Dato for kejsersnit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Med termin 9. aug, så tror jeg, at du alligevel har poppet, når jeg skal ind til mit pks. Det håber jeg i hvert fald for dig..

Du må også have rigtig meget held og lykke med fødslen. Det er sgu vildt, at vores liv bare ændrer sig for good i august. Tænk, at vi endelig nåede så langt..

Puha, håber da også hun vil melde sin ankomst inden. Min mor holder 50 års fødselsdag for hele familien (kommer folk fra både Jylland, Norge og Bornholm) d. 14 aug.

Så ville rigtig gerne kunne vise hende frem der

Ja, det er vildt at tænke tilbage til den dag, hvor de to gyldne streger var der. Når jeg tænker tilbage på den aften, så synes jeg bare tiden er fløjet af sted og er stolt af være der hvor vi er i dag og glæder mig så meget til det nye liv og rollen som mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Lone Jakobsen

hvor er det vildt med sådan en dato. det må altså være en helt fantastisk følelse

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Puha, håber da også hun vil melde sin ankomst inden. Min mor holder 50 års fødselsdag for hele familien (kommer folk fra både Jylland, Norge og Bornholm) d. 14 aug.

Så ville rigtig gerne kunne vise hende frem der

Ja, det er vildt at tænke tilbage til den dag, hvor de to gyldne streger var der. Når jeg tænker tilbage på den aften, så synes jeg bare tiden er fløjet af sted og er stolt af være der hvor vi er i dag og glæder mig så meget til det nye liv og rollen som mor

Det kunne godt nok være cool, at I lige kunne slå så mange fluer med et smæk og få vist hende frem den 14. august

På en måde giver jeg dig ret. Tiden er fløjet af sted - føler også at jeg lige testede positiv. Samtidig så føler jeg, at det var en hel anden tid.

Jeg var så skidt de første 3 mdr og fra uge 14 blev jeg sygemeldt pga gigt i ryggen blusede op (nok pga blødgøring af sener, led osv). Derefter var der alt det der med at de kunne komme før tid, dårlige vækstscanninger og for lidt fostervand. Synes at jeg har holdt vejret fra scanning til scanning, som har været hver 2. uge.

Derudover så bor jeg jo alene, og når man har gået hjemme siden marts - og meget af tiden har været i aflastning, så er tiden sgu laaang og uvirkelig.

Anmeld

30. juli 2010

Vial

nutche skriver:

hvor er det vildt med sådan en dato. det må altså være en helt fantastisk følelse

Ja, det er skøøønt med datoen, som også er mine forældres bryllupsdag. De skal begge med derind, så de får noget af en bryllupsdag

Samtidig så er jeg også hamrende utålmodig..

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

Hvor er det vildt. Kan tydeligt huske, da du lige var blevet gravid!

K.h. Linda

Anmeld

30. juli 2010

Tina2

Naiiii, hvor spændende!!! Og synes da det er nogle fine str de har nu:-)

Jamen så føder du jo den dag jeg sidder på Bornholm til bryllup, min lillebror skal giftes :-) Glæder mig til at se billeder af de to skønne, når de kommer ud:-)

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Tina2 skriver:

Naiiii, hvor spændende!!! Og synes da det er nogle fine str de har nu:-)

Jamen så føder du jo den dag jeg sidder på Bornholm til bryllup, min lillebror skal giftes :-) Glæder mig til at se billeder af de to skønne, når de kommer ud:-)

Det er en god dato at blive gift på.. Det er nemlig mine forældres bryllupsdag. De havde nok ikke regnet med, at deres 33. års dag skulle fejres på Riget, hvor min mor er med til KS, og min far sidder ude på gangen og venter på resultatet.. haha.

Han har dog siddet der før. Min mor fik jo også tvillinger ved KS for 32½ år siden..

Så ringen er sluttet

Anmeld

30. juli 2010

Tina2

KaMa skriver:

Det er en god dato at blive gift på.. Det er nemlig mine forældres bryllupsdag. De havde nok ikke regnet med, at deres 33. års dag skulle fejres på Riget, hvor min mor er med til KS, og min far sidder ude på gangen og venter på resultatet.. haha.

Han har dog siddet der før. Min mor fik jo også tvillinger ved KS for 32½ år siden..

Så ringen er sluttet

Hvor dejligt det lige bliver samme dato :-) Må være spændende for din mor at sku' med, er hun den eneste du skal have med så?

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Tina2 skriver:

Hvor dejligt det lige bliver samme dato :-) Må være spændende for din mor at sku' med, er hun den eneste du skal have med så?

Der må kun komme én person med ind til kejsersnittet. På opvågning må der også kun være en pårørende (min mor) og så børnene.

Efter lidt tid så kommer vi op på afdelingen, der skal jeg straks i gang med amning, for at få sat gang i det. Der vil min far også være der. Min mor skal medindlægges. Hun skal hjælpe mig med børnene, da jeg jo er nyopereret. Vi får enestue.

Min far tager nok hjem, når han har hørt lidt om forløbet og hilst på sine børnebørn.. evt. skiftet et par bleer..haha.

Min tvllingesøster var ellers også i spil længe. Havde det været en vaginal fødsel, så havde min mor og søster skulle være med inde på stuen. Jeg kan bare ikke se, hvad min søsters rolle skal være i det her, når det er så begrænset med pårørende, og jeg skal have amning op at køre hurtigst muligt.

Anmeld

31. juli 2010

Tina2

KaMa skriver:

Der må kun komme én person med ind til kejsersnittet. På opvågning må der også kun være en pårørende (min mor) og så børnene.

Efter lidt tid så kommer vi op på afdelingen, der skal jeg straks i gang med amning, for at få sat gang i det. Der vil min far også være der. Min mor skal medindlægges. Hun skal hjælpe mig med børnene, da jeg jo er nyopereret. Vi får enestue.

Min far tager nok hjem, når han har hørt lidt om forløbet og hilst på sine børnebørn.. evt. skiftet et par bleer..haha.

Min tvllingesøster var ellers også i spil længe. Havde det været en vaginal fødsel, så havde min mor og søster skulle være med inde på stuen. Jeg kan bare ikke se, hvad min søsters rolle skal være i det her, når det er så begrænset med pårørende, og jeg skal have amning op at køre hurtigst muligt.

Nej, det lyder da også fint det bare er din mor :-)

Jeg skal føde hjemme denne gang, og flere har spurgt hvorfor vi ikke ville ha' en hjælper der også, altså udover min mand og så JM... Men det har jeg slet ikke lyst til, har kun lyst til min mand skal være der :-)

Sidste gang, som var 2. gang var min veninde med, som er uddannet doula og læser til JM. Og det var hun fordi hun havde hjulpet mig meget gennem graviditeten pga jeg havde det rigtig dårligt med tanken om at skulle føde igen, da min 1. fødsel ikke var særlig sjov.... Så det var rigtig fedt at ha' hende med.....

Denne gang føler jeg mig dog helt tryg og kender de to JM jeg har rigtig godt. De andre gange har jeg født i Aalborg ved JM jeg ikke kendte, men har valgt dem fra og valgt nogle andre denne gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.