Har brug for nogle krydsede fingre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

jlp90

Jeg krydser også fingre for at alt falder på plads og der snart er en baby på vej til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

VNB skriver:

ork søde du kan tro at ALTING i forvejen allerede er krydset her for jer!  

Håber så meget at i får et positivt svar på blodprøven (selvfølgelig gør i det!) og så er starten skudt igang! 
Synes ærlig talt også at det er på tide at det bliver JERES tur til at få en lille guldklump i maven (ligesom jeg håber for alle de andre der stadig prøver!) Det er aaaaalt for lang tid i har ventet, og kender kun alt for godt hvor hårdt og lang den skide ventetid føles!

I fortjener ALLESAMMEN snart gode nyheder, og glæder mig til at følge jeres forløb når startskudet er sat!

storken finder jer - det er jeg helt sikker på!

Jeg synes hele behandlingsgruppen har brug for lidt held, for vores testliste er en anelse farveløs

Jeg ved du tænker på os, og selvom du bærer det lille økologiske gryn i maven, så husker du stadig hvordan det var. Og du er en kæmpe støtte!

Skriver, når jeg ved noget. Forhåbentligt noget godt

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

jlp90 skriver:

Jeg krydser også fingre for at alt falder på plads og der snart er en baby på vej til jer 

Mange tak!!

Anmeld

1. august 2010

B&J

Ja nu har i da ventet længe nok Nu vil vi gerne se 2 smukke røde streger fra dig af og en baby bule 

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

B&J skriver:

Ja nu har i da ventet længe nok Nu vil vi gerne se 2 smukke røde streger fra dig af og en baby bule 

Tak!! Jeg håber snart at indfri dit ønske

Anmeld

1. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Vi går her, i hver vors landsdel og leger kluddermutter for hinanden. Nu følges vi forhåbentligt snart ad, hele vejen til vi står med guldet i hænderne!!

Jeg skriver til dig, så hurtigt jeg ved det, søde! Synes bestemt også at alle nitterne må være trukket op ad hatten...

Det må være vores tur efterhånden...og hvor ville det være fantastisk at kunne følges... 

Og hvor har jeg savnet dig og alle de andre herinde, så jeg er besluttet at begynde at spamme jer igen

Anmeld

1. august 2010

businesstigger

Krydser fingre for svaret er kommet

- og for at det er det ønskede svar

- og at din cyklus ikke laver ged i dets så I kan komme i gang NU NU NU

- og at det bliver et frugtbart forsøg!

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det må være vores tur efterhånden...og hvor ville det være fantastisk at kunne følges... 

Og hvor har jeg savnet dig og alle de andre herinde, så jeg er besluttet at begynde at spamme jer igen

Jeg glæder mig til din spam!

Så "velkommen hjem"

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Krydser fingre for svaret er kommet

- og for at det er det ønskede svar

- og at din cyklus ikke laver ged i dets så I kan komme i gang NU NU NU

- og at det bliver et frugtbart forsøg!

Jeg håber ALLE dine hjælper, og jeg håber snart at give dig glade nyheder!!

Anmeld

1. august 2010

Sakris

Krydser fingre for jer... Uh så kan i få en lille maj baby? Håber for jer at det meget snart sker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.