Hvornår satte i grænsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

dorthemus

MTC skriver:

Taaaak Dorthe 

Jeg er ved Liza Diers, Århus - hun var så rar at tale med... noget helt andet end det offentlige!! (men hun bliver selvfølgelig også betalt gode penge for at tale med mig)

Det betyder meget...det er jo trods alt det dyrebareste de skal hjælpe én med at få opfyldt  

Jeg kan fortælle dig, at det er det mest fantastiske der er sket i mit liv, jeg fortryder INTET og jeg synes det er 100 gange lettere at være alene med mit barn end jeg havde frygtet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

MTC

dorthemus skriver:

Det betyder meget...det er jo trods alt det dyrebareste de skal hjælpe én med at få opfyldt  

Jeg kan fortælle dig, at det er det mest fantastiske der er sket i mit liv, jeg fortryder INTET og jeg synes det er 100 gange lettere at være alene med mit barn end jeg havde frygtet

Helt enig - det er rigtig rigtig vigtigt at man føler sig godt til pas og det ikke bliver alt for "samlebåndsagtigt". På klinikken var der en væg fyldt af billeder med børn de havde hjulpet til verden, på den ene eller anden måde.. kan slet ikke vente til jeg kan sætte et billede op :-)

Hvor er det SKØNT at høre at du trives og det går godt! Er rigtig glad på dine vegne. Har faktisk læst med på debatten siden dec. 2009 - så har, på afstand, fulgt lidt med i det hele  Og det er dejligt at høre at det går godt.. ind imellem kan jeg jo godt blive lidt skræmt ved tanken.. men på den anden side tror jeg også jeg ville være det, selvom jeg havde været i forhold - det er vist meget naturligt :-)

Det har bare taget rigtig langt tid at komme igennem hele processen i det offentlige.. (troede først jeg ville have anonym donor - men er nu helt skiftet til åben donor). Så nu er det bare at springe ud i det

Anmeld

1. august 2010

N&J

MTC skriver:

Altså hvor er det bare super dejligt at sidde og følge med i debatten her - nogle gange er det bare rart at se at man ikke er den eneste i verden der sidder med en masse tanker, forventninger, frustrationer, sorger/glæder osv osv.

Så tak for det

Jeg er selv "lige ved og næsten" - har været hele møllen igennem ved det offentlige - en masse besøg his lægen, blodprøver og av av undersøgelse.. Men dejligt at vide at det hele er som det skal være

Nu er jeg så hoppet fra det offentlige til det private da jeg gerne vil benytte åben donor - har været til samtale ved den sødeste jordmoder og lige nu er jeg igang med det store "ægløsningstjekhalløj" - så vi forhåbentlig har bingo i første forsøg!!

Nå men ville bare lige sige hej og tak for alle de gode debatter i fører herinde - dejligt at høre folk støtte op om hinanden!!

Keep op the good work

Krydser også finger for at det lykkes i første forsøg, så du også kan komme med i den eksklusive klub af babymødre.. 

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

MTC skriver:

Helt enig - det er rigtig rigtig vigtigt at man føler sig godt til pas og det ikke bliver alt for "samlebåndsagtigt". På klinikken var der en væg fyldt af billeder med børn de havde hjulpet til verden, på den ene eller anden måde.. kan slet ikke vente til jeg kan sætte et billede op :-)

Hvor er det SKØNT at høre at du trives og det går godt! Er rigtig glad på dine vegne. Har faktisk læst med på debatten siden dec. 2009 - så har, på afstand, fulgt lidt med i det hele  Og det er dejligt at høre at det går godt.. ind imellem kan jeg jo godt blive lidt skræmt ved tanken.. men på den anden side tror jeg også jeg ville være det, selvom jeg havde været i forhold - det er vist meget naturligt :-)

Det har bare taget rigtig langt tid at komme igennem hele processen i det offentlige.. (troede først jeg ville have anonym donor - men er nu helt skiftet til åben donor). Så nu er det bare at springe ud i det

Hvor er det fedt at høre..og jeg kan kun give dig ret i, at en åben donor er det bedste valg

Jeg var selv fire år om at nå til min endelige beslutning...håbede jo hele tiden at drømmen om far-mor-børn ville lykkes. Da jeg så blev 38 år og HAN stadig ikke havde indfundet sig, så var det ikke svært længere...ville bare være mor!!!

