Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.646 visninger
73 svar
0 synes godt om
1. august 2010

otlitrom

Som nogen måske kan huske, er min kæreste rask bærer af Cystisk Fibrose. Jeg er derfor også blevet testet for dette ved en blodprøve. Da testen blev taget, fik jeg at vide der max ville gå 6 uger, inden vi kendte svaret. De 6 uger er gået på onsdag, d. 4/8.

De sidste 3 uger har de haft sommerferie på klinikken, og jeg har derfor vidst at jeg ikke vil høre fra dem. Det har gjort at jeg/vi kunne skyde tanken lidt fra mig/os, for jeg har vidst at de ikke ville ringe. Men i morgen vender de tilbage fra ferie, og jeg har planer om at ringe derud og høre, om testsvaret er kommet.

Jeg er lidt ivrig af den grund, at min 1. cyklusdag er torsdag, hvis min cyklus opfører sig som den plejer. Den plejer ikke at snyde. 1. cyklusdag er den dag, hvor jeg skal ringe og melde os til behandling, og derfor håber jeg/vi inderligt at svaret på testen er kommet, og jeg får grønt lys til at melde os til. Nu har vi ventet siden februar, hvor vi fik det første brev fra klinikken, så vi er meget spændte og ivrige efter at komme igang!

Så piger: Vil I krydse fingre for, at svaret på blodprøven er kommet senest onsdag, så vi får grønt lys for start? Idag er 2½års dagen for projekt baby.. Jeg synes ærligtalt vi har ventet længe nok...

Knus en spændt og håbefuld Kitty!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Mutti2B

Uh, hvor bliver det spændende om I kan komme igang nu. Jeg er en hel kluddermutter af

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Uh, hvor bliver det spændende om I kan komme igang nu. Jeg er en hel kluddermutter af

Tak, søde Mutti!

Jeg mindst lige så meget den anden vej

Anmeld

1. august 2010

AnneBJ

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan!!

Anmeld

1. august 2010

MM1987

Selvfølgelig - der krydses fingrer så meget at jeg ikke er sikker på de kan komme tilbage på plads bagefter. 

Kampen her til har godt nok været hård og lang - så nu er det på tide det vender... Jeg er sikker på der kun er held og gode nyheder tilbage i posen - alt det andet må i have opbrugt nu...

Krydser alt hvad jeg kan, og venter spændt på svaret...

Anmeld

1. august 2010

line melias mor

for jer.2 år er lang tid håber snart det lykkedes

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan!!

Tak!!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Selvfølgelig - der krydses fingrer så meget at jeg ikke er sikker på de kan komme tilbage på plads bagefter. 

Kampen her til har godt nok været hård og lang - så nu er det på tide det vender... Jeg er sikker på der kun er held og gode nyheder tilbage i posen - alt det andet må i have opbrugt nu...

Krydser alt hvad jeg kan, og venter spændt på svaret...

Vi går her, i hver vors landsdel og leger kluddermutter for hinanden. Nu følges vi forhåbentligt snart ad, hele vejen til vi står med guldet i hænderne!!

Jeg skriver til dig, så hurtigt jeg ved det, søde! Synes bestemt også at alle nitterne må være trukket op ad hatten...

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

line melias mor skriver:

for jer.2 år er lang tid håber snart det lykkedes

2½ år, for at være præcis Tak for de fingre. Jeg samler dem gladeligt ind!

Anmeld

1. august 2010

VNB

ork søde du kan tro at ALTING i forvejen allerede er krydset her for jer!  

Håber så meget at i får et positivt svar på blodprøven (selvfølgelig gør i det!) og så er starten skudt igang! 
Synes ærlig talt også at det er på tide at det bliver JERES tur til at få en lille guldklump i maven (ligesom jeg håber for alle de andre der stadig prøver!) Det er aaaaalt for lang tid i har ventet, og kender kun alt for godt hvor hårdt og lang den skide ventetid føles!

I fortjener ALLESAMMEN snart gode nyheder, og glæder mig til at følge jeres forløb når startskudet er sat!

storken finder jer - det er jeg helt sikker på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.