Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

noa pigen

Ejj hvor er det bare en fantastisk beslutning i har taget jer, tillykke tillykke og de sidste par kg har du da smidt i næste uge med den motivation.Hvor er det bare fantastisk og bare rolig din kæreste er altså også vild med dig selv når du taler i tlf med toilettet hihi..Så holder han dit hår og står klar med tandbørsten og et stort glas vand til dig..

Det bliver bare så fint det hele, glæder mig SÅ meget har lige hentede vores ringe idag..Har selv fået en lyseblå brillant for Marius og en hvid for Mikkel og mig den er så fin..

Det bliver så hyggeligt glæder mig så meget og nu er der kun ca en uges tid igen..Min fætter skal følge mig op i kirken og vi kommer begge 2 til og have kip klapper på håber orglet overdøver det der flip flop noget..Ved godt der er lidt anderledes men det passer bare så godt til kjolen prøvede alt tøjet igår, det bliver så romantisk..

Lover at sætte nogen billeder ind så du kan se det..

Mht til vægten så tog jeg 15 kg på og de er tabt nu, for et par mdr siden..Det går stærkt med at tabe dem igen så heller ingen panik på den konto

Glæder mig til og hører opdate og hvornår du har en lille spire i maven, glæd det bliver så fantastisk for jer og du mærker liv i maven og din kommende mand skal sidde og nusse dig på maven om aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Ejj hvor er det bare en fantastisk beslutning i har taget jer, tillykke tillykke og de sidste par kg har du da smidt i næste uge med den motivation.Hvor er det bare fantastisk og bare rolig din kæreste er altså også vild med dig selv når du taler i tlf med toilettet hihi..Så holder han dit hår og står klar med tandbørsten og et stort glas vand til dig..

Det bliver bare så fint det hele, glæder mig SÅ meget har lige hentede vores ringe idag..Har selv fået en lyseblå brillant for Marius og en hvid for Mikkel og mig den er så fin..

Det bliver så hyggeligt glæder mig så meget og nu er der kun ca en uges tid igen..Min fætter skal følge mig op i kirken og vi kommer begge 2 til og have kip klapper på håber orglet overdøver det der flip flop noget..Ved godt der er lidt anderledes men det passer bare så godt til kjolen prøvede alt tøjet igår, det bliver så romantisk..

Lover at sætte nogen billeder ind så du kan se det..

Mht til vægten så tog jeg 15 kg på og de er tabt nu, for et par mdr siden..Det går stærkt med at tabe dem igen så heller ingen panik på den konto

Glæder mig til og hører opdate og hvornår du har en lille spire i maven, glæd det bliver så fantastisk for jer og du mærker liv i maven og din kommende mand skal sidde og nusse dig på maven om aften..

Haha Hvor er du altså sød... Og tuuusiind taak

Jaaa, håber på de ryger hurtigt - er begyndt på håndbold igen - og med den form jeg er i, skal jeg da lige love for jeg får svedt nogle kilo ud - puhaa

Hehe... Ja, ved ikke hvad jeg har været så nervøs for - han er så god, hele vejen ud af døren hver morgen siger han: "jeg elsker dig, jeg elsker dig, jeg elsker ... osv"

Unødvendige bekymringer - og jeg kan ikke mindst takke DIG for at få åbnet mine øjne - TUUUSIND TAAAK

Ej, hvor lyder de ringe bare fantastisk flotte... Dem må du ENDELIG huske at få med på billederne - så vi andre kan se, hvad vi har og se frem til

Må man spørge hvorfor din fætter skal følge dig op ad gulvet?

Er sikker på han kommer til at blive den stolteste mand i hele universet den dag - lige bortset fra din mand selvfølgelig

Uhh, nu er jeg ENDNU mere spændt på at se kjolen - haha... Kan godt se det nok kunne være rart nok, hvis orglet overdøver dem, men ellers er det jo bare en del af hele stemningen og det hele - bliver da så MEGA fantastisk for jer

Glæder mig til billederne

Det lyder bare rigtig godt - kan jo håbe på at amningen lykkes, så der forhåbentlig også kan ryge nogle kilo der - men tror den dag bliver så stor - så 5 kg. fra eller til kan garanteret ikke ødelægge en af livets mest fantastiske dage

Glæder mig også RIGTIG meget til at kunne komme med en update - glæder mig til farmand skal synge sange for maven og det hele - eller... Haha... Ihvertfald til han skal nusse den

Anmeld

13. august 2010

noa pigen

Ejj hvor lyder han altså bare sød ham din kæreste, kan ikke forstå du har været så i tvivl..Han er jo fuldstændig pjattet med dig som du er, og tro mig selvom du måske tager 20 kg på når du er gravid, så ser han det slet ikke for du stråler når du er gravid..Det betyder ingenting du har jeres guldklump lige under dit hjerte.. 

Lyder godt nok hårdt med håndbolden du er sgu sej, har selv en rygrad som en regnorm hihi..Har på ingen måde dyrket nogen form for motion og syntes jeg har nok i Marius han holder mig fint beskæftiget hele dagen.. Men det er også bare så fantastisk du kan glæde dig så meget.