Da jeg oprettede en profil herinde var jeg den eneste der gik i de her tanker...men efterhånden er vi blevet nogle stykker

Anmeld

1. august 2010

MTC

dorthemus skriver:

Hvor er det fedt at høre..og jeg kan kun give dig ret i, at en åben donor er det bedste valg

Jeg var selv fire år om at nå til min endelige beslutning...håbede jo hele tiden at drømmen om far-mor-børn ville lykkes. Da jeg så blev 38 år og HAN stadig ikke havde indfundet sig, så var det ikke svært længere...ville bare være mor!!!

Da jeg oprettede en profil herinde var jeg den eneste der gik i de her tanker...men efterhånden er vi blevet nogle stykker

Dorthe -

Jeg tror også jeg har tænkt på det i et par år... så render man lige ind i en mand i ny og næ... tror måske det kan blive noget... det gør det så ikke... og så skal man lige på den igen! Men jeg vil gerne pointere at jeg bestemt ikke ser mig selv som et "ofre" - det her er en beslutning jeg har truffet med hele mit hjerte og hjerne - der er ikke nogen "hvor er det synd for mig - klage sang" her

Selvfølgelig ville det have været lækkert hvis jeg var rendt ind i mister Right - men jeg har ikke opgivet håbet, han skal nok komme.. jeg vil bare ikke se livet fise forbi i mens og derfor træffer jeg at valg som jeg ved er rigtigt for mig

N&J - Tusind tak  Jeg håber også snart jeg kan blive en del af den seje gruppe, som det absolut må være, at være babymor :-)

Anmeld

1. august 2010

MTC

Glemte lige at skrive;

Sejt at du var den første :-)

Ved du hvor mange "vi" er herinde?! Jeg kender til Kama og dig og måske også en.. EvaEr ikke sikker på jeg husker rigtigt!?

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

MTC skriver:

Glemte lige at skrive;

Sejt at du var den første :-)

Ved du hvor mange "vi" er herinde?! Jeg kender til Kama og dig og måske også en.. EvaEr ikke sikker på jeg husker rigtigt!?

Tak  Der er en ny her Krokus som lige har oprettet sig. Og så er der Mutti2B og Tutter der også gerne vil i behandling..der er sikkert flere men kan ikke lige huske hvem

Anmeld

1. august 2010

MTC

dorthemus skriver:

Tak  Der er en ny her Krokus som lige har oprettet sig. Og så er der Mutti2B og Tutter der også gerne vil i behandling..der er sikkert flere men kan ikke lige huske hvem

Helt ok - kan jo heller ikke forvente at du lige står klar med en liste over antal quinder som køber frossen sæd og som har oprettet profil herinde Render forhåbentlig ind i dem ved lejlighed!

Jeg er rigtig glad for at jeg endelige har taget mig sammen til at deltage herinde (istedet for bare at lure bagved hækken)

Så jeg vender frygteligt tilbage - nu skal jeg dog afsted efter vasketøj og så i seng.

Rigtig god søndag aften til jer alle

Anmeld

1. august 2010

Mutti2B

MTC skriver:

Taaaak Dorthe 

Jeg er ved Liza Diers, Århus - hun var så rar at tale med... noget helt andet end det offentlige!! (men hun bliver selvfølgelig også betalt gode penge for at tale med mig)

Liza er nemlig så sød . Jeg er selv tilknyttet Diers og er så glad for at komme der - rigtig go stemning! I sidste måned blev jeg insemineret for 1. gang, men det blev desværre ikke til en bebs i denne omgang. Så nu skal jeg snart igang med ægløsningstests igen

Anmeld

2. august 2010

Becks

Toffi skriver:

He he hvor skægt.. Her er det lige omvendt. Min har overhovedet ingen problemer med det, men min far har jeg slet ikke fortalt det til. Men han er alligevel ikke ret meget i mit liv, så det gør ikke så meget. Tror han vil synes det er lidt underligt.

Hehe ja, det er da lidt pudsigt..

Glæder mig til og høre om dine planer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.