Dato for kejsersnit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Vial

Maria. skriver:

Hvor bli'r det spændende..

D. 29 august er da en fin dag at have fødselsdag på!

Jahh, det er så spændende.. meeen det er nu den 20. august  (Havde da aldrig klaret at skulle vente yderligere 9 dage.. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Ja, det er skøøønt med datoen, som også er mine forældres bryllupsdag. De skal begge med derind, så de får noget af en bryllupsdag

Samtidig så er jeg også hamrende utålmodig..

det må de være ret tilfredse med tænk at få 2 dejlige børnebørn i bryllupsgave

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jamen, så er vi jo i samme båd!

Der er sgu bare ikke noget lyserødt over at være gravid.. måske, når man tænker tilbage, og ved at det hele gik rigtig godt, så bliver det lyserødt...

Mine to er også super aktive, men kan da nogle gange godt få lidt stress, hvis en af dem tager en lang lur..

Jeg har heldigvis fået mine små tricks til at vække hende, hvis jeg synes at hun sover for længe... Selvom det måske er dumt... men altså - jeg kan bare ikke have hvis der går alt for længe mellem at hun bevæger sig derinde... mmm...

Glad for at det snart er overstået.

Jeg håber jeg kan få taget fotograf billeder i næste uge eller næste uge igen For jeg er bare helt rund og har kun taget de dersens omkring 6 kg på og er uden strækmærker. Så det ville være skønt at blive fotograferet nu  

Anmeld

31. juli 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg har heldigvis fået mine små tricks til at vække hende, hvis jeg synes at hun sover for længe... Selvom det måske er dumt... men altså - jeg kan bare ikke have hvis der går alt for længe mellem at hun bevæger sig derinde... mmm...

Glad for at det snart er overstået.

Jeg håber jeg kan få taget fotograf billeder i næste uge eller næste uge igen For jeg er bare helt rund og har kun taget de dersens omkring 6 kg på og er uden strækmærker. Så det ville være skønt at blive fotograferet nu  

Jeg kan drikke iskolde væsker, spise sødt osv. De snork-sover. Hvis jeg derimod begynder at synge deres godnatsang, så bliver der liv og glade dage (tror, at de prøver at flygte.. haha).

Flot med 6 kilo og ingen strækmærker! Jeg har nu taget 13 kilo på.. Indtil 28. uge havde jeg kun taget 3 kilo på, så der sker så meget nu. Jeg har til min store gru fået øje på 3 strækmærker af ca. 2-3 cm længde lige omkring min navle..  Det er SÅ snyd. Ingen i min familie har fået den slags før. Min mor siger, at hun fik lidt, da hun også ventede tvillinger.. dem har jeg dog aldrig set.

Anmeld

31. juli 2010

Maria.

KaMa skriver:

Jahh, det er så spændende.. meeen det er nu den 20. august  (Havde da aldrig klaret at skulle vente yderligere 9 dage.. )

Haha.. Jeg må ha ramt den forkerte tast.. Det er selvfølgelig d. 20!!

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Gud hvor spændende!!!! Ejjj hvor er det vildt! Puha, jeg fik helt sommerfugle i maven nu

Og tillykke med at de bare har det så godt- så godt derinde!

Knus og kram

Anmeld

31. juli 2010

Vial

Rosa skriver:

Gud hvor spændende!!!! Ejjj hvor er det vildt! Puha, jeg fik helt sommerfugle i maven nu

Og tillykke med at de bare har det så godt- så godt derinde!

Knus og kram

Tak

Ja, det er bare for vildt. Aner jo ikke helt, hvad jeg går ind til. Jeg ved bare at om 3 uger sidder jeg med to lyserøde rosiner, som vil betyde alt for mig...

Og så tænker jeg også, at jeg nok tjekker ud af virkeligheden for en stund.. hehe.

Håber, at alt går godt hos jer.

Knus fra mig

Anmeld

31. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Det kunne godt nok være cool, at I lige kunne slå så mange fluer med et smæk og få vist hende frem den 14. august

På en måde giver jeg dig ret. Tiden er fløjet af sted - føler også at jeg lige testede positiv. Samtidig så føler jeg, at det var en hel anden tid.

Jeg var så skidt de første 3 mdr og fra uge 14 blev jeg sygemeldt pga gigt i ryggen blusede op (nok pga blødgøring af sener, led osv). Derefter var der alt det der med at de kunne komme før tid, dårlige vækstscanninger og for lidt fostervand. Synes at jeg har holdt vejret fra scanning til scanning, som har været hver 2. uge.

Derudover så bor jeg jo alene, og når man har gået hjemme siden marts - og meget af tiden har været i aflastning, så er tiden sgu laaang og uvirkelig.

Kan sagtens forstå, at tiden må have været lang og hård for dig ind i mellem.

Synes dog det er helt fantastisk du har klaret dig så flot igennem de hårde tider som du har. Du virker som en rigtig stærk person og er ikke i tvivl om du bliver helt fantastisk mor for de to guldklumper

Anmeld

31. juli 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Kan sagtens forstå, at tiden må have været lang og hård for dig ind i mellem.

Synes dog det er helt fantastisk du har klaret dig så flot igennem de hårde tider som du har. Du virker som en rigtig stærk person og er ikke i tvivl om du bliver helt fantastisk mor for de to guldklumper

Tak - håber du får ret.

Jeg har i hvert fald brugt noget af tiden hjemme på at gennemtænke og arrangere en "babyfabrik", så hverdagen kan køre lidt på skinner. Min sundhedsplejerske var forbi for at hilse på mig for et par uger siden. Hun var meget imponeret over, hvor gennemtænkt alt var.. haha (kunne jo så afsløre, at jeg ikke havde andet at gå op i).

Derudover så har jeg bare ALT ALT for meget tøj.. haha.

Anmeld

31. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Tak - håber du får ret.

Jeg har i hvert fald brugt noget af tiden hjemme på at gennemtænke og arrangere en "babyfabrik", så hverdagen kan køre lidt på skinner. Min sundhedsplejerske var forbi for at hilse på mig for et par uger siden. Hun var meget imponeret over, hvor gennemtænkt alt var.. haha (kunne jo så afsløre, at jeg ikke havde andet at gå op i).

Derudover så har jeg bare ALT ALT for meget tøj.. haha.

Sikke skønt, at få ros af sundhedsplejersken

Hvad angår alt for meget tøj, så tror jeg vi er rigtig mange både nuværende og kommende mødre, der kun kan nikke genkende til det med at have AAAAALT for meget tøj

Tror vi er nødt til at lave daglige modeshows herhjemme, hvis hun skal nå at have det hele på inden hun vokser ud af det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.