Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

noa pigen

Ps er på ingen måde slaskede og se på og fødte for ca 4 mdr siden, så ingen panik på den konto.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Maalene

Karo skriver:

Det er helt sikkert min motivation

Jeg skal nemmelig giftes d. 4/6-2011 og der SKAL jeg bare være i form igen.

Uhh, hvor spændende  

Håber I får den mest VIDUNDERLIGE dag

Anmeld

10. august 2010

Maalene

oerbaek skriver:

Man behøver bestemt ikke og ligne sin mor aht. graviditeter. min mor har fået 4 børn og har taget omkring 15-20 kg på hver gang og jeg har selv fået 2 børn og har taget 5-8 kg på hver gang så der er altså stor forskel.

Det var rigtig dejligt at høre... Pyhh... Hehe...

Ingen tvivl om jeg elsker min mor højere end noget andet - men behøver nu ikke tage 30 kilo på ligesom hende - kan saaaagtens nøjes med det halve  

Anmeld

10. august 2010

Maalene

puttecolle skriver:

jeg tro du nok skal blive en smuk brud

Hvor er du sød - tuuusind tak

Og SKØNT profilbillede du har

Anmeld

10. august 2010

Maalene

Omerovic skriver:

Hej

Min mand friede til mig, i januar 2010, vi blev enige om at brylluppet skulle være i januar 2011, pga min mands familie skulle her til dk fra bosnien. Samtidlig prøvede vi på at blive gravid, da jeg troede der ville gå tid inden, men allerede første marts fandt vi ud af at jeg var gravid. Da jeg havde været gravid i tre måneder ca. blev vi enige om at vi ville gifte os, igen barnet kom til verden. derfor tog vi den aller tætteste familie og invitert til have bryllup. (glædens dag)

Men vi er begge enige om at den storte fest stadig skal være i januar.

det jeg endelig vil med det her indlæg er, at i kan jo blive gift borgerlig, sådan så I er gift når vidundert kommer, også når du har født kan I holde det store med kirke osv. hvis det er det i vil selvfølgelig

knuss

Sikke en dejlig historie

Hvornår er du så sat til?

Ja, er bare bange for, at hvis vi blev gift på rådhuset først, så vil det måske være nok for min kæreste - og så er det bare mig som må gå med drømmen om kirkebryllup i drømmene - men det ved man jo selvfølgelig ikke

Anmeld

10. august 2010

Maalene

Heise skriver:

jeg er nok ikke den rigtige til at svare, men gør det alligevel

vi har fået 4 børn, men er ikke gift - blir vi nok heller ikke.... har vi lissom ikke behov for....

men jeg kan da berolige dig med at jeg hverken er fed eller slasket efter de 4 graviditeter - alt sidder stadig hvor det hører hjemme - hihi

heise

Haha - du var den HELT rigtige til at svare... Hehe...

Dejligt at høre, at det er muligt - selv efter 4 børn - at få (så godt som) sin gamle krop tilbage

Anmeld

10. august 2010

Maalene

Maja84 skriver:

tak og håber i finder vejen for jer kan jo være der pludsleig kommer en spire i vejen" for jer også man kan jo aldrig vide hvad der sker

Ja, det ved man jo aldrig - kan være lykken spiller en et puds, når man mindst venter det

Anmeld

10. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Selvfølgelig har jeg ret hihi..Du spilder det slet ikke en tanke den dag. Du vil stråle og hvad 5 kg betyder igenting du er lykkens gudinde den dag.

Og din kæreste elsker dig no matter what. Han er jo vild med selvom når du vågner om morgen og smiler til ham med uglede hår og natånde der er han jo stadig helt pjattet med dig..

Så blæs på om der måske er 5 kg mere og har du en fin mave den dag i skal giftes så findes der altså nogen rigtig smukke kjoler..

Vi glæder os rigtig meget, der er meget og se til og planlægning..

Har heldigvis en dejlig familie som hjælper og min søster er blomster dekoratør så hun står for blomsterne og min brudebuket- blir en syet flot rose, lidt specielt man ser det ikke så meget mere..Men glæder mig så meget..

Og Marius blir så fin i min gamle dåbskjole som min mor har syet af hendes gamle brudekjole..Det bliver så stor dag i vores liv, er stadig ikke helt gået op for mig.

Og husk nu på du bliver smuk som en gudinde den dag uanser ekstra kilo eller ej..

Held og lykke med jeres projekter..

Har du brug for lidt moralsk støtte så må du skrive til mig..

Knus Mette

Ihh... Hvor er du sød

Bliver helt varm i kinderne - ved jo godt inderst inde du har ret - ens kæreste elsker jo en som man er til trods for nogle ekstra kilo, et par strækmærker og hvad man ellers kan have af småskavanker... Hehe...

Tror måske bare jeg vil være sikker på jeg får et bryllup - sæt han aldrig frier til mig... Uhh... Kan godt høre, at det lyder langt ude

Ej, hvor er det sjovt, at han skal døbes i din mors brudekjole - min mor syede også sin brudekjole om, som både min søster og jeg, mine kusiner og min nevø er blevet døbt i - synes det er helt fantastisk

Kan godt være jeg lige pludselig skriver til dig... Hehe... Du virker ihvertfald utrolig sød og helt nede på jorden - også er du god til lige at få tingene formuleret rigtigt

Anmeld

11. august 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Hvor er du sød - tuuusind tak

Og SKØNT profilbillede du har

mange tak skal du ha.... er også glad for det fik lavet nogle gode billeder

Anmeld

11. august 2010

Omerovic

Maalene skriver:

Sikke en dejlig historie

Hvornår er du så sat til?

Ja, er bare bange for, at hvis vi blev gift på rådhuset først, så vil det måske være nok for min kæreste - og så er det bare mig som må gå med drømmen om kirkebryllup i drømmene - men det ved man jo selvfølgelig ikke

Jeg er sat til den 28 oktober

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men så må han ofre sig lidt for din drøm det er jo dig der ligger krop til det hele hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.