misslea skriver:
Hej 
Min mand og jeg blev gift for 2 år siden, altså inden vi havde baby på vej!!!
Jeg havde lidt de samme taker som dig.... blir jeg mon nogensinde "pæn" igen efter en graviditet....?? Vi blev gift, da jeg lige var fyldt 24 år, og det var det perfekte tidspunkt for os!!!
Nu her knap to år efter venter vi vores første barn, og vi synes, at det hele har været perfekt timet for os!!! 
Vi fik vores drømmebryllup og venter nu vores ønskebarn 
MEN... man kan sagtens være død-hamrende lækker til sit bryllup, selvom man har født et par børn!!! Min søster blev gift året før mig.... hun havde fået 2 børn på 3 år, og deres bryllup blev holdt, da hendes yngste var 8 måneder!!! HUn var SÅÅÅÅ smuk - ingen kunne se på hendes smækre krop, at der havde ligget to skønne unger i hendes mave 
Så jeg synes I skal overveje, hvornår div. begivenheder passer bedst i jeres liv... og så er det ikke så væsentligt, hvad der kommer først!!
Hos os, var det som sagt perfekt med at blive gift først og baby bagefter.... men det e rjo fuldstændig individuelt!!!
Er sikker på, at du bliver en SMUK brud, lige meget om du gar børn eller ej på bryllupsdagen 
Mange knus fra Lea
Det er lige præcis sådan alting skal forløbe ifølge mit eget hovede.. Men problemet er vidst lidt, at vi har købt hus og pengene til bryllup derfor ikke lige er der ifølge min kæreste, men ihhh... Behøver jo slet ikke et KÆMPE bryllup, bare lige den nærmeste familie og så selvfølgelig en flot hvid kjole - men tror ikke helt de mænd kan følge ens lillepigebryllupstanker... Hehe...