Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Søde Kitty, jeg har været på besøg hos min broder hele dagen, så derfor har jeg først set dit indlæg nu.

Jeg vil selvfølgelig sende dig en masse krydsede fingre, og tanker i de kommende dage.

Håber så inderligt, at i får grønt lys og, at i kan komme igang i denne cyklus. Det fortjener i mere end noget! 2 1/2 år er urimelig længe at vente på en spire. Åh hvor jeg kan følge hvordan du har det. Vi nærmere os med hastige skridt 2 år... Puhh hvor tiden går hurtigt.

Glæder mig rigtig meget til, at høre hvordan det hele går. Det skal bare gå rigtig godt. Det beslutter vi os for, som Caroline så fint sagde til mig i dag.... Kæmpe knus.

Tak Alexis...

Nu skal jeg bare lige mande mig op til at ringe og høre, om svaret er kommet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Kruse90

hej dejlige kitty.

Kan se svaret ikke er som håbet Håber ikke det er slemt.
Er lige her hvis du har brug for at snakke.
Sig til når du har overskud til at fortælle hvad svaret er.

Mange kram carina

Anmeld

2. august 2010

MyBaby

Åh, 2 år -  det er lang tid. Jeg håber inderligt, at svaret er kommet og at alt er, som det skal være, så I kan komme igang med behandlingen.

Alt der kan krydses bliver krydset...

Anmeld

2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Tak Alexis...

Nu skal jeg bare lige mande mig op til at ringe og høre, om svaret er kommet.....

Åhhhh fortæl fortæl sødeste Kitty

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Åhhhh fortæl fortæl sødeste Kitty

Den korte version er at svaret ikke er kommet, og jeg fik den sureste hejre i telefonen da jeg ringede i formiddags. "De kunne ikke sige svaret, for det var jo væltet ind med post i deres sommerferie. De ville sende mig svaret (med brev!!) når de nåede til det i bunken...."... Ja, noget ala det fik jeg i hovedet. Sagde, at jeg havde fået at vide jeg max skulle vente 6 uger, og de var gået nu... Men svaret var, at jeg godt kunne komme til at vente et par uger mere. Det gør, at vi først kommer igang til oktober, og derfor kun når ét (1!!!!) forsæg, inden sparereglerne træder i kraft....

Usigten til familie er meget lille, og mit håb ligger på en meget lille plet....

Føler mig bare tom, og tager nok lidt en pause herindefra... Tror jeg.. Jeg ved det ikke... Ved ingen ting lige nu

Ringer derud i morgen og vil tale med kontaktlægen. Det føler jeg godt jeg kan forlange!

Knus, og tak allesammen, for jeres tanker!

Anmeld

3. august 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Den korte version er at svaret ikke er kommet, og jeg fik den sureste hejre i telefonen da jeg ringede i formiddags. "De kunne ikke sige svaret, for det var jo væltet ind med post i deres sommerferie. De ville sende mig svaret (med brev!!) når de nåede til det i bunken...."... Ja, noget ala det fik jeg i hovedet. Sagde, at jeg havde fået at vide jeg max skulle vente 6 uger, og de var gået nu... Men svaret var, at jeg godt kunne komme til at vente et par uger mere. Det gør, at vi først kommer igang til oktober, og derfor kun når ét (1!!!!) forsæg, inden sparereglerne træder i kraft....

Usigten til familie er meget lille, og mit håb ligger på en meget lille plet....

Føler mig bare tom, og tager nok lidt en pause herindefra... Tror jeg.. Jeg ved det ikke... Ved ingen ting lige nu

Ringer derud i morgen og vil tale med kontaktlægen. Det føler jeg godt jeg kan forlange!

Hvad sker der lige for kvindemennesket?! Hun har jo med sårbare mennesker at gøre!

Jeg nåede lige at tænke, at du skulle ringe igen imorgen, men læste så, at du havde tænkt dig at gøre det samme!

Hun er en snotskovl uden lige!

Sødeste Anna, jeg håber sådan, at din kontaktlæge kan komme med et svar og at I kommer igang hurtigere end hejren sagde!

Knus og kram, Karina

Anmeld

3. august 2010

kitty skriver:

Jeg er fuldstændig måløs. Det mindste hun kunne gøre var da lige at kaste sig over bunken af svar. Synes godt nok det er en dårlig behandling når det gælder noget så vigtigt.

Ring du til din kontaktlæge og bank i bordet.

Håber du får et GODT svar i morgen.

Stort KNUS

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Hvad sker der lige for kvindemennesket?! Hun har jo med sårbare mennesker at gøre!

Jeg nåede lige at tænke, at du skulle ringe igen imorgen, men læste så, at du havde tænkt dig at gøre det samme!

Hun er en snotskovl uden lige!

Sødeste Anna, jeg håber sådan, at din kontaktlæge kan komme med et svar og at I kommer igang hurtigere end hejren sagde!

Knus og kram, Karina

Ja, og hun burde da være glad og veludhvilet efter 3 ugers ferie??

Næh nej, men hejren får med mg og bestille i morgen. Jeg vil tale med den overordnede

Føler mig bare skrøbelig, og som om vores liv er i andres hænder... vi går jp bare og venter... Vi har ventet siden vores henvisning blev sendt derud i februar.... Og vi venter videre.... Min tålmodighed ér opbrugt nu...

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Jeg er fuldstændig måløs. Det mindste hun kunne gøre var da lige at kaste sig over bunken af svar. Synes godt nok det er en dårlig behandling når det gælder noget så vigtigt.

Ring du til din kontaktlæge og bank i bordet.

Håber du får et GODT svar i morgen.

Stort KNUS

Tak, søde! Jeg er bare SÅ træt og SÅ blæst i det lille hovede... Frygter at jeg ikke får sovet i nat, men bare spekulerer....

Anmeld

3. august 2010

kitty skriver:

Tak, søde! Jeg er bare SÅ træt og SÅ blæst i det lille hovede... Frygter at jeg ikke får sovet i nat, men bare spekulerer....

Kan jeg virkelig godt forstå. Du fortjener slet ikke den behandling, eller at skulle igennem så meget lort for at få din baby.

Fuck hvor er det uretfærdigt.

Har selv haft en meget turbulent dag, så vi kan være søvnløse sammen.

Åh hvis de ikke lytter til dig i morgen for de med mig at bestille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.