dorthemus skriver:
Det betyder meget...det er jo trods alt det dyrebareste de skal hjælpe én med at få opfyldt 
Jeg kan fortælle dig, at det er det mest fantastiske der er sket i mit liv, jeg fortryder INTET og jeg synes det er 100 gange lettere at være alene med mit barn end jeg havde frygtet 

Helt enig - det er rigtig rigtig vigtigt at man føler sig godt til pas og det ikke bliver alt for "samlebåndsagtigt". På klinikken var der en væg fyldt af billeder med børn de havde hjulpet til verden, på den ene eller anden måde.. kan slet ikke vente til jeg kan sætte et billede op :-)
Hvor er det SKØNT at høre at du trives og det går godt! Er rigtig glad på dine vegne. Har faktisk læst med på debatten siden dec. 2009 - så har, på afstand, fulgt lidt med i det hele
Og det er dejligt at høre at det går godt.. ind imellem kan jeg jo godt blive lidt skræmt ved tanken.. men på den anden side tror jeg også jeg ville være det, selvom jeg havde været i forhold - det er vist meget naturligt :-)
Det har bare taget rigtig langt tid at komme igennem hele processen i det offentlige.. (troede først jeg ville have anonym donor - men er nu helt skiftet til åben donor). Så nu er det bare at springe ud i det 
Anmeld