Som nogen måske kan huske, er min kæreste rask bærer af Cystisk Fibrose. Jeg er derfor også blevet testet for dette ved en blodprøve. Da testen blev taget, fik jeg at vide der max ville gå 6 uger, inden vi kendte svaret. De 6 uger er gået på onsdag, d. 4/8.
De sidste 3 uger har de haft sommerferie på klinikken, og jeg har derfor vidst at jeg ikke vil høre fra dem. Det har gjort at jeg/vi kunne skyde tanken lidt fra mig/os, for jeg har vidst at de ikke ville ringe. Men i morgen vender de tilbage fra ferie, og jeg har planer om at ringe derud og høre, om testsvaret er kommet.
Jeg er lidt ivrig af den grund, at min 1. cyklusdag er torsdag, hvis min cyklus opfører sig som den plejer. Den plejer ikke at snyde. 1. cyklusdag er den dag, hvor jeg skal ringe og melde os til behandling, og derfor håber jeg/vi inderligt at svaret på testen er kommet, og jeg får grønt lys til at melde os til. Nu har vi ventet siden februar, hvor vi fik det første brev fra klinikken, så vi er meget spændte og ivrige efter at komme igang!
Så piger: Vil I krydse fingre for, at svaret på blodprøven er kommet senest onsdag, så vi får grønt lys for start? Idag er 2½års dagen for projekt baby.. Jeg synes ærligtalt vi har ventet længe nok...
Knus en spændt og håbefuld Kitty!
Anmeld