Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Maalene

puttecolle skriver:

mange tak skal du ha.... er også glad for det fik lavet nogle gode billeder

Kan jeg virkelig godt forstå - de er brand lækre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Maalene

Omerovic skriver:

Jeg er sat til den 28 oktober

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men så må han ofre sig lidt for din drøm det er jo dig der ligger krop til det hele hehe

Ej, hvor fantastisk - og kan se I skal have en lille prins - STOOOOOORT tillykke

Ved I hvad han skal hedde så?

Jaaa, det er jo lige det... Men det er jo lidt et svært kompromis, for han kan jo nok ikke helt se det fra min side

Anmeld

12. august 2010

noa pigen

Ejj nu stopper du. Giv lige manden en chance han skal jo lige mande sig op til at fri til dig, det er jo dig han vil have og dele resten af livet sammen med dig, ekstra kilo, roterende fis i kasketten nogen gange men han elsker jo hele pakken af dig..

Nu skal du bare tage det helt roligt.

Han skal døbes i min gamle dåbskjole, fik lige syet 2 søde sløjfer på igår, har valgt i velour bånd, syntes at silkebånd er lidt traditionelt og må godt være lidt anderledes.. Er lavet i bomuld i broderi engraise eller hvordan det nu staves, men meget fin..

Har købt et sæt til han senere bukser med seler, vest og en t-shirt hvor man ruller ærmet op holder den i den lidt gamle hyggelige stil..Og så skal han da også lige ha en sød hat på..

Min stil er også lidt 20ér agtig..

Skriv hvis du går i panik eller brug for lidt opbakning..

Anmeld

12. august 2010

noa pigen

Ps når vi er blevet gift skal jeg sætte et billedet på af os..

Anmeld

13. august 2010

Mor til prinsessen :-)

hej...

Vi venter os en pige, og vi havde tænkt på at slå barnedåb og bryllup sammen til næste år.... :-)

Anmeld

13. august 2010

Omerovic

Maalene skriver:

Ej, hvor fantastisk - og kan se I skal have en lille prins - STOOOOOORT tillykke

Ved I hvad han skal hedde så?

Jaaa, det er jo lige det... Men det er jo lidt et svært kompromis, for han kan jo nok ikke helt se det fra min side

Ja det er bare lækkert Tjaa vi har snakket om nolge, men det er svært, da min mand jo kommer fra Bosnien og jeg selv fra Danmark, og vi vil gerne have begge at det kan sige på begge sprog, også ikke for religiøst fra nogle af siderne..

hmm ja selvfølgelig, så må du ovre bevise ham hehe. han har ingen ud vej.. du må have hvad du ønnsker i hvert fald noget af det,

Anmeld

13. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Ejj nu stopper du. Giv lige manden en chance han skal jo lige mande sig op til at fri til dig, det er jo dig han vil have og dele resten af livet sammen med dig, ekstra kilo, roterende fis i kasketten nogen gange men han elsker jo hele pakken af dig..

Nu skal du bare tage det helt roligt.

Han skal døbes i min gamle dåbskjole, fik lige syet 2 søde sløjfer på igår, har valgt i velour bånd, syntes at silkebånd er lidt traditionelt og må godt være lidt anderledes.. Er lavet i bomuld i broderi engraise eller hvordan det nu staves, men meget fin..

Har købt et sæt til han senere bukser med seler, vest og en t-shirt hvor man ruller ærmet op holder den i den lidt gamle hyggelige stil..Og så skal han da også lige ha en sød hat på..

Min stil er også lidt 20ér agtig..

Skriv hvis du går i panik eller brug for lidt opbakning..

Ej, hvor lyder det bare SÅ fint - han bliver da en rigtig lækkermås til sin barnedåb

Uhh... Glæder mig til at se billederne fra det

Så er beslutningen taget

Vi vil have en baby!
Jeg sagde, at jeg gerne ville smide 8 kg, inden (har smidt cirka 5) - er ikke tyk, men har et par ekstra kilo, så hvis jeg smider dem, vil jeg have det RIGTIG godt med mig selv inden, og så gør det mig ikke så meget at tage nogle kilo på

Uhh... Er SÅ spændt - de kilo skal bare af så hurtigt som muligt - hvilken motivation

Anmeld

13. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Ps når vi er blevet gift skal jeg sætte et billedet på af os..

Lyder bare RIGTIG godt

Anmeld

13. august 2010

Maalene

82TI skriver:

hej...

Vi venter os en pige, og vi havde tænkt på at slå barnedåb og bryllup sammen til næste år.... :-)

Kan jeg godt forstå - kanon idé

Anmeld

13. august 2010

Maalene

Omerovic skriver:

Ja det er bare lækkert Tjaa vi har snakket om nolge, men det er svært, da min mand jo kommer fra Bosnien og jeg selv fra Danmark, og vi vil gerne have begge at det kan sige på begge sprog, også ikke for religiøst fra nogle af siderne..

hmm ja selvfølgelig, så må du ovre bevise ham hehe. han har ingen ud vej.. du må have hvad du ønnsker i hvert fald noget af det,

Det kan jeg godt se - så bliver udvalget af navne jo væsentligt reduceret

Bliver VIRKELIG spændende for jer...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.