Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

otlitrom

Sakris skriver:

Krydser fingre for jer... Uh så kan i få en lille maj baby? Håber for jer at det meget snart sker!

Nok nærmere en juni/juli baby, behandlingen er en længere hormonprocess... men det gør ikke den store forskel, hihi. Bare den kommer!

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg synes hele behandlingsgruppen har brug for lidt held, for vores testliste er en anelse farveløs

Jeg ved du tænker på os, og selvom du bærer det lille økologiske gryn i maven, så husker du stadig hvordan det var. Og du er en kæmpe støtte!

Skriver, når jeg ved noget. Forhåbentligt noget godt

ja den liste er desværre alt for tom for positive teste.... Håber også at den snart vender rundt!

Jeg vil aldrig glemme hvordan kampen var og hvordan det føles når man ikke kan få sit højeste ønske opfyldt! selvom jeg er OVENUD lykkelig for den bette bebs i min mave, vil jeg aldrig nogensinde glemme hvordan vi kæmpede for at den blev til! Og dette er faktisk en ret god erfaring at have med sig, altså at alting ikke bare lige sådan kommer til en fordi man ønsker det. Men det er selvfølgelig først nu jeg kan se sådan på det.... og er helt sikker på at alle jer fra behandlings gruppen en dag kan sidde med samme følelse mens i mærker en lille drøm sparke løs i maven!

Vil sidde klistret til skærmen onsdag og vente på en opdatering fra dig! Det blir bare så spændende at i ENDELIG kan kommer igang!!!!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

VNB skriver:

ja den liste er desværre alt for tom for positive teste.... Håber også at den snart vender rundt!

Jeg vil aldrig glemme hvordan kampen var og hvordan det føles når man ikke kan få sit højeste ønske opfyldt! selvom jeg er OVENUD lykkelig for den bette bebs i min mave, vil jeg aldrig nogensinde glemme hvordan vi kæmpede for at den blev til! Og dette er faktisk en ret god erfaring at have med sig, altså at alting ikke bare lige sådan kommer til en fordi man ønsker det. Men det er selvfølgelig først nu jeg kan se sådan på det.... og er helt sikker på at alle jer fra behandlings gruppen en dag kan sidde med samme følelse mens i mærker en lille drøm sparke løs i maven!

Vil sidde klistret til skærmen onsdag og vente på en opdatering fra dig! Det blir bare så spændende at i ENDELIG kan kommer igang!!!!

Jeg tror man lærer meget om sig selv - og hinanden - i sådan en process. Og det er da godt.. Men nogle gange ville jeg da gerne være det foruden. Når det nu ikke kan være sådan, så kan vi ligeså godt vende det lidt på hovedet og tænke på de positive ting, fremfor de negative.

Vores -kommende- barn kommer ikke til at være i tvivl om at det er skabt af kærlighed. Måske ikke på naturmetoden, men af ren kærlighed og et stort ønske! Og det gør jeres lille bebs uden tvivl også til at vide!

Anmeld

1. august 2010

Sakris

kitty skriver:

Nok nærmere en juni/juli baby, behandlingen er en længere hormonprocess... men det gør ikke den store forskel, hihi. Bare den kommer!

Tak!

Der kan man så se hvor meget jeg ved 

Jamen, Så hep hep for en lille sommerspire til jer. Det ville også være ganske perfekt med et lille sommerbarn!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Sakris skriver:

Der kan man så se hvor meget jeg ved 

Jamen, Så hep hep for en lille sommerspire til jer. Det ville også være ganske perfekt med et lille sommerbarn!

Det skal du da ikke lave flov smiley over! Det er jo heldigvis en viden du ikke har brug for, forstå mig ret!

Vi håber på en sommerspire i juni/juli. Jeg bliver færdiguddannet først i juni, så det ville være helt fint at gå direkte på barsel

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Du kan tro jeg vil kryds fingre, jeg vil krydse alt, hvad krydses kan på min krop!

Anmeld

1. august 2010

Sakris

kitty skriver:

Det skal du da ikke lave flov smiley over! Det er jo heldigvis en viden du ikke har brug for, forstå mig ret!

Vi håber på en sommerspire i juni/juli. Jeg bliver færdiguddannet først i juni, så det ville være helt fint at gå direkte på barsel

Ja det kan jeg godt forstå. Vi havde også intentioner om Juli. Men der må være sket et kommunikations problem med bebsen, for den er sat til jul. Det er også lidt besværligt at skulle være nogle måneder på arbejdsmarkedet først. Jeg blev færdig med mit studie i juni. er arbejdsløs fra idag og har ret til barsel 30. november... Så glæder mig rigtig meget til at komme ud til arbejdsgiverne og sige "hej, vil du ansætte mig? Jeg er rigtig dygtig og skal på barsel om 4 måneder!" også kan man jo håbe på at de siger "jamen det var da dejligt. Tillykke. Graviditet er slet ikke et problem i vores firma, hvor vi lige har dit drømmejob. Så du kan starte imorgen!" "GGGG"

Men nu er grynet der, og ligegyldigt hvornår den kommer til verden er det bare helt perfekt, og er bare så taknemlig! Månederne var så lange dengang vi forsøgte at blive gravide. Ulidelig ventetid. Så utroligt hvad man nu sagtens kan leve med!

og held og lykke med det!

Anmeld

1. august 2010

merichs

Krydser alt hvad jeg kan!!!!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Sakris skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Vi havde også intentioner om Juli. Men der må være sket et kommunikations problem med bebsen, for den er sat til jul. Det er også lidt besværligt at skulle være nogle måneder på arbejdsmarkedet først. Jeg blev færdig med mit studie i juni. er arbejdsløs fra idag og har ret til barsel 30. november... Så glæder mig rigtig meget til at komme ud til arbejdsgiverne og sige "hej, vil du ansætte mig? Jeg er rigtig dygtig og skal på barsel om 4 måneder!" også kan man jo håbe på at de siger "jamen det var da dejligt. Tillykke. Graviditet er slet ikke et problem i vores firma, hvor vi lige har dit drømmejob. Så du kan starte imorgen!" "GGGG"

Men nu er grynet der, og ligegyldigt hvornår den kommer til verden er det bare helt perfekt, og er bare så taknemlig! Månederne var så lange dengang vi forsøgte at blive gravide. Ulidelig ventetid. Så utroligt hvad man nu sagtens kan leve med!

og held og lykke med det!

Ja, det er nok ikke så nemt at finde et job lige nu. Men jeg håber månederne kommer til at gå godt, og man skal aldrig sige aldrig!

Vi ved godt at planlægningen ikke nytter noget. Men det er jo meget hyggeligt at tænke på alligevel

Månederne ér lange, når man venter på en graviditet. Og når de eftertragtede 2 streger så ér der, så får man sørme lige 9 mdr's ekstra ventetid

Men ja, taknemligheden er vigtig! Jeg glæder mig til at det er min tur!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

merichs skriver:

Krydser alt hvad jeg kan!!!!

Mange tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.