noa pigen skriver:
Ejj hvor lyder han altså bare sød ham din kæreste, kan ikke forstå du har været så i tvivl..
Han er jo fuldstændig pjattet med dig som du er, og tro mig selvom du måske tager 20 kg på når du er gravid, så ser han det slet ikke for du stråler når du er gravid..Det betyder ingenting du har jeres guldklump lige under dit hjerte..
Lyder godt nok hårdt med håndbolden du er sgu sej, har selv en rygrad som en regnorm hihi..Har på ingen måde dyrket nogen form for motion og syntes jeg har nok i Marius han holder mig fint beskæftiget hele dagen.. Men det er også bare så fantastisk du kan glæde dig så meget.
Kan ikke beskrive følelsen af en baby ikke andet end det er så fantastisk selv når man sidder og ammer kl 3 om natten og ens øjne hænger nede på kinderne..
Ringene er så fine lidt massige og kraftige idet, det er så flot syntes jeg..Har lyst til og prøve den men ved ikke om det giver uheld-er temmelig overtroisk
Kjolen er meget romantisk og lige min stil, vil føle mig så forkert i en kæmpe kjole det vil se mærkeligt ud..Har fundet min helt egen stil med slør og det hele, får lavet lidt alfe agtigt hår med snoet hår og så sløret..Er lidt svært og forklare men du kommer til og se billederne..
Min fætter skal følge mig op pga min far er syg, han er manio depressiv og helt nede i kulkældren nu så han vil ikke med..Så er skuffede men samtidig lettede for så skal jeg ikke gå og bekymre mig om ham hele dagen og får nok rigeligt og se til den dag..Vi bliver omkring 60 mennesker..Glæder mig så meget..
Jeg tabte mig sindssygt hurtigt det var helt vildt, ganske få uger efter fødslen var jeg nede på min normal vægt..Min mor var lidt efter mig for havde en last med ristede franskbrød med smør.. Og kunne ikke fungere hvis ikke jeg fik min kakao og skulle være o´boy ikke mathilde meget sjovt..Og kolde skænket colaer du ved fra maskiner på spisesteder var faktisk temmelig usund under min graviditet men min moderkage var så flot du ikke drømmer om det, fik vild meget ros af jordemor samt læger der var på stuen..
Men spiste bare det jeg havde lyst til men voldspiste aldrig som nogen gør..Hvilede i mig selv og det tror jeg også er vigtig når man er gravid ,man skal ikke gå i panik for bare rolig det hele skal nok rasle af dig igen..Så du er fit og fight og bliver en smuk brud
Ja, har måske været fordi det lige pludselig kom MEGET tæt på det hele - men har aldrig følt mig mere klar til at blive mor, det bliver det største nogensinde

Tror virkelig du har ret i, at det er det mest fantastiske, selvom klokken er lort om natten, man ingen søvn har fået ect...
En af de gange jeg passede min nevø - tror han var omkring 9 mdr. der - vågnede jeg ved han havde rejst sig i weekendsengen, som stod ved siden af sengen, og kastede sin bamse over til mig... Hehe... Og jeg skulle VIRKELIG tisse, så tog ham selvfølgelig op af sengen og skyndte mig ud på toilettet, hvor han kravlede efter mig...
Og så sad han bare der på gulvet og lyste som en helt sol med det største smil på læberne og det skønnete grin... Synes det var det mest fantastiske - glemmer det aldrig, mine øjne løb i vand den morgen, hvor var det lille menneske da bare HELT fantastisk!
Og hvis man har den følelse over for sin SKØNNE nevø - hvor VIDUNDERLIGT bliver det så ikke, når det er vores eget barn

Er rigtig ked af at høre med din far, men kan godt forstå det samtidig også må være en lille "lettelse" for dig... Selvfølgelig ville man ønske han var der, men hvis han ikke har det godt, får hverken I eller han noget ud af det...
Ej, det lyder altså bare mere og mere spændende med det bryllup - SÅ fantastisk, at det ikke bare er et traditionelt bryllup, men JERES bryllup!
Kan godt forstå det med ringen, selvom det er svært, ville jeg nok for overtroens skyld også vente den uges tid med at prøve den