Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Ja, det er jo lige det - er ihvertfald meget opmærksom på, at jeg skal passe MEGET på, hvad der ryger ned, når jeg engang bliver gravid  

Har ikke et specielt højt stofskifte, skal være MEGET påpasselig med, hvad der ryger ned, men jeg kan godt holde det på et rimeligt niveau - så længe jeg ikke får nogle kage-flip

sådan som jeg har spist under den her graviditet så er det rart ikke at ha et lavt stofskifte for jeg kunne spise fløde kartofler og kylling hele dagen og hjemlavet chokoladekage med flødeskum og jordbær, selv kl.23 om aften har manden måtte lave det til mig men super lækkert og jeg har max kun taget 5kg på indtil videre :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Maalene

puttecolle skriver:

sådan som jeg har spist under den her graviditet så er det rart ikke at ha et lavt stofskifte for jeg kunne spise fløde kartofler og kylling hele dagen og hjemlavet chokoladekage med flødeskum og jordbær, selv kl.23 om aften har manden måtte lave det til mig men super lækkert og jeg har max kun taget 5kg på indtil videre :O)

Hold da helt op

Det ved jeg ihvertfald er umuligt for mig, hvis jeg spiste det, ville vægten uden tvivl hedde 30+, gid jeg var så heldig som dig

Anmeld

30. juli 2010

Maalene

misslea skriver:

Hej

Min mand og jeg blev gift for 2 år siden, altså inden vi havde baby på vej!!!

Jeg havde lidt de samme taker som dig.... blir jeg mon nogensinde "pæn" igen efter en graviditet....?? Vi blev gift, da jeg lige var fyldt 24 år, og det var det perfekte tidspunkt for os!!!

Nu her knap to år efter venter vi vores første barn, og vi synes, at det hele har været perfekt timet for os!!!

Vi fik vores drømmebryllup og venter nu vores ønskebarn

MEN... man kan sagtens være død-hamrende lækker til sit bryllup, selvom man har født et par børn!!! Min søster blev gift året før mig.... hun havde fået 2 børn på 3 år, og deres bryllup blev holdt, da hendes yngste var 8 måneder!!! HUn var SÅÅÅÅ smuk - ingen kunne se på hendes smækre krop, at der havde ligget to skønne unger i hendes mave

Så jeg synes I skal overveje, hvornår div. begivenheder passer bedst i jeres liv... og så er det ikke så væsentligt, hvad der kommer først!!

Hos os, var det som sagt perfekt med at blive gift først og baby bagefter.... men det e rjo fuldstændig individuelt!!!

Er sikker på, at du bliver en SMUK brud, lige meget om du gar børn eller ej på bryllupsdagen

Mange knus fra Lea

Eej, hvor lyder det bare helt fantastisk

Det er lige præcis sådan alting skal forløbe ifølge mit eget hovede.. Men problemet er vidst lidt, at vi har købt hus og pengene til bryllup derfor ikke lige er der ifølge min kæreste, men ihhh... Behøver jo slet ikke et KÆMPE bryllup, bare lige den nærmeste familie og så selvfølgelig en flot hvid kjole - men tror ikke helt de mænd kan følge ens lillepigebryllupstanker... Hehe...

Men tusind tak for dit søde svar 

Anmeld

30. juli 2010

Dictes mor

Jeg tog lidt over 15 kg på, og har nu tabt 17, så jeg er mindre end før, og er nu tæt på at være under de 60 men det er jo meget forskelligt, men hvorfor ikke bare blive gift nu?

Anmeld

30. juli 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Hold da helt op

Det ved jeg ihvertfald er umuligt for mig, hvis jeg spiste det, ville vægten uden tvivl hedde 30+, gid jeg var så heldig som dig

det kan være at du er heldig når du bliver gravid hvem ved :O)

Anmeld

30. juli 2010

Ansemusen

Hej piger

Jeg er VIRKELIG splittet... Både min kæreste og jeg er blevet enige om, at vi vil igang med og prøve om vi kan få en lille en - hvilket jeg synes er HELT fantastisk og kan slet ikke vente til den dag vi sidder med en lille en i vores arme

MEN, MEN, MEN...

