noa pigen skriver:
Selvfølgelig har jeg ret hihi
..Du spilder det slet ikke en tanke den dag. Du vil stråle og hvad 5 kg betyder igenting du er lykkens gudinde den dag.
Og din kæreste elsker dig no matter what. Han er jo vild med selvom når du vågner om morgen og smiler til ham med uglede hår og natånde der er han jo stadig helt pjattet med dig..
Så blæs på om der måske er 5 kg mere og har du en fin mave den dag i skal giftes så findes der altså nogen rigtig smukke kjoler..
Vi glæder os rigtig meget, der er meget og se til og planlægning..
Har heldigvis en dejlig familie som hjælper og min søster er blomster dekoratør så hun står for blomsterne og min brudebuket- blir en syet flot rose, lidt specielt man ser det ikke så meget mere..Men glæder mig så meget..
Og Marius blir så fin i min gamle dåbskjole som min mor har syet af hendes gamle brudekjole..Det bliver så stor dag i vores liv, er stadig ikke helt gået op for mig.
Og husk nu på du bliver smuk som en gudinde den dag uanser ekstra kilo eller ej..
Held og lykke med jeres projekter..
Har du brug for lidt moralsk støtte så må du skrive til mig..
Knus Mette
Ihh... Hvor er du sød 
Bliver helt varm i kinderne - ved jo godt inderst inde du har ret - ens kæreste elsker jo en som man er til trods for nogle ekstra kilo, et par strækmærker og hvad man ellers kan have af småskavanker... Hehe...
Tror måske bare jeg vil være sikker på jeg får et bryllup - sæt han aldrig frier til mig... Uhh... Kan godt høre, at det lyder langt ude 
Ej, hvor er det sjovt, at han skal døbes i din mors brudekjole - min mor syede også sin brudekjole om, som både min søster og jeg, mine kusiner og min nevø er blevet døbt i - synes det er helt fantastisk 
Kan godt være jeg lige pludselig skriver til dig... Hehe... Du virker ihvertfald utrolig sød og helt nede på jorden - også er du god til lige at få tingene formuleret rigtigt