Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

klmf

Oliver og jeg ønsker rigtig meget held og lykke med bp-resultat, så vi snart kan se billedet af en positiv test fra dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

lotchen aka Charlotte skriver:

Oliver og jeg ønsker rigtig meget held og lykke med bp-resultat, så vi snart kan se billedet af en positiv test fra dig

Tak - både til dig og Oliver!

Anmeld

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære Kitty-cat!

x 100000000!!!

Jeg er sikker på at det er din tur nu! NU!!!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Kære Kitty-cat!

x 100000000!!!

Jeg er sikker på at det er din tur nu! NU!!!

Knus og kram

Rosa

Mange tak, Rosa! Jeg håber du har ret, at det er NU!!

Anmeld

1. august 2010

blomst84

Jeg krydser en million gange!!! Jeg har fulgt dig lidt på sidelinjen og du fortjener VIRKELIG noget godt mht. jeres projekt baby. Håber på et godt svar 

De bedste tanker herfra....

Anmeld

1. august 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg tror man lærer meget om sig selv - og hinanden - i sådan en process. Og det er da godt.. Men nogle gange ville jeg da gerne være det foruden. Når det nu ikke kan være sådan, så kan vi ligeså godt vende det lidt på hovedet og tænke på de positive ting, fremfor de negative.

Vores -kommende- barn kommer ikke til at være i tvivl om at det er skabt af kærlighed. Måske ikke på naturmetoden, men af ren kærlighed og et stort ønske! Og det gør jeres lille bebs uden tvivl også til at vide!

Ja det er jo med at prøve på at vende alting til noget positivt, når det nu absolut skal være på den måde 

og nej INGEN TVIVL om at jeres lille blyp bliver lavet af ren kærlighed! Det er fuldstændig lige gyldigt hvordan et lille ønskebarn er lavet, de er elsket lige højt! den blir jo desuden også først "rigtig" lavet når du i 9 måneder ruger på den i din mavse

ingen tvivl om at begge vores børn nok skal blive bevidste om engang hvor store ønsker de har været  Tror og håber jeg at laaaangt de fleste børn er/ved de er 

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

blomst84 skriver:

Jeg krydser en million gange!!! Jeg har fulgt dig lidt på sidelinjen og du fortjener VIRKELIG noget godt mht. jeres projekt baby. Håber på et godt svar 

De bedste tanker herfra....

Mange tak. Og tillykke med prinsessen i maven. Endelig lykkedes det for Jer!

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

kitty skriver:

Som nogen måske kan huske, er min kæreste rask bærer af Cystisk Fibrose. Jeg er derfor også blevet testet for dette ved en blodprøve. Da testen blev taget, fik jeg at vide der max ville gå 6 uger, inden vi kendte svaret. De 6 uger er gået på onsdag, d. 4/8.

De sidste 3 uger har de haft sommerferie på klinikken, og jeg har derfor vidst at jeg ikke vil høre fra dem. Det har gjort at jeg/vi kunne skyde tanken lidt fra mig/os, for jeg har vidst at de ikke ville ringe. Men i morgen vender de tilbage fra ferie, og jeg har planer om at ringe derud og høre, om testsvaret er kommet.

Jeg er lidt ivrig af den grund, at min 1. cyklusdag er torsdag, hvis min cyklus opfører sig som den plejer. Den plejer ikke at snyde. 1. cyklusdag er den dag, hvor jeg skal ringe og melde os til behandling, og derfor håber jeg/vi inderligt at svaret på testen er kommet, og jeg får grønt lys til at melde os til. Nu har vi ventet siden februar, hvor vi fik det første brev fra klinikken, så vi er meget spændte og ivrige efter at komme igang!

Så piger: Vil I krydse fingre for, at svaret på blodprøven er kommet senest onsdag, så vi får grønt lys for start? Idag er 2½års dagen for projekt baby.. Jeg synes ærligtalt vi har ventet længe nok...

Knus en spændt og håbefuld Kitty!

Sender mine varmeste tanker og   alt jeg har for jer.

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Tanja84 skriver:

Sender mine varmeste tanker og   alt jeg har for jer.

Tusind tak! Så kan tasken måske snart købes med god samvittighed

Anmeld

1. august 2010

lisbethita

Jeg prøver lige igen :-) Der gik vist noget galt med teknikken før???

JEG  MAX FINGRE FOR DIG/JER!!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor det????????? Jo.. for mit mirakel, vil jo ske for dig, mitte-tat!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.