Dato for kejsersnit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Heidi B

Tillykke med datoen...

Jeg synes det var lidt underligt at få det af vide og kunne ikke forholde mig til det.... Og synes også dagen er underlig, men resultatet er jo skønt...

Jeppe var født med indadvendte fødder, hvis Viola har det samme, må du endelig skrive hvis du har spørgsmål.... Vi var ikke forberedte på det før han kom ud. Idag er der ingenting...

Håber at få lov at se dem en dag!!

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det syns jeg da bare lyder super positivt

Min venindes tvillinger var fuldborne og vejede omkring 2200 gram. Jeg mindes ikke at der var nogen der rynkede på næsen af det

Skønt at du har fået ro på og ikke er ved at føde før tid og at de kan få lov til at komme ud på en nogenlunde stille og fredelig måde, hvis ks kan være det Altså i hvertfald væsentligt mere end aks.

SKØNT og tillykke. og Ihhh hvor jeg glæder mig til at se dine pomfritter

Anmeld

30. juli 2010

Becks

Jamen sødeste Karina, det er jo ligeom snart 

Wow hvor er tiden gået stærkt - Altså det synes du nok ikke, men du er jo lige blevet gravid haha..

Det bliver sgu spændende og følge med i dine pomfritters liv her over cyber space 

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

Hvor må det være underligt at vide hvornår præcist de kommer... (selvom jeg godt gad vide at min kommer om tre uger! )

Men skønt alt ser fint ud (til en afveksling...)

Anmeld

30. juli 2010

maria_wlt

Kæmpe stort tillykke med datoen  

Husker selv hvordan det var at få datoen.. FANTASTISK...Endelig skal jeg møde ham tænkte vi 

Jeg forstår godt at du tænker over det med vægten, men jeg TROT PÅ DET.. Ingen problemer der 

Anmeld

30. juli 2010

Englebisse

Uha hvor spændende Det må være vildt mærkeligt at få en dato på hvornår man får sine børn af se, men super dejligt også. Du får også et tillykke herfra

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Mettemus skriver:

Tillykke med at du har holdt på dem så længe, indimellem har der da været lige rigeligt med drama omkring de to små guldklumper?

Og hvor vildt at kende fødselsdagen - så kan nedtællingen jo for alvor gå i gang. Er du klar til deres ankomst?

JA!! Jeg er SÅ klar.

Har købt alt, hvad der skal bruges. Det eneste som jeg umiddelbart mangler er at sy nogle ekstra sommerfugle på insektnettet. Er gået lidt i stå i filt/net projektet..

Så mangler jeg ammebh'er, men tør ikke købe nogle endnu, da jeg ikke aner, hvor store madkasserne bliver (er bange for at de vil eksplodere og sende Dolly P til tælling).

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Iiiih hvor skønt du nu for alvor kan begynde den endelige nedtælling.

Er ikke i tvivl om de sidste tre uger kommer til at flyve af sted, når først du sidder i den anden ende med de to vidunder

Har selv termin d. 9 august og her er der hellere ikke det mindste tegn på, at der skulle være en fødsel i sigte, så er spændt på at få en update i næste uge, hvor jeg skal til fødselslæge. Var til jormoder i starten af ugen og hun skønnede vores "lille" pige til 3.500 g. så vægtmæssigt er hun i hvert fald klar (hvilket hendes mor og far også er).

Men hvem ved,  måske vi ses ude på Riget d. 20

Sender i hvert fald masser af og varme tanker, samt  alt jeg har, for at du får en god fødsel/kejsersnit.

Med termin 9. aug, så tror jeg, at du alligevel har poppet, når jeg skal ind til mit pks. Det håber jeg i hvert fald for dig..

Du må også have rigtig meget held og lykke med fødslen. Det er sgu vildt, at vores liv bare ændrer sig for good i august. Tænk, at vi endelig nåede så langt..

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Heidi B skriver:

Tillykke med datoen...

Jeg synes det var lidt underligt at få det af vide og kunne ikke forholde mig til det.... Og synes også dagen er underlig, men resultatet er jo skønt...

Jeppe var født med indadvendte fødder, hvis Viola har det samme, må du endelig skrive hvis du har spørgsmål.... Vi var ikke forberedte på det før han kom ud. Idag er der ingenting...

Håber at få lov at se dem en dag!!

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Ja, det er mærkeligt at vide, hvornår man bliver mor. Der er jo selvfølgelig en chance for, at de snyder og kommer lidt før, og selv vil vælge deres fødselsdag.

Jeg regner ikke med, at der skulle være noget med Violas fødder. Min tvillingesøster lå på samme måde i tdernes morgen, og ved sidste scanning  for 16 dage siden, der lå benene udstrakte. Blev Jeppe født med det fordi, at han havde ligget med dem over kors?

Min mor bekymrede sig lidt over, hvordan Viola lå sidst, da hun tænkte, at det ville kunne udløse et bækken-korset. Så det er da dejligt, at hun ændrer stilling en gang i mellem.

Nu må vi se, hvordan det ser ud, når de kommer ud. De kan jo godt være lidt "sammefoldede", når du har skulle dele en 1-værelses.

Anmeld

30. juli 2010

Vial

Zafir skriver:

Det syns jeg da bare lyder super positivt

Min venindes tvillinger var fuldborne og vejede omkring 2200 gram. Jeg mindes ikke at der var nogen der rynkede på næsen af det

Skønt at du har fået ro på og ikke er ved at føde før tid og at de kan få lov til at komme ud på en nogenlunde stille og fredelig måde, hvis ks kan være det Altså i hvertfald væsentligt mere end aks.

SKØNT og tillykke. og Ihhh hvor jeg glæder mig til at se dine pomfritter

Ja, det giver en ro at vide, at det kritiske tidspunkt er overstået.

Tror, at det bliver ret udramatisk med KS. Jeg er ret fortrolig med operationsstuer og opsprætning af mave.... Der er kun to ting, der kan presse mig lidt: For lang ventetid pga af akutte indgreb - evt aflysning.. arrghh. Og så er jeg nervøs for den der rygmarvsbedøvelse..av av av.

Jeg ved ikke, hvordan du har det, men hos mig, er der en ny lille ting, der har meldt sig de sidste uger. Nu kan jeg blive helt bange for at miste en af dem - eller begge. Nu er jeg så tæt på målet, og tanken om at miste så sent er simpelthen så tragisk. Min jordemoder siger, at det er meget normalt. Det er jo ikke sådan, at jeg ligger og græder over det, men en lille snigende angst kommer en gang i mellem. Man vil åbenbart altid have lidt bekymring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.