Tutter skriver:
Forresten Karina, efter du testede positiv, kom/kommer du så stadig til kontrol hos Svend? Og hvordan foregår det hele derinde? Det eneste jeg har hørt om ham, er at han er en ørn til PCO og at han er smadder sød..
Undskylder på forhånd alle mine spørgsmål der garanteret vil komme frem.. Men er bare SÅ klar nu...
Jeg var faktisk kun en gang inde hos Svend i forbindelse med det her "projekt".
Jeg kendte ham dog fra tidligere. Min søster var i barnløshedsbehandling hos ham på Herlev. Han har praktiseret privat ude på Østerbro. Der fik jeg tid hos ham, da jeg gerne ville udreddes for PCO. Det blev jeg, og jeg var hos ham et par gange. Jeg var ikke overvægtig, så der var ikke så meget at gøre - andet end at jeg blev opfordret til at spise efter GI.
I denne her omgang så jeg ham kun første gang, jeg var på klinikken. Vi talte om de blodprøvesvar jeg havde med fra egen læge samt mit ønske. Han mente, at jeg ville blive gravid inden årsskiftet.. (det var d. 17. november!!).
Han ville inden behandling lave en vandscanning for at se, om der var åbne ægledere. Han forslog en tid, men kunne se, at jeg var utålmodig. Så han scannede mig med det samme.
Da jeg 4-5 mdr forinden var begyndt at leve meget efter GI, så var jeg begyndt at menstruere. Meget uregelmæssigt - men med mindre uger i mellem hver gang.
Svend kunne ved vandscanningen se, at jeg ville få en menstruation 14 dage efter..ca!! Godt set, tænkte jeg. Han fik ret. Det var den første menstruation, som kom præcis 28 dage efter den sidste. Det har jeg ALDRIG oplevet før!
Jeg skulle kontakte klinikken, når den kom. Der mødte jeg en ny læge. Han gav mig hormon, og så kender vi jo resten af historien med mine to små lykkeæg.
Det krævede en del besøg op til inseminering for at tjekke ægstørrelser. Da jeg først var gravid var en tryghedsscanning obligatorisk (altså det offentlige betaler jo det hele). Da der var twins, så fik jeg en til scanning i 10. uge. Fik derudover en akut scanning efter 10. uge, da jeg havde blødt.
Næste møde med klinikken bliver, når jeg skal aflevere et billede af børnene, som de skal hænge op på babytavlen. 
Min tvillingesøster som har børn på 6 og 2½ år har gået oppe hos ham i løbet af året for at få styr på sin pco. Så han klarer lidt af hvert på sin klinik.