Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå. Du fortjener slet ikke den behandling, eller at skulle igennem så meget lort for at få din baby.

Fuck hvor er det uretfærdigt.

Har selv haft en meget turbulent dag, så vi kan være søvnløse sammen.

Åh hvis de ikke lytter til dig i morgen for de med mig at bestille

Hvordan har du sovet? Jeg er vågnet i en tankegang der hedder at jeg aldrig bliver mor... Jeg kunne bare tude i 14 år... Hvad har jeg gjort, så jeg (ikke) fortjener det her!!??? Jeg er bare skudt helt i sænk!!

Håber du har sovet bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Den korte version er at svaret ikke er kommet, og jeg fik den sureste hejre i telefonen da jeg ringede i formiddags. "De kunne ikke sige svaret, for det var jo væltet ind med post i deres sommerferie. De ville sende mig svaret (med brev!!) når de nåede til det i bunken...."... Ja, noget ala det fik jeg i hovedet. Sagde, at jeg havde fået at vide jeg max skulle vente 6 uger, og de var gået nu... Men svaret var, at jeg godt kunne komme til at vente et par uger mere. Det gør, at vi først kommer igang til oktober, og derfor kun når ét (1!!!!) forsæg, inden sparereglerne træder i kraft....

Usigten til familie er meget lille, og mit håb ligger på en meget lille plet....

Føler mig bare tom, og tager nok lidt en pause herindefra... Tror jeg.. Jeg ved det ikke... Ved ingen ting lige nu

Ringer derud i morgen og vil tale med kontaktlægen. Det føler jeg godt jeg kan forlange!

Knus, og tak allesammen, for jeres tanker!

ej søde Kitty...

de kommer de fismer ikke til at bestemme! nu ringer du derud og forlanger at få det skide svar! en bunke post skal sgu da ikke afgøre hvor mange forsøg i får!

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

ej søde Kitty...

de kommer de fismer ikke til at bestemme! nu ringer du derud og forlanger at få det skide svar! en bunke post skal sgu da ikke afgøre hvor mange forsøg i får!

Har ringet derude og fik en sød sekretær i telefonen, der har skrevet en telefonbesked til kontaktlægen om, at hun skal ringe til mig i løbet af idag. Det plejer at være mellem 12 og 15, hun har patienter nu! Så jeg venter spændt, og viger ikke en meter fra telefonen. Som denne sekretær sagde "Jeg har jo desværre ingen mulighed for at se om dit svar måske er kommet, men det kan lægen"... En helt anden tone...

Jeg håber og krydser

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Har ringet derude og fik en sød sekretær i telefonen, der har skrevet en telefonbesked til kontaktlægen om, at hun skal ringe til mig i løbet af idag. Det plejer at være mellem 12 og 15, hun har patienter nu! Så jeg venter spændt, og viger ikke en meter fra telefonen. Som denne sekretær sagde "Jeg har jo desværre ingen mulighed for at se om dit svar måske er kommet, men det kan lægen"... En helt anden tone...

Jeg håber og krydser

hende den anden har bare været stresset eller noget.... du må sgu ikke lade dig slå ud søde! Selvfølgelig skal i have børn! og DU BLIVER MOR!!!! jeg begynder sgu at hyle når du tænker sådanne tanker...

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hende den anden har bare været stresset eller noget.... du må sgu ikke lade dig slå ud søde! Selvfølgelig skal i have børn! og DU BLIVER MOR!!!! jeg begynder sgu at hyle når du tænker sådanne tanker...

Det må du ikke! Jeg hyler ikke engang selv.. Jeg kan slet ikke.. Jeg sidder bare og stirrer ud i luften. Men tankerne har lettet lidt, og jeg føler jeg er "vågnet" lidt op. Det hjælper med al Jeres opbakning herinde, og en kæreste der bare slet ikke er til at vælte.. Det gårnok alt sammen! Det skal det!!

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det må du ikke! Jeg hyler ikke engang selv.. Jeg kan slet ikke.. Jeg sidder bare og stirrer ud i luften. Men tankerne har lettet lidt, og jeg føler jeg er "vågnet" lidt op. Det hjælper med al Jeres opbakning herinde, og en kæreste der bare slet ikke er til at vælte.. Det gårnok alt sammen! Det skal det!!

ja selvfølgelig skal det gå!

hvad koster det hvis i selv skulle betale for flere forsøg?

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

ja selvfølgelig skal det gå!

hvad koster det hvis i selv skulle betale for flere forsøg?

Selve behandlingen 24.000, derudeover skal der betales for fryseplads, hormoner, selve oplægningen.. Mit bud: ca 40.000.. Mange penge!

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Selve behandlingen 24.000, derudeover skal der betales for fryseplads, hormoner, selve oplægningen.. Mit bud: ca 40.000.. Mange penge!

helt enig, mange mange penge.... MEN ikke umenneskeligt mange penge... dvs... det kan lade sig gøre hvis det skulle være.... det er bare ikke sådan lige til....

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

og jeg er bestemt ikke fortaler for at i selv skal betale.... det er mere for at pege på at DU BLIVER MOR!

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

og jeg er bestemt ikke fortaler for at i selv skal betale.... det er mere for at pege på at DU BLIVER MOR!

Du har helt ret! Det er overkommeligt! Og det er dejligt at andre kan tænke i de baner, når min egen hjerne kortslutter!

Jeg bliver nød til at finde håbet frem igen, men det knækkede lige efter at have hende hejren i telefonen igår. Hun kan have været stresset eller noget lignende, men man er så sårbar, når man bare går og venter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.