Jeg har bare altid gerne ville giftes inden jeg får børn - er så bange for jeg tager 20 kg. på, får slaskemave og hængepatter - og bare vil føle mig så grim og utiltrækkende til vores bryllup - er bare så splittet, for ved med sikkerhed, at det bliver det mest fantastiske at få en lille en, men jeg kan bare ikke slippe den anden tanke...

Er der ikke please nogle derude, som kan fortælle at man slet ikke bliver så slasket, som jeg går og frygter?

Og ligeledes fortælle lidt om, hvilken rækkefølge I gjorde det i, og hvordan I har det med det i dag?

Tusind tak til alle jer dejlige piger

Det bliver ikke KUN fantastisk at have en lille, så jeg synes måske det lyder som om I skulle blive gift først, så du ikke risikerer at være ked af din krop til bryluppet oven i alle de andre ting man jo må opgive, når man bliver forældre! Så får i det dejlige lyserøde bryllup præcis som I ønsker det og så kan I få en bebs bagefter

Jeg tog 22 kilo på, har tabt det hele udntagen halvandet-to kilo allerede nu efteer 9 uger. MEN jeg er mere lasket og har strækmærker over hele maven, på hofter, lend og den ene arm (for some reason). Men de kan selvfølgelig ikke ses gennem en brudekjole

Anmeld

30. juli 2010

misslea

Maalene skriver:

Eej, hvor lyder det bare helt fantastisk

Det er lige præcis sådan alting skal forløbe ifølge mit eget hovede.. Men problemet er vidst lidt, at vi har købt hus og pengene til bryllup derfor ikke lige er der ifølge min kæreste, men ihhh... Behøver jo slet ikke et KÆMPE bryllup, bare lige den nærmeste familie og så selvfølgelig en flot hvid kjole - men tror ikke helt de mænd kan følge ens lillepigebryllupstanker... Hehe...

Men tusind tak for dit søde svar 

Lige gyldig hvad I vælger, så ønsker jeg det aller bedste for jer!!

Mange fra Lea

Anmeld

3. august 2010

Maalene

Dictes mor skriver:

Jeg tog lidt over 15 kg på, og har nu tabt 17, så jeg er mindre end før, og er nu tæt på at være under de 60 men det er jo meget forskelligt, men hvorfor ikke bare blive gift nu?

Det er godt nok flot klaret

Min kæreste mener ikke vi har penge til bryllup - men kræver altså ikke et kæmpe bryllup, har tilbudt et haveparty med en ordentlig grissebasse på menuen, men det koster jo også - men han skal jo også helst på knæ først - hihi

Men som jeg også har sagt til ham, så koster et barn altså også, alt udstyr, bleer og mad og ikke mindst barnedåb - det ryger da også lige en slat...

Men nu har jeg mandet mig op - har sagt til ham nu, at jeg gerne vil giftes først - ikke for at lægge press på ham til at fri - men ville bare være så ked af om 20 år og kigge på bryllupsbillederne, og så tænke tilbage på, man måske havde det rigtig skidt med sig selv den dag...

Børnene skal nok nå og komme, og jeg har det faktisk RIGTIG godt med min beslutning - og tak fordi du skrev og gav dig tid til at lytte

Anmeld

3. august 2010

Maalene

puttecolle skriver:

det kan være at du er heldig når du bliver gravid hvem ved :O)

Jaa, man kan kun håbe på, at ens stofskifte ændrer sig til det bedre - kunne jo være faaaantaaaastiiiiisk

Anmeld

3. august 2010

Maalene

misslea skriver:

Lige gyldig hvad I vælger, så ønsker jeg det aller bedste for jer!!

Mange fra Lea

Tusind tak - og alt det bedste ønskes I med den lille i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.