Kan ikke beskrive følelsen af en baby ikke andet end det er så fantastisk selv når man sidder og ammer kl 3 om natten og ens øjne hænger nede på kinderne..

Ringene er så fine lidt massige og kraftige idet, det er så flot syntes jeg..Har lyst til og prøve den men ved ikke om det giver uheld-er temmelig overtroisk

Kjolen er meget romantisk og lige min stil, vil føle mig så forkert i en kæmpe kjole det vil se mærkeligt ud..Har fundet min helt egen stil med slør og det hele, får lavet lidt alfe agtigt hår med snoet hår og så sløret..Er lidt svært og forklare men du kommer til og se billederne..

Min fætter skal følge mig op pga min far er syg, han er manio depressiv og helt nede i kulkældren nu så han vil ikke med..Så er skuffede men samtidig lettede for så skal jeg ikke gå og bekymre mig om ham hele dagen og får nok rigeligt og se til den dag..Vi bliver omkring 60 mennesker..Glæder mig så meget..

Jeg tabte mig sindssygt hurtigt det var helt vildt, ganske få uger efter fødslen var jeg nede på min normal vægt..Min mor var lidt efter mig for havde en last med ristede franskbrød med smør.. Og kunne ikke fungere hvis ikke jeg fik min kakao og skulle være o´boy ikke mathilde meget sjovt..Og kolde skænket colaer du ved fra maskiner på spisesteder var faktisk temmelig usund under min graviditet men min moderkage var så flot du ikke drømmer om det, fik vild meget ros af jordemor samt læger der var på stuen..

Men spiste bare det jeg havde lyst til men voldspiste aldrig som nogen gør..Hvilede i mig selv og det tror jeg også er vigtig når man er gravid ,man skal ikke gå i panik for bare rolig det hele skal nok rasle af dig igen..Så du er fit og fight og bliver en smuk brud

Anmeld

13. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Ejj hvor lyder han altså bare sød ham din kæreste, kan ikke forstå du har været så i tvivl..Han er jo fuldstændig pjattet med dig som du er, og tro mig selvom du måske tager 20 kg på når du er gravid, så ser han det slet ikke for du stråler når du er gravid..Det betyder ingenting du har jeres guldklump lige under dit hjerte.. 

Lyder godt nok hårdt med håndbolden du er sgu sej, har selv en rygrad som en regnorm hihi..Har på ingen måde dyrket nogen form for motion og syntes jeg har nok i Marius han holder mig fint beskæftiget hele dagen.. Men det er også bare så fantastisk du kan glæde dig så meget.

Kan ikke beskrive følelsen af en baby ikke andet end det er så fantastisk selv når man sidder og ammer kl 3 om natten og ens øjne hænger nede på kinderne..

Ringene er så fine lidt massige og kraftige idet, det er så flot syntes jeg..Har lyst til og prøve den men ved ikke om det giver uheld-er temmelig overtroisk

Kjolen er meget romantisk og lige min stil, vil føle mig så forkert i en kæmpe kjole det vil se mærkeligt ud..Har fundet min helt egen stil med slør og det hele, får lavet lidt alfe agtigt hår med snoet hår og så sløret..Er lidt svært og forklare men du kommer til og se billederne..

Min fætter skal følge mig op pga min far er syg, han er manio depressiv og helt nede i kulkældren nu så han vil ikke med..Så er skuffede men samtidig lettede for så skal jeg ikke gå og bekymre mig om ham hele dagen og får nok rigeligt og se til den dag..Vi bliver omkring 60 mennesker..Glæder mig så meget..

Jeg tabte mig sindssygt hurtigt det var helt vildt, ganske få uger efter fødslen var jeg nede på min normal vægt..Min mor var lidt efter mig for havde en last med ristede franskbrød med smør.. Og kunne ikke fungere hvis ikke jeg fik min kakao og skulle være o´boy ikke mathilde meget sjovt..Og kolde skænket colaer du ved fra maskiner på spisesteder var faktisk temmelig usund under min graviditet men min moderkage var så flot du ikke drømmer om det, fik vild meget ros af jordemor samt læger der var på stuen..

Men spiste bare det jeg havde lyst til men voldspiste aldrig som nogen gør..Hvilede i mig selv og det tror jeg også er vigtig når man er gravid ,man skal ikke gå i panik for bare rolig det hele skal nok rasle af dig igen..Så du er fit og fight og bliver en smuk brud

Ja, har måske været fordi det lige pludselig kom MEGET tæt på det hele - men har aldrig følt mig mere klar til at blive mor, det bliver det største nogensinde

Tror virkelig du har ret i, at det er det mest fantastiske, selvom klokken er lort om natten, man ingen søvn har fået ect...

En af de gange jeg passede min nevø - tror han var omkring 9 mdr. der - vågnede jeg ved han havde rejst sig i weekendsengen, som stod ved siden af sengen, og kastede sin bamse over til mig... Hehe... Og jeg skulle VIRKELIG tisse, så tog ham selvfølgelig op af sengen og skyndte mig ud på toilettet, hvor han kravlede efter mig...
Og så sad han bare der på gulvet og lyste som en helt sol med det største smil på læberne og det skønnete grin... Synes det var det mest fantastiske - glemmer det aldrig, mine øjne løb i vand den morgen, hvor var det lille menneske da bare HELT fantastisk!

