Heidi B skriver:
Tillykke med datoen...
Jeg synes det var lidt underligt at få det af vide og kunne ikke forholde mig til det.... Og synes også dagen er underlig, men resultatet er jo skønt...
Jeppe var født med indadvendte fødder, hvis Viola har det samme, må du endelig skrive hvis du har spørgsmål.... Vi var ikke forberedte på det før han kom ud. Idag er der ingenting...
Håber at få lov at se dem en dag!!
Heidi med Jeppe og Mikkel 300806
Ja, det er mærkeligt at vide, hvornår man bliver mor. Der er jo selvfølgelig en chance for, at de snyder og kommer lidt før, og selv vil vælge deres fødselsdag.
Jeg regner ikke med, at der skulle være noget med Violas fødder. Min tvillingesøster lå på samme måde i tdernes morgen, og ved sidste scanning for 16 dage siden, der lå benene udstrakte. Blev Jeppe født med det fordi, at han havde ligget med dem over kors?
Min mor bekymrede sig lidt over, hvordan Viola lå sidst, da hun tænkte, at det ville kunne udløse et bækken-korset. Så det er da dejligt, at hun ændrer stilling en gang i mellem.
Nu må vi se, hvordan det ser ud, når de kommer ud. De kan jo godt være lidt "sammefoldede", når du har skulle dele en 1-værelses. 
Anmeld