mig 12 kilo før - Pia, du er tyk, så var jeg jo blevet såret, selvom jeg godt selv vidste at jeg var tyk og stadig er... men ingen skal komme og fortælle mig det

Knus.

Ja selvfølgelig bliver man såret hi hi jeg ville nu heller ikke høre det fra min søster men synes nu stadig det er noget andet når det ens mand. 

Hi hi hvor er hun sød din søster og Pia for pokker 12 kg det er fanme flot!!!!!!!! Skal vi snart se billeder 

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Dejligt at høre. 

Det kan godt være den er hård at få i hoved men er det ikke bedre at vide hvad ens mand synes om en end man går og tror at han bare tænder for vild på en det giver jo en masser forklaringer i ens forhold. 

Jeg vil da personligt heller vide hvis min mand ikke tænde på mig fordi jeg var lidt for stor frem for at han skjuler det og jeg tror det modsatte. 

Kram til dig. 

Afgjort   Ville da ønske han ville fortælle mig hvis han ikke tændte på mig men omvendt det kunne jeg ikke få mig selv til   Ville syntes det var så synd ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.