Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Du har helt ret! Det er overkommeligt! Og det er dejligt at andre kan tænke i de baner, når min egen hjerne kortslutter!

Jeg bliver nød til at finde håbet frem igen, men det knækkede lige efter at have hende hejren i telefonen igår. Hun kan have været stresset eller noget lignende, men man er så sårbar, når man bare går og venter...

det er noget af det største, at få lov at blive forældre... så ja, det er klart du er sårbar og det er ikke okay at hun bed dig af på den måde... hun burde arbejde et andet sted.... ikke med mennesker der er sårbare og til tider har det rigtig skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

det er noget af det største, at få lov at blive forældre... så ja, det er klart du er sårbar og det er ikke okay at hun bed dig af på den måde... hun burde arbejde et andet sted.... ikke med mennesker der er sårbare og til tider har det rigtig skidt

Hun kunne måske lige huske at trække vejret dybt, inden hun tog telefonen. Det ér hektisk i den verden, det ved jeg jo selv. Men det har bare gigantisk betydning for patienterne, at de føler de bliver hørt og respekteret.

Og så den første dag efter 3 ugers ferie... Der burde man måske have en smule overskud..

Ligemeget. Hende idag var virkelig flink og lyttende, og 100 gange mere menneskelig!

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Hun kunne måske lige huske at trække vejret dybt, inden hun tog telefonen. Det ér hektisk i den verden, det ved jeg jo selv. Men det har bare gigantisk betydning for patienterne, at de føler de bliver hørt og respekteret.

Og så den første dag efter 3 ugers ferie... Der burde man måske have en smule overskud..

Ligemeget. Hende idag var virkelig flink og lyttende, og 100 gange mere menneskelig!

sidder lige og tænker.... at det kunne være sjovt om det var den samme person.... hi hi...

Anmeld

3. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Hvordan har du sovet? Jeg er vågnet i en tankegang der hedder at jeg aldrig bliver mor... Jeg kunne bare tude i 14 år... Hvad har jeg gjort, så jeg (ikke) fortjener det her!!??? Jeg er bare skudt helt i sænk!!

Håber du har sovet bedre!

Jeg gik først i seng halv fire. Var fuldstændig bombet i hovedet med så meget forskelligt, at jeg ikke kunne sove. Sov elendigt da jeg endelig faldt i søvn..

Kan godt forstå at du tænker sådan søde, for det gør jeg også selv ind imellem. Men jeg tror på, at du får gode nyheder, så i kan starte op nu, og at vi begge bliver mødre en dag -Også selv om det har lidt lange udsigter.

Vi må bare kæmpe videre, selv når kræfterne ikke er til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.