I dag var jeg på Riget, så jeg vil lige komme med en update.
Mod alle forventninger, så er jeg stadig godt og grundig gravid. Intet tyder på, at fødslen er ved at gå i gang. Jeg er helt lukket, minimalt med plukkeveer, og laaang livmoderhals.
Børnene har det super godt derinde. Viola har stadig lige i underkanten af fostervand, men nok til at klare sig. Hun hikker konstant, så det er tydeligt, at hun får sig et par drinks tit og ofte. Dejlig betryggende.
Vækstmæssigt ligger Viola på 21 % under gennemsnittet. Hun er skønnet til at veje 2020 gram (Hun er dog skudt lige i underkanten - scanningsdamen er sikker på, at hun reelt er større. Det var bare svært at få de rigtige mål på hende).
Alvin liger 10,6 % under gennemsnittet og er skønnet til 2285 gram.
De har begge nogle ordentlige parykker kunne man se på scanningen igen i dag. En masse "søgræs" flød rundt omkring deres hoveder..
Det vildeste var dog, at jeg fik tid til planlagt kejsersnit:
20. august 2010
får Alvin og Viola fødselsdag. Det er om præcis 3 uger, og tiden går nærmest baglæns.. Til den tid er de 37+6.
Som nævnt er der minimal risiko for, at de kommer før den tid. Jeg har desværre ikke kunne vælge en vaginal fødsel, da Viola ligger nederst og har skruet sin numse plus et par korslagte ben helt ned i mit bækken.
Anmeld