Og hvis man har den følelse over for sin SKØNNE nevø - hvor VIDUNDERLIGT bliver det så ikke, når det er vores eget barn

Er rigtig ked af at høre med din far, men kan godt forstå det samtidig også må være en lille "lettelse" for dig... Selvfølgelig ville man ønske han var der, men hvis han ikke har det godt, får hverken I eller han noget ud af det...

Ej, det lyder altså bare mere og mere spændende med det bryllup - SÅ fantastisk, at det ikke bare er et traditionelt bryllup, men JERES bryllup!

Kan godt forstå det med ringen, selvom det er svært, ville jeg nok for overtroens skyld også vente den uges tid med at prøve den

Anmeld

10. september 2010

noa pigen

Lidt forsinkede svar men der har været en del og se til på det sidste..

Hvordan går det med din slankekur og håndbolden..?Og jeres lille projekt..

Vedhæfter lige et par billeder fra vores store dag..

Vi havde en fantastisk dejlig dag alt var bare perfekt

Ps beklager billedespam men kunne ikke vælge hihi..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

Jeg blev gift D 3 juli 2010. 3 mdr efter jeg havde født vores 2 søn.... Jeg er en buttet pige, og havde da også stadig en lille bitte smule graviditets slaske mave. Men i kjolen så man det ikke, så jeg følte mig sååå sexet alligevel.....

Billede medfølger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Maalene skriver:

Hej piger

Jeg er VIRKELIG splittet... Både min kæreste og jeg er blevet enige om, at vi vil igang med og prøve om vi kan få en lille en - hvilket jeg synes er HELT fantastisk og kan slet ikke vente til den dag vi sidder med en lille en i vores arme

MEN, MEN, MEN...

Jeg har bare altid gerne ville giftes inden jeg får børn - er så bange for jeg tager 20 kg. på, får slaskemave og hængepatter - og bare vil føle mig så grim og utiltrækkende til vores bryllup - er bare så splittet, for ved med sikkerhed, at det bliver det mest fantastiske at få en lille en, men jeg kan bare ikke slippe den anden tanke...

Er der ikke please nogle derude, som kan fortælle at man slet ikke bliver så slasket, som jeg går og frygter?

Og ligeledes fortælle lidt om, hvilken rækkefølge I gjorde det i, og hvordan I har det med det i dag?

Tusind tak til alle jer dejlige piger

Det er nu 4½ måned siden jeg har født og jeg kan ærligt sige at jeg kan simpelthen ikke se på min krop at jeg har født - den ligner fuldstændig sig selv. Dyrkede meget sport før graviditeten og holdt mig i gang under og kom hurtigt i gang efter fødslen - og så var jeg så heldig at slippe for strækmærker, løs hud mm. Men det var altså godt nok også noget jeg frygtede inden....

Anmeld

10. september 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Lidt forsinkede svar men der har været en del og se til på det sidste..

Hvordan går det med din slankekur og håndbolden..?Og jeres lille projekt..

Vedhæfter lige et par billeder fra vores store dag..

Vi havde en fantastisk dejlig dag alt var bare perfekt

Ps beklager billedespam men kunne ikke vælge hihi..

Ej, hvor var du altså bare SÅ smuk - ser ud til at have været en heeelt fantastisk dag

Og hvem der bare fik lov til at smage DEN kage - MUMS

Er kommet godt igang med håndbolden, men stopper den dag jeg står med to streger - tør ikke tage nogen chancer

Har testdag på onsdag - så venter spææææændt

Tog en test i morges (ved godt det er for tidligt ) og der kan man ane en MEGET svag streg, men den er der, så håber godt nok at den er der

Hvordan er det at være ægteman og hustru?

Anmeld

10. september 2010

Maalene

LouiseNielsen skriver:

Jeg blev gift D 3 juli 2010. 3 mdr efter jeg havde født vores 2 søn.... Jeg er en buttet pige, og havde da også stadig en lille bitte smule graviditets slaske mave. Men i kjolen så man det ikke, så jeg følte mig sååå sexet alligevel.....

Billede medfølger!

Ej, hvor var du bare flot - godt gået 3 mdr. efter fødslen

Et pragteksemplar på, hvorfor man saaaaagtens kan vente med at blive gift til man har fået børn og samtidig være hammer lækker

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Bayze skriver:

Det er nu 4½ måned siden jeg har født og jeg kan ærligt sige at jeg kan simpelthen ikke se på min krop at jeg har født - den ligner fuldstændig sig selv. Dyrkede meget sport før graviditeten og holdt mig i gang under og kom hurtigt i gang efter fødslen - og så var jeg så heldig at slippe for strækmærker, løs hud mm. Men det var altså godt nok også noget jeg frygtede inden....

Det var dejligt at høre

Håber godt nok også jeg slipper for strækmærker, men er HELT sikker på, at det lille vidunder uanset hvad - er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.