Dato for kejsersnit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

MM1987

Hvor er det dejligt at høre...

Synes godt nok der er har været mange bump på vejen, og det til tider har virket håbløst du skulle kunne gå så langt - men nu er du/I så langt, og alt tyder på de får lov til at så færdigbagte som tvillinger kan blive...

SKØNT....

TILLYKKE med fødselsdagen d.20. august til Viola og Alvin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

MORJESPERSEN

KaMa skriver:

I dag var jeg på Riget, så jeg vil lige komme med en update.

Mod alle forventninger, så er jeg stadig godt og grundig gravid. Intet tyder på, at fødslen er ved at gå i gang. Jeg er helt lukket, minimalt med plukkeveer, og laaang livmoderhals.

Børnene har det super godt derinde. Viola har stadig lige i underkanten af fostervand, men nok til at klare sig. Hun hikker konstant, så det er tydeligt, at hun får sig et par drinks tit og ofte. Dejlig betryggende.

Vækstmæssigt ligger Viola på 21 % under gennemsnittet. Hun er skønnet til at veje 2020 gram (Hun er dog skudt lige i underkanten - scanningsdamen er sikker på, at hun reelt er større. Det var bare svært at få de rigtige mål på hende).

Alvin liger 10,6 % under gennemsnittet og er skønnet til 2285 gram.

De har begge nogle ordentlige parykker kunne man se på scanningen igen i dag. En masse "søgræs" flød rundt omkring deres hoveder..

Det vildeste var dog, at jeg fik tid til planlagt kejsersnit:

20. august 2010

får Alvin og Viola fødselsdag. Det er om præcis 3 uger, og tiden går nærmest baglæns.. Til den tid er de 37+6.

Som nævnt er der minimal risiko for, at de kommer før den tid. Jeg har desværre ikke kunne vælge en vaginal fødsel, da Viola ligger nederst og har skruet sin numse plus et par korslagte ben helt ned i mit bækken.

17dage tilbage og så står du med to dejlige babyer i dine arme, VILDT

Kan godt forstå du glæder og syndes det er meget snart... nu er det med at nyde den sidste tid inden man aldrig mere bliver den samme person.... om 17 dage vil du være mor for altid

Anmeld

3. august 2010

Vial

MORJESPERSEN skriver:

17dage tilbage og så står du med to dejlige babyer i dine arme, VILDT

Kan godt forstå du glæder og syndes det er meget snart... nu er det med at nyde den sidste tid inden man aldrig mere bliver den samme person.... om 17 dage vil du være mor for altid

Ja, det er godt nok vildt.. Jeg kan slet ikke forholde mig til det. Har jo aldrig prøvet at blive mor før. Så det er bare en hel ny verden der åbner sig.

En ting er dog sikkert. Jeg glæder mig til at få min krop tilbage. Jeg er godt nok blevet besværet nu her i 36. uge...

Anmeld

4. august 2010

centrifugali

Jubiii hvor jeg glæder mig til at se min nye niece og nevø!!!

Din barselgave er pakket og klar  Har også modtaget dit kort som jeg var nødt til at bestille online, da det ikke var til at opdrive et tvillingekort i de alm. butikker...

Og tro mig tiden vil gå ALT for stærkt og pludselig har du dine to små guldklumper i dine arme

Kys fra din lil`søs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.