Sakris skriver:
Ja det kan jeg godt forstå. Vi havde også intentioner om Juli. Men der må være sket et kommunikations problem med bebsen, for den er sat til jul. Det er også lidt besværligt at skulle være nogle måneder på arbejdsmarkedet først. Jeg blev færdig med mit studie i juni. er arbejdsløs fra idag og har ret til barsel 30. november... Så glæder mig rigtig meget til at komme ud til arbejdsgiverne og sige "hej, vil du ansætte mig? Jeg er rigtig dygtig og skal på barsel om 4 måneder!" også kan man jo håbe på at de siger "jamen det var da dejligt. Tillykke. Graviditet er slet ikke et problem i vores firma, hvor vi lige har dit drømmejob. Så du kan starte imorgen!" "GGGG"
Men nu er grynet der, og ligegyldigt hvornår den kommer til verden er det bare helt perfekt, og er bare så taknemlig! Månederne var så lange dengang vi forsøgte at blive gravide. Ulidelig ventetid. Så utroligt hvad man nu sagtens kan leve med!

og held og lykke med det!
Ja, det er nok ikke så nemt at finde et job lige nu. Men jeg håber månederne kommer til at gå godt, og man skal aldrig sige aldrig!
Vi ved godt at planlægningen ikke nytter noget. Men det er jo meget hyggeligt at tænke på alligevel 
Månederne ér lange, når man venter på en graviditet. Og når de eftertragtede 2 streger så ér der, så får man sørme lige 9 mdr's ekstra ventetid 
Men ja, taknemligheden er vigtig! Jeg glæder mig til at det er min tur!

Anmeld